Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Stemmer du FrP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Stemmer du Fremskrittspartiet
Nei, absolutt ikke! 155 86,59%
Ja, selvfølgelig! 24 13,41%
Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-06, 16:01   #221
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Dolly, her.

Nei jeg mener feks. en som kommer her og lurer ei ung jente tril rundt så gifter han seg med jenta og deretter banker og slår henne helseløs.. Hun tørr ikke gå fra han for da skal han ta barnet deres og deretter drepe henne, han har lurt mange til å tro at han har hatt det forfedelig i hjemmlandet han har bodd i oslo før, men har sagt til denne jenta at han kom rett fra det landet, hun får ikke være med på noen ting og må sitte på et rom når han har besøk og han komanderer henne og kaller henne for kone ikke navnet hennes..

hun må gå ufrivillig med burka og får ikke ha venner, og før han gifta seg med henne var han så omtenksom og snill, sa han var muslim men praktiserte det ikke..

har og ei veninne som holdt på å havne i en lignende situasjon, men hun nekta og gifte seg men han.

Og jeg tviler på at han ikke er den eneste.. det er bare sånne som iriterer meg, jeg får vondt innim meg bare av å tenke og skrive om dette her..

og ja jeg vet at normenn kan og være sånn men jeg tror at i andre kulturer har de et annet kvinnesyn



Jeg vet ikke forhåpenligvis burde noen skjekket opp bakgrunnen til hver enkelt som flyttet inn i landet, også svensker engelskmenn og dansker, hvis noen vil flytte til en annet land kan det jo være at de flykter for å ungå fengsel ol.

Jeg nå dåne litt til innlegget ditt.

Men hva mener du med det jeg har fremhevet her? Hvordan skal dette foregå?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 16:03   #222
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Dolly, her.

Nei jeg mener feks. en som kommer her og lurer ei ung jente tril rundt så gifter han seg med jenta og deretter banker og slår henne helseløs.. Hun tørr ikke gå fra han for da skal han ta barnet deres og deretter drepe henne, han har lurt mange til å tro at han har hatt det forfedelig i hjemmlandet han har bodd i oslo før, men har sagt til denne jenta at han kom rett fra det landet, hun får ikke være med på noen ting og må sitte på et rom når han har besøk og han komanderer henne og kaller henne for kone ikke navnet hennes..

hun må gå ufrivillig med burka og får ikke ha venner, og før han gifta seg med henne var han så omtenksom og snill, sa han var muslim men praktiserte det ikke..

har og ei veninne som holdt på å havne i en lignende situasjon, men hun nekta og gifte seg men han.

Og jeg tviler på at han ikke er den eneste.. det er bare sånne som iriterer meg, jeg får vondt innim meg bare av å tenke og skrive om dette her..

og ja jeg vet at normenn kan og være sånn men jeg tror at i andre kulturer har de et annet kvinnesyn

Jeg vet ikke forhåpenligvis burde noen skjekket opp bakgrunnen til hver enkelt som flyttet inn i landet, også svensker engelskmenn og dansker, hvis noen vil flytte til en annet land kan det jo være at de flykter for å ungå fengsel ol.

OK. Jeg er overbevist, og trygg på at Siv Jensen ordner opp i dette.

Ben "What are we playing again?" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 16:05   #223
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg nå dåne litt til innlegget ditt.

Men hva mener du med det jeg har fremhevet her? Hvordan skal dette foregå?

For hver person som søker om norsk statsborgerskap, eller søker om å få bo i norge må det vel være mulig å skjekke opp bakgrunnen? om de har noen dommer på seg, om de snakker sant..

De er jo veldig "flinke" og finne grunner til at folk ikke kan være her når det gjelder uskyldige barn, som for litt siden, heldigvis gikk det bra og de fikk komme tilbake til norge..

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 18:47   #224
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

De fleste som kommer til norge som flykninger har jo gjort nettopp det - flyktet fra landet sitt.....Hva skal man da legge som grunn for hva som er grunn nok til å få flytte hit?
- At de vil lære seg norsk? (Jeg har nettopp jobbet med en kar som har bodd i Norge i mange år som gjerne vil lære seg norsk men som bare ikke får det til - først nå blir han utredet - etter 8 år på norskkurs...)
-At de vil bli som nordmenn?
- At de er snille?
- At de fikser seg fast jobb på no-time og ikke er en "byrde" for landet?

