Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ambulanse nektet å ta med seg voldsoffer (VG)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-07, 00:02   #41
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Forferdelig historie.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 07:30   #42
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Etter at jeg så TV2 nyhetene i går er jeg enda mer rystet over denne saken. At det går an! De ber om ID av en fyr som ligger på bakken, skjelver og blør! Og jeg tenker på hvor fortvilet jeg ville vært om det hadde vært min samboer som hadde vært skadet og ambulansen ikke ville ta ham med!

Det ER mye rasisme blant politi, det visste jeg og det vet jeg også at de jobber med, uten at det ser ut som det er kommet langt nok. At ambulansepersonell ikke gjenkjenner hodetraume-symptomer på en svart person er bare Det er for jævlig!

Det har vel vært såpass med rasistiske episoder blant politiet i Trondheim at de bør virkelig ta et kurs i "alle mennesker er like mye verdt" 1.0. og skaffe seg Ikke mobb kameraten min-button, burde de ikke?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 07:40   #43
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Vi har da også som privatpersoner plikt på oss til å hjelpe om vi f.eks er først til et ulykkessted?
Nei, dette er helt for jævlig. Mildt sagt! :sinna:

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 08:41   #44
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Dette er en stygg, stygg sak. Det er hverdagsrasisme på sitt aller verste og jeg skjønner ikke at ambulansepersonellet turde å slippe alle ormene sine til overflaten foran en så stor skare av vitner. Håper inderlig at dette får et alvorlig etterspill for de involverte og at den stakkars mannen slipper unna uten varige hodeskader. Historien er ikke annet enn rystende.

Jeg har også opplevd å komme på legevakten med en svært syk person og bli mistrodd og mistenkeliggjort. Men heldigvis tok da helsepersonellet seg tid til å gjøre de nødvendige undersøkelsene slik at de fikk bekreftet at vi snakket sant. Hvis de hadde sendt oss ut igjen tror jeg at jeg hadde fått fullstendig panikk. Stakkars de pårørende som var vitne til hendelsen i parken, så forferdelig det må ha vært for dem.

Ambulansetjenesten i Oslo har håndtert saken elendig fra første sekund. De skulle lagt seg flate og beklaget fra begynnelsen.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 08:44   #45
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Vel, det er en grunn til at politiet ble tilkalt, og det er en grunn til at de måtte bli fysiske. Hadde det vært i USA hadde han blitt skutt, i Norge bærer ikke politiet våpen, og må derfor "få kontroll" over kjeltringene på andre måter.

For et argument. I USA skyter politiet negere, så hva gjør det om de egenhendig kveler en og annen her i Norge?

Obiora-saken har fått såpass bred mediedekning på alle måter, også i seriøse medier. Den er høyst reell. Politiet drepte Obiora foran flere vitner og kom unna med det. Et fint bidrag til folks rettsfølelse og trygghetsfølelse for politiet.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 08:48   #46
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

En utrolig stygg sak.

Rent faglig er det dessuten urovekkende at det her synes som at personens uro, urinering og spying nærmest er brukt mot pasienten. Sjangling, blodig oppkast og manglende kontroll på vannlating etter hodetraume er tegn på økt trykk i hjernen som ambulansepersonell skal kjenne til.

Akkurat det var min tanke også. Utrolig skremmende!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 08:51   #47
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Denne saken er helt forferdelig. Jeg så det først når jeg så nyhetene i går kveld, og tårene bare trillet. Det burde rett og slett ikke være mulig at slik skjer!!!

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 08:54   #48
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Jo mer jeg leser om denne saken, jo mer sint blir jeg!
Dette er stygg diskriminering, og hvis ambulanse/politi slipper unna vet jeg ikke.

Dessuten syns jeg det er utrolig skremmende å tenke på at "disse" folkene kunne kommet til å hente en av mine dersom noe skjedde...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 08:56   #49
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Dette er en stygg, stygg sak. Det er hverdagsrasisme på sitt aller verste og jeg skjønner ikke at ambulansepersonellet turde å slippe alle ormene sine til overflaten foran en så stor skare av vitner.

Skjedde på Oslos østkant vettu. To negre som sloss er det ikke så farlig å ta hensyn til. De går ikke til avisene! De sitter jo bare i parken og røyker og drikker.

