Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-22, 12:38   #1
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?

Har du et tv-program eller en serie som «bare står på» som liv i stua/på kjøkkenet?

Jeg liker ikke å bare skru på tven og lar hva som helst stå på. Jeg syns veldig mye er bråkete (f.eks sport, eller reklame, eller barne-tv) så det må være noe som er interesssant, eller fint, og som det ikke gjør noe at man ikke glor på det hele tiden. Poenget er at det ikke gjør noe om man mister tråden litt, hvis man går på do eller går litt til og fra eller gjør noe annet.

Jeg har av og til på hageprogram, det er skikkelig slow-tv men så er det litt irriterene å ikke få med seg hele episoden.

Har du en sånn serie/tv-program? Border-patrol australia? MTV?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-22, 12:41   #2
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?

Nå i sommer har Drømmeslottet på NRK vært en sånn serie. Har sett mye, men også glippet en del, og det gjør ingenting.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-22, 13:19   #3
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.587
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?

Nå i sommer har det vært mye Midsomer Murders og Vera. Alt er reprise, trenger ikke følge med og det er rolig så det funker litt som sovemedisin også.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-22, 14:00   #4
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?

The great British bake off på Tv2.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-22, 14:00   #5
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?

Jeg hadde faktisk tenkt å nevne border patrol, og nå finnes det jo så mange varianter. Både fra flyplasser, grenseoverganger, tollstasjoner.

Jeg synes i tillegg det er mange av de andre seriene hvor man følger et yrke som er fint å ha på, om det er politi, sykehus eller whatever. Den svenske serien om bilbergere, for eksempel.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-22, 14:05   #6
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?

Ingenting i bakgrunnen her. Jeg bruker tv på samme måte som jeg bruker treningsfunksjonen på klokka; trykker på start når jeg skal løpe og stopp når jeg er hjemme igjen. Tv er lite i bruk hos meg, kan gå uker mellom hver gang.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-22, 14:07   #7
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.485
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?

Min mor bruker god morgen Norge til det der. Noen ganger varierer hun med radio.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-22, 14:09   #8
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?

Helt uaktuelt for meg å ha noe susende i bakgrunnen. Det genererer bare stress synes jeg. Eneste jeg har i bakgrunnen er musikk, ikke engang radio funker. Gjør som Retz; slår på når jeg skal se, av når jeg er ferdig.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-22, 15:00   #9
Effie
wizzzard
 
Effie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 955
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?

No går det i Murdoch mysteries. Det er digg å ha noko å skli litt inn og ut av. Kan sikkert sjå alle sesongane mange gongar før eg får med meg alt.

__________________
Det är ni som är dom konstiga, det är jag som är normal.
Effie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-22, 15:31   #10
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?

Her går det i nyheter og sport.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-22, 15:45   #11
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?

Helt i bakgrunnen vil jeg ikke ha noe som helst (utenom ESC en gang i året), men hvis det er litt sånn holde på med mobilen og kikke halvveis, går det i hageprogrammer, neste sommer (episoder jeg har sett før) og diverse border patrol.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-22, 18:34   #12
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?

Fotball, sykkelritt eller nrks saktefjernsyn.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-22, 21:34   #13
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.797
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?

Jeg pleier ikke å ha på TV i bakgrunnen, men jeg synes at QI ville fungere bra til det. De tar opp veldig mye forskjellig i løpet av programmet så om man ikke fikk meg seg noen av temaene gjør det ingenting.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-22, 23:56   #14
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?

Jeg bruker radioen til formålet. Ha på noe som jeg kan høre hele eller deler av. Går i ulike kanaler fra NRK, jeg utstår ikke reklame og liker innholdet deres.

På tv kan jeg sette på sånne pusse-opp-programmer av ulike slag. Der trenger jeg ikke se hele. Neste sommer og Side om side fungerer også.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-22, 00:28   #15
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?

17-åringen bruker Friends (særlig når hun skal sove på sofaen), mannen bruker sport eller nyheter. Jeg velger stort sett av-knappen. Jeg liker ikke å ha bråk i bakgrunnen og ser bare TV når jeg setter meg ned for å se noe spesielt. Er det ikke noe jeg vil se fullt og helt skrur jeg av og setter på musikk i stedet. Når jeg er alene ser jeg nesten ikke TV. Litt unntak om vinteren, da kan jeg ha vintersport som bakgrunnsstøy. Får en egen stemning av vintersportlyd. I alle fall i starten av sesongen.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-22, 00:44   #16
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?

Mandelmanns gård.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-22, 09:31   #17
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?

Modern family!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-22, 09:40   #18
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?

Cloud nine. Modern familyish serie.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-22, 21:18   #19
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?

AV-knappen!! Mannen har på TV hele tiden, selv når han ikke ser på, og når han sover på sofaen. Han foretrekker å sove til Seinfeldt etter jobb med fjernkontrollen i hånden. Ellers er det fotball på tv eller noe annet, som en trash serie som han egentlig ikke ser på. Akkurat nå er det en dokumentar om Rolling stones mens hans er på telefonen, ser jeg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-22, 21:24   #20
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.437
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?

Ingenting. Jeg skrur på når jeg skal se noe, og skrur av når jeg er ferdig.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no