Det vi virkelig burde ha gjort er å stå klar med et hjelpeapparat - for de fleste har faktisk noen helt grufulle opplevelser. (EI jeg kjenner kom til Norge da hun var bare 8 år - hun er nå 20. Da hun var 3 år tok geriljaen livet av mora hennes mens hun sto å så på. Faren var allerede død og en tante tok henne til seg - Det er fred i hjemlandet hennes nå, men hun har faktisk bodd her nesten hele livet. Hun har en lett hjerneskade og vil alltid være en "byrde" i Norge - hun krever ekstra oppfølging. - Bør hun sendes hjem? )*er smertelig klar over at jeg drar denne altfor, altfor langt nå*

Det er usympatiske innvandrere på lik linje som om det er usympatiske nordmenn. Det er synd at det er de usympatiske som skal få sette standarden for hva vi skal mene om innvandrere generelt.
- Jeg vet om menn som slår, men sier ikke at alle menn er noen drittsekker av den grunn

*bauche ønsker å bevisstgjøre *

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 19:15   #225
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Og nå sitter lillebror på tinget for partiet, og da må jeg bare være stolt!

du være stolt over å ha en bror som sitter for et parti de fleste oppegående mennesker forakter?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 19:16   #226
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Dolly, her.

Nei jeg mener feks. en som kommer her og lurer ei ung jente tril rundt så gifter han seg med jenta og deretter banker og slår henne helseløs.

Å ja, du snakker om alle de halvfeite norske grisene som henter seg Thaibruder. Ja, det er synd på utenlandske kvinner som grisebankes av norske idioter. Men hvor skal man sende disse norske idiotene?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 19:26   #227
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

De fleste som kommer til norge som flykninger har jo gjort nettopp det - flyktet fra landet sitt.....Hva skal man da legge som grunn for hva som er grunn nok til å få flytte hit?
- At de vil lære seg norsk? (Jeg har nettopp jobbet med en kar som har bodd i Norge i mange år som gjerne vil lære seg norsk men som bare ikke får det til - først nå blir han utredet - etter 8 år på norskkurs...)
-At de vil bli som nordmenn?
- At de er snille?
- At de fikser seg fast jobb på no-time og ikke er en "byrde" for landet?

Det vi virkelig burde ha gjort er å stå klar med et hjelpeapparat - for de fleste har faktisk noen helt grufulle opplevelser. (EI jeg kjenner kom til Norge da hun var bare 8 år - hun er nå 20. Da hun var 3 år tok geriljaen livet av mora hennes mens hun sto å så på. Faren var allerede død og en tante tok henne til seg - Det er fred i hjemlandet hennes nå, men hun har faktisk bodd her nesten hele livet. Hun har en lett hjerneskade og vil alltid være en "byrde" i Norge - hun krever ekstra oppfølging. - Bør hun sendes hjem? )*er smertelig klar over at jeg drar denne altfor, altfor langt nå*

Det er usympatiske innvandrere på lik linje som om det er usympatiske nordmenn. Det er synd at det er de usympatiske som skal få sette standarden for hva vi skal mene om innvandrere generelt.
- Jeg vet om menn som slår, men sier ikke at alle menn er noen drittsekker av den grunn

*bauche ønsker å bevisstgjøre *


Enig!
Og uten arbeidsinnvandrere hadde ikke hjulene i landet Norge gått rundt faktisk....Og er det "bare" de mørkhudede innvandrerne vi ser på som innvandrere vi egentlig ikke liker? Hva med den største gruppen av innvandrere, de som kommer fra de andre nordiske landene.....Jeg synes man bør gå i seg selv her, og finne ut av hva men virkelig mener og på hvilket grunnlag

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 22:25   #228
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Dolly, her.

Nei jeg mener feks. en som kommer her og lurer ei ung jente tril rundt så gifter han seg med jenta og deretter banker og slår henne helseløs.. Hun tørr ikke gå fra han for da skal han ta barnet deres og deretter drepe henne, han har lurt mange til å tro at han har hatt det forfedelig i hjemmlandet han har bodd i oslo før, men har sagt til denne jenta at han kom rett fra det landet, hun får ikke være med på noen ting og må sitte på et rom når han har besøk og han komanderer henne og kaller henne for kone ikke navnet hennes..

hun må gå ufrivillig med burka og får ikke ha venner, og før han gifta seg med henne var han så omtenksom og snill, sa han var muslim men praktiserte det ikke..

har og ei veninne som holdt på å havne i en lignende situasjon, men hun nekta og gifte seg men han.

Og jeg tviler på at han ikke er den eneste.. det er bare sånne som iriterer meg, jeg får vondt innim meg bare av å tenke og skrive om dette her..

og ja jeg vet at normenn kan og være sånn men jeg tror at i andre kulturer har de et annet kvinnesyn



Jeg vet ikke forhåpenligvis burde noen skjekket opp bakgrunnen til hver enkelt som flyttet inn i landet, også svensker engelskmenn og dansker, hvis noen vil flytte til en annet land kan det jo være at de flykter for å ungå fengsel ol.

