Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Oppskrifter på palestinsk dip (inspirert av Habibi)

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-08, 15:55   #21
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.217
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oppskrifter på palestinsk dip (inspirert av Habibi)

zol: når jeg soeker på nettet så finner jeg at den kan lages uten eggehvite også, men i foelge mine venner her er det originale med.

Hvor mange fedd hvitloek kommer jo litt an på hvor godt du liker hvitloek. Jeg vil anslå at Iset ville brukt 4 fedd til 1 dl olje og 1 eggehvite (en pinch salt og 1 ts sitron) mens jeg ville brukt 1-2 fedd. For er ikke du hvitlokselsker, Iset?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 16:31   #22
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oppskrifter på palestinsk dip (inspirert av Habibi)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg har store håp til fireårsalderen.



...men det kan jo hende det er forskjell på unger, vi får håpe det for din skyld!

__________________
Storebror 2000 Lillebror 2003


Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 19:12   #23
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppskrifter på palestinsk dip (inspirert av Habibi)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det gjør jo ingenting. Nå fikk jeg helt vann i munnen. Lurer på om Glitterbarnet vil like maten der?

Lille like Habibi-mat. Kjøttboller, brødbiter og auberginer går rett hjem. Og hun elsker alt som ligner på feta. Så mye dill dall som man får er med på å holde konsentrasjonen og de elsker unger der.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 20:15   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppskrifter på palestinsk dip (inspirert av Habibi)

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Når begynte denne vil-ikke-sitte-stille-på-restaurant fasen?

Detg år faktisk litt opp og ned med dagsformen altså. Noen ganger er han en drøm å ha med, andre ganger syns han det er pyton. Det begynte egentlig litt etter han fyllte tre, det var ikke like stas å sitte rolig og titte i bøker, leke med biler eller alt annet vi tok med for å underholde ham. Nå vil han gjerne hoppe og turne etter en stund. Men vi tar han med, underholder så godt vi kan, passer på å gi ham is rett før hoppingen begynner, og går rett etter isen. Men lang matro, det blir det ikke helt på dette viset. I tillegg går vi på tider det ikke er stappfullt av andre gjester.

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Lille like Habibi-mat. Kjøttboller, brødbiter og auberginer går rett hjem. Og hun elsker alt som ligner på feta. Så mye dill dall som man får er med på å holde konsentrasjonen og de elsker unger der.

Kjøttbollene faller nok i smak. Samme med bulguren og brødene. Rare oster og dip er han generelt skeptisk til. Men de er jo så supersøte der, jeg regner med at de ville syntes det var stas å få besøk av glitterbarnet, hvertfall hvis de kjenner meg igjen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no