Ups! Den var mannen til en ressurssterk, profilert artist og feminist med norske foreldre!

Jepp, ren og skjær rasisme. Jeg blir for øvrig ganske sjokkert hver gang jeg møter folk med rasistiske holdninger og hvor lite flaue de er over å kringkaste sine meninger til gud og hvermann.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 09:00   #50
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Tragisk. På flere nivåer.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 09:02   #51
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Ille, ille, ille

Sånne saker er virkelig skremmende, og jeg kjenner det kanskje litt ekstra siden jeg er mamma til to små brune barn, som sikkert kommer til å møte sin dose med fordommer de også.

Noen hoder bør rulle .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 09:20   #52
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.461
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Stygg, stygg sak! Som sikkert dessverre ikke hadde blitt like godt belyst om det ikke var for at konen til voldsofferet har norsk etternavn.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 09:22   #53
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

En utrolig stygg sak.

Rent faglig er det dessuten urovekkende at det her synes som at personens uro, urinering og spying nærmest er brukt mot pasienten. Sjangling, blodig oppkast og manglende kontroll på vannlating etter hodetraume er tegn på økt trykk i hjernen som ambulansepersonell skal kjenne til.

Nøyaktig mine tanker.

Noe som også skremmer meg er at disse ambulanse folkene kanskje både har kjørt og kommer til å kjøre min snuppe og meg til mottaket når vi trenger blålysene.

Jeg har hittil vært fornøyd med blålysene her i Oslo, men jeg vet at jeg kommer til å tenke på dette neste gang.
Tenk om de en gang nekter å ta med snuppa når jeg vet vi må inn? Uff, så skummelt!

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 09:22   #54
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Ille, ille, ille

Sånne saker er virkelig skremmende, og jeg kjenner det kanskje litt ekstra siden jeg er mamma til to små brune barn, som sikkert kommer til å møte sin dose med fordommer de også.

Noen hoder bør rulle .

Jeg har en brun mann, og en gyllen datter. Mannen min har vokst opp med den dårlig skjulte hverdagsrasismen, og det er min store skrekk at barna mine skal oppleve noe. Enten pga sin egen hudfarge (selv om Malin bare er gyllen, så er der flere som har spurt om hun er adoptert. ), eller pga faren sin...

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 09:34   #55
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Ille, ille, ille

Sånne saker er virkelig skremmende, og jeg kjenner det kanskje litt ekstra siden jeg er mamma til to små brune barn, som sikkert kommer til å møte sin dose med fordommer de også.

Bare jeg har en som har arvet mine farger!

Stakkas fyr, men hverdagsrasisme på sitt verste. Og dessverre finnes det alt for mye av hverdagsrasisme i Norge, men "heldigvis" ikke så grovt som denne gangen.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 09:43   #56
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Hårreisende sak, og jeg ser den også i sammenheng med Obiora-saken.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 09:43   #57
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.823
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

- Vi beklager at folk har reagert på måten dette har blitt håndtert, sier Arild Østergaard, divisjonsdirektør Prehospital divisjon ved Ullevål universitetssykehus, til VG Nett.

-At de har mage til å beklage at folk har reagert!!!

Jeg reagerte også veldig på denne formuleringen. Det var en skikkelig Valla-unnskyldning. Ingen unnskyldning i det hele tatt.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 09:54   #58
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Det har vel vært såpass med rasistiske episoder blant politiet i Trondheim at de bør virkelig ta et kurs i "alle mennesker er like mye verdt" 1.0. og skaffe seg Ikke mobb kameraten min-button, burde de ikke?

Ja, mildt sagt.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 10:05   #59
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Dette skremmer meg litt. Samtidig vil jeg ikke uttale meg bastant før jeg vet hva som faktisk skjedde. Og det får vi kanskje aldri vite?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 10:09   #60
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.853
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg reagerte også veldig på denne formuleringen. Det var en skikkelig Valla-unnskyldning. Ingen unnskyldning i det hele tatt.

Ja, det var Valla-unnskyldningen jeg også hadde i minne.
Får håpe uttalelsen var ment som noe mer enn det den ble. Men slik den står nå er det ingen unnskyldning i det hele tatt. Jeg er tilbøyelig til å tro at det er bevisst. For sier de unnskyld på ordentlig betyr det også at de innrømmer at noe galt har skjedd. Og det er jo farlig...

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no