Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ambulansepersonell slår tilbake

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-08, 00:24   #41
yt1300
Fullverdig medlem
 
yt1300 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 66
yt1300 er litt kul
Standard

Sv: Ambulansepersonell slår tilbake

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.


Altså, ambulansesjåførene sier at det ikke var rasisme, så hva mener de at det var da? Personlig antipati? Er det noe som helst bedre egentlig? Helsepersonell kan ikke tillate seg den friheten å la personlige følelser overstyre profesjonalitet sånn som de gjorde her.


Du forutsetter at ambulansesjåfører er en slags supermennesker som derfor må ha andre krav stilt til seg, og fordi de en dag tråkket igjennom og viste seg som mennesker av kjøtt og blod, så må de få sparken?

__________________
Den iherdige skal få sin lønn i himmelen.
Den late skal få sin lønn her og nå.
yt1300 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 00:31   #42
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulansepersonell slår tilbake

Opprinnelig lagt inn av yt1300, her.

Du forutsetter at ambulansesjåfører er en slags supermennesker som derfor må ha andre krav stilt til seg, og fordi de en dag tråkket igjennom og viste seg som mennesker av kjøtt og blod, så må de få sparken?

Jeg er helsepersonell selv og vet veldig godt hvor vanskelig det kan være å være profesjonell. Og jeg har heller ikke sagt hva jeg synes er en passende reaksjon.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 00:34   #43
yt1300
Fullverdig medlem
 
yt1300 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 66
yt1300 er litt kul
Standard

Sv: Ambulansepersonell slår tilbake

Det burde i såfall være sterkt formildende, eventuelt frifinnende, det mediakjøret de har vært gjennom.

__________________
Den iherdige skal få sin lønn i himmelen.
Den late skal få sin lønn her og nå.
yt1300 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 00:43   #44
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulansepersonell slår tilbake

Eh, nei.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 00:43   #45
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ambulansepersonell slår tilbake

Opprinnelig lagt inn av yt1300, her.

Du forutsetter at ambulansesjåfører er en slags supermennesker som derfor må ha andre krav stilt til seg, og fordi de en dag tråkket igjennom og viste seg som mennesker av kjøtt og blod, så må de få sparken?

Det handler ikke om å være supermenneske, det handler om å ta ansvar. Vise at en har forstått at en har opptrådt klanderverdig. I denne saken så har de, i mine øyne, vist det motsatte.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 09:52   #46
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulansepersonell slår tilbake

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

Men allikevel synes jeg det blir feil, og veldig middelaldersk) at privatpersoner går etter dem, og familiene deres, såpass lenge etterpå.

Næmmen hallo da menneske! Dette er jo ikke hvilke som helst privatpersoner. Det er privatpersonene de kalte stygge navn, skjelte ut når de var i en ekstrem sårbar posisjon og etterlot hardt skadet. At det har gått så bra som det har er ikke fordi Ali ikke var hardt skadet, men fordi han har vært ekstrem heldig. Det kunne gått mye verre og en familie kunne mistet en far. Selvfølgelig tar man det til retten. Det er jo ikke snakk om at de sender torpedoer etter dem eller, men går den formelle, korrekte veien.

Opprinnelig lagt inn av yt1300, her.

Det burde i såfall være sterkt formildende, eventuelt frifinnende, det mediakjøret de har vært gjennom.

Tuller du!?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 11:00   #47
yt1300
Fullverdig medlem
 
yt1300 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 66
yt1300 er litt kul
Standard

Sv: Ambulansepersonell slår tilbake

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Eh, nei.

Eh, jo.

__________________
Den iherdige skal få sin lønn i himmelen.
Den late skal få sin lønn her og nå.
yt1300 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 11:05   #48
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulansepersonell slår tilbake

Opprinnelig lagt inn av yt1300, her.

Eh, jo.

Det henger jo ikke på greip at folk skal få fritak for straff fordi de er i MEDIA! hallo!

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 11:06   #49
yt1300
Fullverdig medlem
 
yt1300 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 66
yt1300 er litt kul
Standard

Sv: Ambulansepersonell slår tilbake

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Tuller du!?

Har jeg uttrykt meg på en slik måte at det gir deg grunnlag for å spørre om jeg tuller?

Dette er dønn seriøst. Familiene til de involverte har måttet forholde seg til et voldsomt mediekjør og så mener altså folk at nei, det er ikke nok. De må tåle enda mer. De må miste jobben.

Jeg har også lest de forskjellige loggene, og det eneste jeg ser er en rekke med uheldige situasjoner som får et meget uheldige konsekvenser.
Men mer dette: INGEN døde, og han som ble hardt skadet ser ut til å bli 100% frisk.
Med andre ord: Her har man gjort seg (dyrkjøpt) visdom. Man har LÆRT noe. Men det er ikke BRA NOK?
Denne trangen til å henge ut syndebukker i hytt og gevær er forstemmende og bidrar med kun med to ting:
JACK SHIT!

