Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Clubbys musikk-quiz vol. 2 - 2007

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-07, 11:19   #21
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Clubbys musikk-quiz vol. 2 - 2007

Gratulerer!!!


Jeg fikk jo sisteplass again. Men si meg en ting. Googler dere? Eller tar dere det rett fra hodet ?

Jeg googler ikke. Men det er kanskje lov det?
:naiv:

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 11:33   #22
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Clubbys musikk-quiz vol. 2 - 2007

Ikke lov å google. Jeg bruker å google de jeg totalt gir opp, men bare vet at jeg kan. Men jeg skriver ikke inn juksesvar. Det er jo bare å se på lista, jeg ligger alltid blant de tre siste.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 11:47   #23
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Clubbys musikk-quiz vol. 2 - 2007

Er IKKE lov å google!!! Eller bruke noen andre søkeverktøy!

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 12:06   #24
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Clubbys musikk-quiz vol. 2 - 2007

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Er IKKE lov å google!!! Eller bruke noen andre søkeverktøy!


Da gjør jeg det riktig da.
Er bare så misunnelig på alle som går rundt med dette i hodet

Men jeg gir ikke opp!! BARE VENT !!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 16:05   #25
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Clubbys musikk-quiz vol. 2 - 2007

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

Da gjør jeg det riktig da.
Er bare så misunnelig på alle som går rundt med dette i hodet

Nei, googling er selvsagt ikke lov. Denne gangen var det mye 80-tallsmusikk, og der har jeg litt oversikt, så da husket jeg en del. Men jeg skal love deg at om det var om å gjøre å svare først, så hadde jeg ikke vunnet. Her nynnes og tenkes det lenge og vel før svaret er på plass...

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 18:33   #26
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Clubbys musikk-quiz vol. 2 - 2007



Pappa har alltid sagt til meg, at hvis skolepensum hadde festet seg like lett som sangtekster, hadde jeg hatt kun toppkarakterer på skolen. Men, akk sann ...



Og jeg kan bare takke pappa for at jeg kan så mye forskjellig. Har fått musikk inn med morsmelka.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 09:37   #27
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Clubbys musikk-quiz vol. 2 - 2007

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Nei, googling er selvsagt ikke lov. Denne gangen var det mye 80-tallsmusikk, og der har jeg litt oversikt, så da husket jeg en del. Men jeg skal love deg at om det var om å gjøre å svare først, så hadde jeg ikke vunnet. Her nynnes og tenkes det lenge og vel før svaret er på plass...

Slik som det BØR gjøres..... Nå har jeg i tillegg utvidet leveringstidspunktet fra lørdag kveld til søndag kveld, så dere har hele helgen på dere for "å levere oppgavene"!
Ta et par øl, et par glass vin, sett dere gjerne ned med den bedre (?) halvdel og gå igjennom listen.... begge to kan svare hvis ønskelig..... Jo mer, dess mer moro!

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 20:16   #28
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Clubbys musikk-quiz vol. 2 - 2007

Gleder meg til morgendagens quiz.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 20:24   #29
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Clubbys musikk-quiz vol. 2 - 2007

Ja, her synges det lenge og vel på hver sang, men kanskje ikke lenge nok, merker jeg. osv. Ser jeg klarte å svare feil låt på mitt favorittband. Kunne kanskje brukt to sekunder og ikke et på den oppgaven

Mannen min har skjønt hva jeg holder på med hver fredag og har begynt å gaule med. Dessuten irriterer han seg nå like mye som meg hvis vi kan omtrent hele sangen, men ikke kommer på verken tittel eller artist. Noen burde vært flue på veggen hos oss på fredager.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-07, 20:37   #30
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Clubbys musikk-quiz vol. 2 - 2007

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Ja, her synges det lenge og vel på hver sang, men kanskje ikke lenge nok, merker jeg. osv. Ser jeg klarte å svare feil låt på mitt favorittband. Kunne kanskje brukt to sekunder og ikke et på den oppgaven

Mannen min har skjønt hva jeg holder på med hver fredag og har begynt å gaule med. Dessuten irriterer han seg nå like mye som meg hvis vi kan omtrent hele sangen, men ikke kommer på verken tittel eller artist. Noen burde vært flue på veggen hos oss på fredager.


Fnis. Sånn har det vært hos oss de to siste fredagene. Og et glass rødvin hjelper jo ikke i det hele tatt

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no