Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 6

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-09, 19:23   #561
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Den toppen var bare rålekker

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 31-07-09, 12:45   #562
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

http://www.ilseshop.no/ds_product_in...roducts_id/141
Kjøpte disse Nyhetene i går, halv høye gummiser fra Ilse.


Sist redigert av Avelonia : 31-07-09 kl 12:54. Årsak: Feil bilde
Avelonia er ikke aktiv  
Gammel 31-07-09, 12:48   #563
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.918
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Kjempelekker topp m^2!!!

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 31-07-09, 14:42   #564
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Det beste med den var at jeg klarte å få mine g-cup inni uten at det så helt teit ut. Ofte ser det litt...voldsomt ut, og med Odd Molly er det gjerne helt umulig, fordi de er så pinntrange oventil (eller så har de denne "fra puppene og rett ut"-greia på gang med vidde på stoffet _over_ puppene)

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 31-07-09, 17:32   #565
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg elsker salg! Jeg fikk meg denne råfine kjole/toppen fra Odd Molly - den var mye penere på enn på bildet. Butikkdamen hadde den på med en tight olabukse, og en lang ganske kul svart jakke og det var så flott at jeg måtte prøve jeg og Også en pen gråmønstret jobbebukse fra Sand.


Kjøpt på yndlingsbutikken min - Fame på Årnes. De får Container nå også!
De har masse flotte merker (Sand, Odd Molly, Marlene Birger, NoaNoa, Masai, Staff, osv) og flink betjening og i det hele tatt

Flott topp Men hvor ligger "Fame" ?? Ligger den i ett hvitt hus med trapp opp fra veien ? Like ved "rundkjøringa" ? (godt forklart )

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 31-07-09, 17:50   #566
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 31-07-09, 18:43   #567
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Den har jeg faktisk tenkt jeg skulle vært innom når jeg en gang i mellom er på Årnes....men aldri kommet så langt.....
Men nå står den øverst på lista over butikker jeg må innom

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 31-07-09, 23:16   #568
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.843
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6


Har kjøpt denne til minsten i dag.
En liten butikk i nærheten selger Probat og de skulle få inn mer nå i løpet av august.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 01-08-09, 08:40   #569
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.


Har kjøpt denne til minsten i dag.
En liten butikk i nærheten selger Probat og de skulle få inn mer nå i løpet av august.

Hvor Obelix?
Den bare må Propellen ha, kjempekul.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 01-08-09, 09:04   #570
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.964
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Probat er jo veldig greit å kjøpe fra http://www.probat.no.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv  
Gammel 01-08-09, 22:11   #571
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Jeg kjøpte denne til mannen. stor stas.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 01-08-09, 22:20   #572
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Disse Odd Molly silkeplagg er supre, M^2. Jeg har etterhvert samlet en hel serie topper, underkjoler, underskjørt og truser i forskjellige mønstre samt ensfarget. Med og uten blonder. Suverene under andre plagg, som nattøy, sommertøy og over bukser. Holder seg også fine i vask, men går desverre fort i stykker ved sømmene.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 02-08-09, 00:05   #573
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Har handlet til meg selv i dag:

Hettejakke på salg fra Roxy:


Og denne fantastiske vår/høstjakken fra Designers Remix Collection, det var kjærlighet ved første blikk!! (den ser ikke så fantastisk ut på denne modellen, men den er helt vidunderlig)

Bakfra:


Lillemannen har fått klær fra P.o.P.




Disse, bare gensre, ikke body, men fant ikke bilder av de


__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv  
Gammel 02-08-09, 00:09   #574
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Og dette:




__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv  
Gammel 02-08-09, 00:10   #575
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

OOOO, Vianne! - Den vår/høstjakka var jo bare lekkersmekker!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 02-08-09, 00:15   #576
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

OOOO, Vianne! - Den vår/høstjakka var jo bare lekkersmekker!

Den er virkelig kjempefin! Satt veldig bra på, og perfekte lengde for meg som er litt stuttjukk
Har lett etter en fin vår/høstjakke i tre år nå, så jeg ble ganske lykkelig av det kjøpet der *enkel*

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv  
Gammel 02-08-09, 00:18   #577
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

- og jeg innser at jeg må en tur på Pop før bgh starter opp. Lillebror har knapt nok klær.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 02-08-09, 00:21   #578
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

- og jeg innser at jeg må en tur på Pop før bgh starter opp. Lillebror har knapt nok klær.

Det var det jeg innså jeg også- han er på vei ut av en del tøy nå- kjøpte mesteparten av klærne i str.98, men lurer på om det var å overdrive..

De har iallefall masse fint der nå

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv  
Gammel 02-08-09, 16:12   #579
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Har kjøpt denne til minsten i dag.
En liten butikk i nærheten selger Probat og de skulle få inn mer nå i løpet av august.

Min kjære fikk linken til denne siden, og bestilte til poden en knalltøff t-skjorte.







Jeg selv har kjøpt fra høstkolleksjonen Cara har fått inn. En alldeles fantastsik lekker italiensk dunkåpe i gråblått, en nydelig silkekjole med lang jakke til.
Har ikke bilder men skal få tatt.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 02-08-09, 22:03   #580
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.843
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Hvor Obelix?
Den bare må Propellen ha, kjempekul.


På Tveitasenteret av alle steder.
Jeg kjöpte den siste da, men de skulle få inn mer nå i august.
Ellers er den å få kjöpt på Probat.no

Obelix er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no