Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #11

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-22, 22:30   #681
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg tror det kun er med på å skape et fordummende inntrykk av nordfolket, og å polarisere en debatt som er kjempeviktig å ta og å finne en løsning på.

Særlig når man bruker det å måtte vente til dagen etter og kjøre til legen (?) som eksempler på alvorlige utfordringer knyttet til feks legemangel.

Og den der "vi klarer oss sjøl"-gjentakelsen om et distrikt som tross alt ER subsidiert. Klarer oss sjøl i motsetning til hvem da?

Og vi sørpå trenger ikke begynne strøm fordi vi kan bade i nærmeste vann??? Det gir ingen mening.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 13-08-22, 22:36   #682
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Særlig når man bruker det å måtte vente til dagen etter og kjøre til legen (?) som eksempler på alvorlige utfordringer knyttet til feks legemangel.

Og den der "vi klarer oss sjøl"-gjentakelsen om et distrikt som tross alt ER subsidiert. Klarer oss sjøl i motsetning til hvem da?

Og vi sørpå trenger ikke begynne strøm fordi vi kan bade i nærmeste vann??? Det gir ingen mening.

Jeg bestilte nettopp time hos fastlegen, og fikk om 5 uker.

Nei huff, det var bare selvforherligende vrøvl det innlegget.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 13-08-22, 22:41   #683
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.707
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Åh, når det gjelder den utjevningen av strømpriser, så burde denne ordføreren også tenke på at vi i nord har høyere nettleie enn sør, så om det skal utjevnes så skal vi også ha lavere nettleie.

Bare for å kverulere liksom



Jeg er bare lei av hele NORD nå om dagen, vær, kollektivtransport, helsetilbud osv..:blæh:

Deler dette innlegget:
https://www.lofotposten.no/aurora-bl.../s/5-29-837071

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 13-08-22, 23:01   #684
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg bestilte nettopp time hos fastlegen, og fikk om 5 uker.

Uff, ring VG!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 13-08-22, 23:38   #685
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.496
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #11

https://www.nrk.no/nordland/nordkraf...oflsSs5tO5gvgc

« – Jeg er mildt sagt forundret over utspillet fra Nordtun. Istedenfor å fokusere hvordan de som har det ille kan få det bedre, blir fokuset at alle strømkunder i Norge, skal ha det like dårlig.»

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv  
Gammel 14-08-22, 01:08   #686
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.013
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Jeg gruffer over kunder som ikke forstår hva skillepinnen er laget for, og kjefter på meg fordi jeg ikke vet hvor forrige kundes varer slutter og deres begynner.....når det er så travelt at alt jeg kan gjøre er å konsentrere meg om å plotte inn rette plu-kodene.....

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv  
Gammel 14-08-22, 02:53   #687
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

«Matforgifting” igjen. Jeg blir gal!! Snart 24 timer i horisontalen. To sunlolly, ti chillinøtter og ei halv grillpølse er dagens meny. Men vært er fint da. Og vi er på ferie, så rikelig med pjusk.

Jeg syntes det var en stri tørn. Viste seg at jeg har gått ned nesten 8 kg

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 14-08-22, 09:07   #688
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Folk som alltid klager og er negative, det er innmari slitsomt med folk som aldri har noe positivt å komme med.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 14-08-22, 09:07   #689
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

De i nord kan jo ikke hjelpe for at de har billig strøm nå, så lenge det er infrastruktur som setter begrensninger for deling (her kan Polyanna komme med et passe langt foredrag for dem som ønsker) og markedskreftene får bestemme. Det blir veldig rart å si at man skal øke strømprisen i nord av sympati for de i sør. Hvis politikere virkelig vil gjøre noe med dette så er det bevilgninger til infrastruktur som må til, og det har ikke vært spesielt stor villighet fra noen som helst partier å gjøre noe med det.

Ellers helt enig med Nextlife at polarisering av debatt er veldig lite konstruktivt for noen. (Og distriktsutfordringer har mang mange andre steder enn i nord også, sånn apropos.)

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 14-08-22, 09:10   #690
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jeg gruffer over kunder som ikke forstår hva skillepinnen er laget for, og kjefter på meg fordi jeg ikke vet hvor forrige kundes varer slutter og deres begynner.....når det er så travelt at alt jeg kan gjøre er å konsentrere meg om å plotte inn rette plu-kodene.....