__________________
Den iherdige skal få sin lønn i himmelen.
Den late skal få sin lønn her og nå.
yt1300 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 11:36   #50
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulansepersonell slår tilbake

Opprinnelig lagt inn av yt1300, her.

Dette er dønn seriøst. Familiene til de involverte har måttet forholde seg til et voldsomt mediekjør og så mener altså folk at nei, det er ikke nok.

Og hvorfor har de måttet forholde seg til det? Fordi de aktuelle familiemedlemmene har gjort en feil de ikke innrømmer å ha gjort engang. Det er heller ingen som er uten etter familiene til vedkommende.

Opprinnelig lagt inn av yt1300, her.

Men mer dette: INGEN døde, og han som ble hardt skadet ser ut til å bli 100% frisk.

Han har blitt frisk ja, men det er ikke akkurat noe ambulansepersonellet har bidratt til, de har faktisk prøvd å forhindre det.

Opprinnelig lagt inn av yt1300, her.

Med andre ord: Her har man gjort seg (dyrkjøpt) visdom. Man har LÆRT noe.

Når jeg leser ambulansepersonellet pyntede versjon av hva som skjedde virker det ikke på meg som de har lært noe som helst. Jo, kanskje en ting: At innvandrere kan vær ressurssterke de også.

Opprinnelig lagt inn av yt1300, her.

Denne trangen til å henge ut syndebukker i hytt og gevær er forstemmende og bidrar med kun med to ting:
JACK SHIT!

Det har ingenting med å henge ut syndebukker, men at noen som har gjort en så alvorlig feil skal stå til ansvar for det, syns jeg er rimelig. Det er ikke snakk om offentlig gapestokk, men en rettsak. Jeg vil også påpeke at de selv (den ene, i allefall) har valgt å gi til kjenne hvem de er, ikke media eller de fornærmede.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 11:37   #51
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ambulansepersonell slår tilbake

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Nå har jo Helsetilsynet som har gått inn i saken sagt at det dreide seg om rasisme, så da blir det jo det man må forholde seg til.

Men jeg synes faktisk ikke at det er mest interessant sånn egentlig om det er ren rasisme, eller om det er fordi de hadde en dårlig dag fordi de hadde blitt skjelt ut av noen andre dagen før eller om det er fordi kona har banket dem opp eller hva har du.

Altså, ambulansesjåførene sier at det ikke var rasisme, så hva mener de at det var da? Personlig antipati? Er det noe som helst bedre egentlig? Helsepersonell kan ikke tillate seg den friheten å la personlige følelser overstyre profesjonalitet sånn som de gjorde her.

Må bare signere Esme.
Og klart man er i en risikosone om man oppsøker medisinsk hjelp, men skal man la være da? Trenger man noe mindre medisinsk hjelp for det?

  Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 12:21   #52
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ambulansepersonell slår tilbake

Opprinnelig lagt inn av yt1300, her.

Med andre ord: Her har man gjort seg (dyrkjøpt) visdom. Man har LÆRT noe. Men det er ikke BRA NOK?

Kan du lenke til en plass der jeg kan lese hva ambulansepersonellet og AMK-vakten faktisk innrømmer å ha lært?

Jeg har akkurat lest leserinnlegget fra den ene ambulansearbeideren i Aftenposten. Selv om det var en fin tekst, så er det en forsvarstale og han viser ikke der hva han har lært. Han viser at han har skjønt at han har gjort noe dumt, men ikke hva det dumme var. Og hans beskrivelse av historien samsvarer heller ikke med lydopptaket.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 12:25   #53
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ambulansepersonell slår tilbake

Som helsepersonell reagerer jeg så klart med rystelse på denne saken. En tanke som også blir sittende igjen er et spørsmål om hva som skjedde med taushetsplikten ?

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 12:27   #54
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ambulansepersonell slår tilbake

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Som helsepersonell reagerer jeg så klart med rystelse på denne saken. En tanke som også blir sittende igjen er et spørsmål om hva som skjedde med taushetsplikten ?

På hvilken måte tenker du her? Taushetsplikt for å beskytte pasienten, eller helsepersonellet?

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 12:29   #55
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ambulansepersonell slår tilbake

yt1300, lurer på hva du mener ambulansepersonalet har lært? At det er greit å pynte på sannheten? At det er greit å etterlate alvorlig skadete personer? At det er greit å velge ut hvem man vil ha med seg i ambulansen etter hudfarge og rase?

Jeg synes ikke de har lært noe som helst og jeg synes ikke at de har kommet i søkelyset pga sine handlinger gjør at de burde slippe straff. Tosca, lommemannen og Thomas Quick fikk også gjennomgå i media, burde det vært nok til at de slapp straff?

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 12:35   #56
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ambulansepersonell slår tilbake

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg har ikke engasjert meg så veldig inn i denne saken enda, da det fram til nå i grunnen har vært "ord mot ord". Jeg hørte lydopptakene nå, og jeg har bare en ting å si: Fy faen!