Unnskyld, men dette var en av de dårligste argumenter jeg har lest.
Ja, det finnet folk med utenlandsk opprinnelse som gjør slikt, men jammenhar vi en stor dose nordmenn som gjør det samme med sinte thai-, polske eller russiske bruder.
Man kan ikke stemple en helt folkgruppe pgs hva noen enkelt personer gjør.

Er som argumentet mange kommer med at aaaaaaaaaaaaaalle utlendinger bare få sååååååå masse penger på sosialen. Og de selv har bare fått som svar at de har feil hudfarge.....
Yeah right...................... Og en grønn gris fløy forbi her.

Sorry Dolly, men slike uttalelser er mye av grunnen til at folk får fordommer mot FrP velgere.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 23:19   #229
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Unnskyld, men dette var en av de dårligste argumenter jeg har lest.
Ja, det finnet folk med utenlandsk opprinnelse som gjør slikt, men jammenhar vi en stor dose nordmenn som gjør det samme med sinte thai-, polske eller russiske bruder.
Man kan ikke stemple en helt folkgruppe pgs hva noen enkelt personer gjør.

Er som argumentet mange kommer med at aaaaaaaaaaaaaalle utlendinger bare få sååååååå masse penger på sosialen. Og de selv har bare fått som svar at de har feil hudfarge.....
Yeah right...................... Og en grønn gris fløy forbi her.

Sorry Dolly, men slike uttalelser er mye av grunnen til at folk får fordommer mot FrP velgere.

Det er vel stort sett det jeg forbinder med FRP-velgere.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 23:26   #230
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Nå stemte jeg ikke ved denne spørrisen, fordi jeg likte ikke elsk- eller hat-alternativene.

Har stemt Frp én gang, på slutten av 80-tallet.
Pappa overbeviste meg, like før jeg gikk for å gjøre min plikt.
Og nå sitter lillebror på tinget for partiet, og da må jeg bare være stolt!

Hadde det vært min lillebror hadde jeg ikke nevnt det til en levende sjel.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 23:27   #231
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det er vel stort sett det jeg forbinder med FRP-velgere.

Japp, jeg blir ikke engang forbauset.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 12:06   #232
Stillongs
Aktiv
 
Stillongs sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 203
Stillongs er litt kulStillongs er litt kul
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Alle nordmenn er snille, og alle innvandrere er slemme. Det er jo noe alle vet!

Stillongs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 16:39   #233
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

du være stolt over å ha en bror som sitter for et parti de fleste oppegående mennesker forakter?

Opprinnelig lagt inn av LenaM

Hadde det vært min lillebror hadde jeg ikke nevnt det til en levende sjel.

Nå ble jeg både sjokkert og veldig såret, Lena M og Sitron! Klart jeg er stolt av lillebroren min som virkelig har stått for det han tror på!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 16:43   #234
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Nå ble jeg både sjokkert og veldig såret, Lena M og Sitron! Klart jeg er stolt av lillebroren min som virkelig har stått for det han tror på!

Det forstår jeg veldig godt, Amelie! Synd at ikke enkelte kan forstå at det kan såre at de omtaler en annens bror på denne måten fordi han som du sier, har stått på for noe han brenner for og tror på.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 16:50   #235
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.634
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Hadde det vært min lillebror hadde jeg ikke nevnt det til en levende sjel.


Den var drøy. For drøy.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 16:52   #236
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Det forstår jeg veldig godt, Amelie! Synd at ikke enkelte kan forstå at det kan såre at de omtaler en annens bror på denne måten fordi han som du sier, har stått på for noe han brenner for og tror på.

Takk for støtten, Elin.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 16:53   #237
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.994
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Nå ble jeg både sjokkert og veldig såret, Lena M og Sitron! Klart jeg er stolt av lillebroren min som virkelig har stått for det han tror på!

Jeg forstår godt at disse kommentarene såret. Jeg syns også de var over streken.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 16:56   #238
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.512
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Nå ble jeg både sjokkert og veldig såret, Lena M og Sitron! Klart jeg er stolt av lillebroren min som virkelig har stått for det han tror på!

Jeg skjønner veldig godt at du ble såret over de kommentarene.
Trodde faktisk dette forumet var ganske så fordomsfritt, men den gang ei.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 16:58   #239
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.634
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Det er da nok av eksempler på at feks. ektepar kan ha hvert sitt politiske syn OG leve sammen i fred og fordragelighet. OG være stolt av hverandre tilogmed! Gro H. Brundtland var jo eksempelvis gift med en høyremann.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 17:01   #240
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Nå ble jeg både sjokkert og veldig såret, Lena M og Sitron! Klart jeg er stolt av lillebroren min som virkelig har stått for det han tror på!

Jeg forstår også at kommentarene var sårende og at du er stolt over hva broren din har oppnådd, men dette var gjerne ikke helt den rette tråden å nevne det i.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no