Her har du grunnen til at jeg alltid legger skillepinne både foran og bak varene mine, og er ekstra superduper hyggelig og høflig mot dem som sitter i kassa. Håper på å veie opp for de sure kundene de nok har møtt på og vil møte på i løpet av arbeidsdagen.

Det er så enkelt også. Får man spørsmål om man trenger pose eller kvittering så smiler man og svarer enten "ja, takk" eller "nei, takk".

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 14-08-22, 11:14   #691
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.


Her har du grunnen til at jeg alltid legger skillepinne både foran og bak varene mine, og er ekstra superduper hyggelig og høflig mot dem som sitter i kassa. Håper på å veie opp for de sure kundene de nok har møtt på og vil møte på i løpet av dagen

Det gjør jeg også.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 14-08-22, 11:28   #692
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.


Her har du grunnen til at jeg alltid legger skillepinne både foran og bak varene mine, og er ekstra superduper hyggelig og høflig mot dem som sitter i kassa. Håper på å veie opp for de sure kundene de nok har møtt på og vil møte på i løpet av arbeidsdagen.

Det er så enkelt også. Får man spørsmål om man trenger pose eller kvittering så smiler man og svarer enten "ja, takk" eller "nei, takk".

Dette! Å være høflig og hyggelig mot alle som «er på jobb» burde vært en selvfølge. De er jo stort sett veldig hyggelig!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 14-08-22, 11:29   #693
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.


Det er så enkelt også. Får man spørsmål om man trenger pose eller kvittering så smiler man og svarer enten "ja, takk" eller "nei, takk".

Tenk om det var så enkelt! Da jeg jobbet i butikk var det mange som spurte om å få pose før jeg hadde scannet alle varene, noe som er supert for da tar det kortere tid. Men så var det overraskende mange av dem som også ble sure da jeg på autopilot spurte om de ville ha pose da jeg var ferdig.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 14-08-22, 11:56   #694
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.


Her har du grunnen til at jeg alltid legger skillepinne både foran og bak varene mine, og er ekstra superduper hyggelig og høflig mot dem som sitter i kassa. Håper på å veie opp for de sure kundene de nok har møtt på og vil møte på i løpet av arbeidsdagen.

Det er så enkelt også. Får man spørsmål om man trenger pose eller kvittering så smiler man og svarer enten "ja, takk" eller "nei, takk".

Det er jo noe av det enkleste man kan gjøre. Det har skjedd at det ikke ligger skillepinner der, men da venter jeg med å legge opp varene slik at det blir et ordentlig mellomrom. Ellers enig i at man skal være høflig og svare ordentlig.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 14-08-22, 15:47   #695
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg bestilte nettopp time hos fastlegen, og fikk om 5 uker.

Nei huff, det var bare selvforherligende vrøvl det innlegget.

Første ledige time hos vår fastlege er om 8 uker. Oslo. Og det er vanlig. Men hastetimer finnes jo selvsagt (har ikke lest kronikken, så ikke noe svar på det innholdet)

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 14-08-22, 15:50   #696
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Dette! Å være høflig og hyggelig mot alle som «er på jobb» burde vært en selvfølge. De er jo stort sett veldig hyggelig!

Amen!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 14-08-22, 16:30   #697
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Første ledige time hos vår fastlege er om 8 uker. Oslo. Og det er vanlig. Men hastetimer finnes jo selvsagt (har ikke lest kronikken, så ikke noe svar på det innholdet)

Her har vi time på dagen, det fungerer sånn passelig.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 14-08-22, 17:05   #698
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Første ledige time hos vår fastlege er om 8 uker. Oslo. Og det er vanlig. Men hastetimer finnes jo selvsagt (har ikke lest kronikken, så ikke noe svar på det innholdet)

Her i Bærum ventet jeg 5 uker sist.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv  
Gammel 14-08-22, 20:32   #699
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Jeg kommer aldri ajour med klesvasken

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 14-08-22, 20:37   #700
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg kommer aldri ajour med klesvasken

Ikke jeg heller. Det kommer aldri til å skje

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no