Akkurat dette var mine tanker også.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 12:59   #57
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ambulansepersonell slår tilbake

Må bare få sagt noe, jeg, også. Ambulansefolka opptråtte feil. Var det rasistisk? Jeg synes det blir feil vinkling, for jeg tror ikke fargen på huden hadde noe å si. Var det feil å ikke ta han med? JA! De har da for pokker bedøvende hvis han skulle blitt et større problem!?

Jeg synes det er alt for vanskelig å bli hentet med ambulanse i Norge. Da jeg lå på gulvet og ynket meg fordi jeg hadde vondt i hodet og holdt på å dævve måtte jeg ta drosje til akuttmottaket, SELVOM legen ringte! Hadde viral hjernehinnebetennelse, så det vakke bare syt heller. Det burde ikke være sånn i Norge at man må dø for å få en ambulanse. Han trengte legetilsyn, han skulle fått 'haik' til legevakta uansett om han pissa eller ikke. Bare det at han drar ned buksen og pisser på en offentlig plass viser jo at han muligens kan ha hjerne'skade'.

Jeg synes det er godt at man får satt fokus på prosedyrene til ambulansepersonell, og jeg synes det skulle være mer konkurranse (flere selskap som kjørte ambulanse) slik at man unngikk slike saker.

Heldigvis fikk det et relativt greit utfall denne gangen, men hadde mannen dødd ville de jo faktisk vært delaktige i et dødsfall, og sist jeg sjekka så vakke det lov.

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 17:09   #58
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulansepersonell slår tilbake

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Altså, ambulansesjåførene sier at det ikke var rasisme, så hva mener de at det var da? Personlig antipati? Er det noe som helst bedre egentlig? Helsepersonell kan ikke tillate seg den friheten å la personlige følelser overstyre profesjonalitet sånn som de gjorde her.

Nemlig.
Det handler om profesjonalitet.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 19:06   #59
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Ambulansepersonell slår tilbake

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Næmmen hallo da menneske! Dette er jo ikke hvilke som helst privatpersoner. Det er privatpersonene de kalte stygge navn, skjelte ut når de var i en ekstrem sårbar posisjon og etterlot hardt skadet. At det har gått så bra som det har er ikke fordi Ali ikke var hardt skadet, men fordi han har vært ekstrem heldig. Det kunne gått mye verre og en familie kunne mistet en far. Selvfølgelig tar man det til retten. Det er jo ikke snakk om at de sender torpedoer etter dem eller, men går den formelle, korrekte veien.

Hallo ja.
Like fullt er de privatpersoner, som helt klart burde overlatt behandlingen av saken til de rette myndigheter.
Og ikke fortell meg at det hadde blitt et like stort mediekjør om saken om Kohinoor Nordberg(hadde noen i det hele tatt hørt om denne artisten før saken ble kjent?) hadde vært Fru Ali fra Tøyen. Det hadde nok blitt avisoppslag, men jeg tviler på at saken hadde fått et like stort omfang som den har fått.
Og nok en gang, ja de gjorde en feil. En stor feil også. Dette har de innrømmet(kanskje ikke godt nok for noen), de har blitt gransket, de har fått påpakninger fra arbeidsgiver, de mister muligens jobbene sine, familiene deres(som ikke var i nærheten av Sofienbergparken i fjor sommer) har fått lide og sånn fortsetter det. Ali er frisk(nei, ikke som følge av deres hjelp, men allikevel frisk), er det ikke på tide så slutte nå?

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 19:24   #60
yt1300
Fullverdig medlem
 
yt1300 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 66
yt1300 er litt kul
Standard

Sv: Ambulansepersonell slår tilbake

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

Hallo ja.
Like fullt er de privatpersoner, som helt klart burde overlatt behandlingen av saken til de rette myndigheter.
Og ikke fortell meg at det hadde blitt et like stort mediekjør om saken om Kohinoor Nordberg(hadde noen i det hele tatt hørt om denne artisten før saken ble kjent?) hadde vært Fru Ali fra Tøyen. Det hadde nok blitt avisoppslag, men jeg tviler på at saken hadde fått et like stort omfang som den har fått.
Og nok en gang, ja de gjorde en feil. En stor feil også. Dette har de innrømmet(kanskje ikke godt nok for noen), de har blitt gransket, de har fått påpakninger fra arbeidsgiver, de mister muligens jobbene sine, familiene deres(som ikke var i nærheten av Sofienbergparken i fjor sommer) har fått lide og sånn fortsetter det. Ali er frisk(nei, ikke som følge av deres hjelp, men allikevel frisk), er det ikke på tide så slutte nå?

Ja, helt klart. Men denne saken kommer nok til å gå sin seiersgang og runde etter runde på diskusjonsfora.

__________________
Den iherdige skal få sin lønn i himmelen.
Den late skal få sin lønn her og nå.
yt1300 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
ambulansearbeider, lydopptak, sofienbergparken


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no