Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Pomp De Lux vårkatalog

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-11, 09:04   #141
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.792
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

De minna vi har fra før har krympet en del. Begynne å vakse de før du bruker de? Vet om ei som målte armen og mente det hadde krympet over 5 cm!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-11, 10:36   #142
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.020
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

De minna vi har fra før har krympet en del. Begynne å vakse de før du bruker de? Vet om ei som målte armen og mente det hadde krympet over 5 cm!

Takk!
Da bestiller jeg ikke før jeg har vasket og tromlet dem en gang.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-11, 10:42   #143
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

De minna vi har fra før har krympet en del. Begynne å vakse de før du bruker de? Vet om ei som målte armen og mente det hadde krympet over 5 cm!

Jeg har vasket vårt to ganger nå, og det har ikke krympet. Men jeg bruker ikke tørketrommel da. Skal det tromlet ville jeg kjøpt en størrelse større.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-11, 10:50   #144
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.020
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Jeg har vasket vårt to ganger nå, og det har ikke krympet. Men jeg bruker ikke tørketrommel da. Skal det tromlet ville jeg kjøpt en størrelse større.

Normalt sett tromler jeg ikke pomptøyet, men må prøve det en gang med disse for ihvertfall prøve å få dem mindre.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 21:37   #145
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Da har pakke nr 2 ankommet også....men får ikke hentet før mandag

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 22:00   #146
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Klærne kom i går og jentene er storfornøyde! Ho mor var også fornøyd.

Minnaklærne krymper masse, har en uvasket ny genser og en som er vasket på 40 grader en del ganger (tørketromler aldri vanlige klær, kun håndklær og sengetøy) og den som er vasket er ca 7 cm kortere både på ermene og selve bolen. Skulle ikke trodd det var samme str så stor forskjell er det.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 22:24   #147
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.507
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Dere som er eksperter, hva bør jeg bestille til min frøken på 6? Det er hun som trenger klær. Hun bruker nå 128 i bukser og 134 i overdeler. Hvilken str bør jeg gå for hos PDL da?

millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 22:39   #148
ponna
Superaktiv
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 403
ponna er litt kulponna er litt kul
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Jeg ville gått for 134-140, millact.

ponna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 23:19   #149
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Dere som er eksperter, hva bør jeg bestille til min frøken på 6? Det er hun som trenger klær. Hun bruker nå 128 i bukser og 134 i overdeler. Hvilken str bør jeg gå for hos PDL da?

Ja, 134/140. Min snart 7 åring har såvidt begynnt å bruke str 128 i klær og har 122/128 i PdL. Samme størrelsen hadde hun i fjor men da var de ganske store. Nå går det fint, men har ikke mye å vokse på.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 15:20   #150
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Dere som er eksperter, hva bør jeg bestille til min frøken på 6? Det er hun som trenger klær. Hun bruker nå 128 i bukser og 134 i overdeler. Hvilken str bør jeg gå for hos PDL da?

134-140 uten tvil. Jenta mi har nettopp fylt 7 og bruker 128 i bukser og 134 i overdeler. Har brukt 134-140 i PdL både ifjor og i år.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 22:07   #151
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.507
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

134-140 uten tvil. Jenta mi har nettopp fylt 7 og bruker 128 i bukser og 134 i overdeler. Har brukt 134-140 i PdL både ifjor og i år.

Takk! Tips til hva jeg bør bestille da, noe som passer sammen? Hun trenger det meste til sommeren egentlig. Ingenting fra i fjor passer. Har de noe der som egner seg til første skoledag synes dere?

millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 22:21   #152
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Det som er så bra med PdL, er at kolleksjonene er laget slik at plaggene kan kombineres på masse ulike måter og mange plagg passer sammen.

Det kan være greit å kjøpe noen basisgensere og tights (f.eks. Minnaserien) i ulike farger. Til dette kan du kjøpe kjoler, skjørt og tunikaer som passer til. Jeg har pleid å kjøpe litt skjørt og kjoler i dongeristoff, de er deilige og myke, tåler lek og får ikke så lett synlige flekker. Noen kjoler/tunikaer i bomullsstoff er også veldig greit som variasjon. Jeg har kjøpt en del av kjolene med ballongform, de er kjempesøte på datteren min i alle fall.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 09:37   #153
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Trekker opp denne igjen...

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke kjøpe noe mer fra dem etter diverse erfaringer ved siste kolleksjon, men lot meg friste. La inn en bestilling den 2. april og til stor frustrasjon står den bestillingen fremdeles som aventer. Hva i alle dager??!

Jeg får ta kontakt med dem etter påske, men er det flere som har opplevd sånn treghet i denne runden?

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 09:42   #154
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Nå har jeg nevnt tidligere i tråden at jeg ikke likte noen av klærne, men jeg har nå allikevel vært på party hos ei frelst venninne, og bestilte like godt ei bukse, siden Pjotten trengte nye. Det gikk overraskende raskt, den kom etter rundt to uker. (De må ha luktet at jeg uansett ikke hadde så høye tanker om dem. )

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 14:38   #155
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Trekker opp denne igjen...

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke kjøpe noe mer fra dem etter diverse erfaringer ved siste kolleksjon, men lot meg friste. La inn en bestilling den 2. april og til stor frustrasjon står den bestillingen fremdeles som aventer. Hva i alle dager??!

Jeg får ta kontakt med dem etter påske, men er det flere som har opplevd sånn treghet i denne runden?

Jeg var på party 21. mars. Varer ble sendt 7. april.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 15:49   #156
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Jeg fikk varene etter ca 4 uker.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 18:00   #157
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)
 
Snø sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.377
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Tok vel i overkant av tre uker her også.

__________________
02 06 09

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 18:04   #158
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.020
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Synes faktisk guttetøyet var finere enn jentetøyet!

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 18:20   #159
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pomp De Lux vårkatalog

Kjempefornoyd med alt forresten. Jenta sine klær i 98 passer perfekt og gutten dyne i 116. Deres vanlige str.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no