Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Aida Passion, erfaringer?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-14, 20:06   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.007
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Aida Passion, erfaringer?

Vi trenger servise til hytta og av det jeg har sett frem til nå er Aida Passion det jeg liker best. (Føres av Kitch'n.)


Det er benporselen, og kvaliteten virker ok når jeg kjenner på det. Har både micro og oppvaskmaskin, og det skal det tåle. Samt hverdagsbruk (ifølge henne i butikken).

Evt. andre forslag i samme sjanger? Hytta er ganske stram i stilen så serviset kan ikke være for dillete. Og det må være hvitt, krem er ikke et alternativ.

Falt egentlig veldig for Sophie Conran serviset Portmeirion i den sjøgrønne fargen (det er denne fargen jeg tenker som brytningsfarge i hytta), men liker ikke at det er riller i hele spiseflaten i tallerknene. Dessuten er prisen litt stiv.



Kjøkkenet på hytta:

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi

Sist redigert av Robyn : 11-08-14 kl 20:11.
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-14, 23:14   #2
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.007
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aida Passion, erfaringer?

Ja, altså det jeg egentlig lurer på om noen har serviset og kan si noe om kvaliteten. Evt. kjenner til Aida. Både merket og dette serviset er helt ukjent for meg, og jeg har ikke sett det nevnt noe sted heller.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no