Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Stemmer du FrP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Stemmer du Fremskrittspartiet
Nei, absolutt ikke! 155 86,59%
Ja, selvfølgelig! 24 13,41%
Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-06, 14:07   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Stemmer du FrP?

På oppfordring lager jeg en poll om hvorvidt folk her på forumet stemmer Frp eller ikke?

Vær ærlig!

Husk, din stemme teller! Godt valg!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 14:08   #2
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

På ingen måte!

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 18:41   #3
Nasse Nøff
Oslojente i eksil
 
Nasse Nøff sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 202
Nasse Nøff er litt kul
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Hva slags spørsmål er det? :fornærmet:






























































På ingen måte, altså NEI JEG STEMMER IKKE FRP

Nasse Nøff er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 14:09   #4
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Nå var det vel ikke snakk om om folk STEMTE FrP da... Du pratet om fientlighet. Not the same.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 14:09   #5
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.994
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Jeg har aldri stemt FRP.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 14:10   #6
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Nå var det vel ikke snakk om om folk STEMTE FrP da... Du pratet om fientlighet. Not the same.

Whatever! Det kommer frem i trådene om Eli Hagen at det ikke er så mange Frp-vennlige eller Frp-venner her.

La nå undersøkelsen gå sin gang, tullhøna!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 14:12   #7
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Nei, det gjør jeg ikke.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 14:17   #8
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Nei, absolutt ikke.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 14:09   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Jeg stemmer ikke FRP nei, men jeg synes det begynner å bli litt patetisk med all denne FRP-hetsen. Stemmer du FRP er du ressurssvak hjemmemor som er narkoman og sosialklient med 30 i IQ. Jadda ...

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 14:10   #10
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg stemmer ikke FRP nei, men jeg synes det begynner å bli litt patetisk med all denne FRP-hetsen. Stemmer du FRP er du ressurssvak hjemmemor som er narkoman og sosialklient med 30 i IQ. Jadda ...

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 09:06   #11
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg stemmer ikke FRP nei, men jeg synes det begynner å bli litt patetisk med all denne FRP-hetsen. Stemmer du FRP er du ressurssvak hjemmemor som er narkoman og sosialklient med 30 i IQ. Jadda ...

Stemmer Frp, er medlem og hvis du bor i min kommune kan du stemme meg inn i kommunestyret (via Frp).
- er ikke ressurssvak
- er pedagogisk leder
- rimelig høy IQ
- ikke narkis.....

oi, kanskje jeg må slutte å stemme Frp

Alle SV'ere er forresten også lærere uten egen mening

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 09:11   #12
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Stemmer Frp, er medlem og hvis du bor i min kommune kan du stemme meg inn i kommunestyret (via Frp).
- er ikke ressurssvak
- er pedagogisk leder
- rimelig høy IQ
- ikke narkis.....

Men du har tross alt en ølflaske i avataren din. :fordomsfull:

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 09:23   #13
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Men du har tross alt en ølflaske i avataren din. :fordomsfull:

Det er øl av merket Maribo.
Har ikke drukket det siden 1999, så jeg er tørrlagt nå

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 09:11   #14
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.499
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Alle SV'ere er forresten også lærere uten egen mening

Ikke meg, da.
Men det er klart jeg har fordommer jeg også. Du skulle ha sett ansiktet mitt da jeg traff en lærer som var aktiv i Høyre. Jeg ble litt overrasket, ja.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 10:29   #15
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.767
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Alle SV'ere er forresten også lærere uten egen mening

Ikke jeg!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 10:37   #16
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Ikke jeg!

Er du ikke lærer, eller har du egen mening?

Opprinnelig lagt inn av Venstremamma

Venstre.

*følte akutt for å oppklare etter å ha blitt beskyldt for å stemme AP pga rosen i avataren min*

Og jeg som hadde tenkt å begynne å kalle deg AP-mamma for å kunne forkorte nicket ditt litt.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 10:40   #17
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.767
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Er du ikke lærer, eller har du egen mening?

Ja takk, begge deler.
Jeg er typograf og mener helst det andre ikke mener. Det gjør diskusjonene mye morsommere.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 13:56   #18
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Stemmer Frp, er medlem og hvis du bor i min kommune kan du stemme meg inn i kommunestyret (via Frp).
- er ikke ressurssvak
- er pedagogisk leder
- rimelig høy IQ
- ikke narkis.....

oi, kanskje jeg må slutte å stemme Frp

Alle SV'ere er forresten også lærere uten egen mening

Sier ikke at FrP velgere ikke skulle ha høy IQ, det er heller EQ som ofte mangler totalt hos dem.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 14:42   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.251
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Sier ikke at FrP velgere ikke skulle ha høy IQ, det er heller EQ som ofte mangler totalt hos dem.

Forøvrig har jeg hørt at noe sånt som 80 % av alle mennesker mener at de har en IQ over 100. Det samme gjelder for FrP-velgere, antar jeg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 14:17   #20
Siv
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Nei jeg stemte ikke Frp.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no