Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Jeg lar meg irritere …

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-07, 16:38   #241
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg lar meg irritere …

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Ja, det vet jeg. Var et dårlig eksempel.

Ikke her i gården, her sier vi HU
HO kommer fra Sandefjord, kun der jeg har hørt det (har familie der) og svigerinna mi fra Porsgrunn sier også Ho, men hun er den eneste fra porsgrunn jeg kjenner, så vet ikke om det er det de sier der.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´

Sist redigert av Michayla : 18-12-07 kl 16:43.
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 01:00   #242
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg lar meg irritere …

- bushsjåfør

og ikke minst

- data

som mange kaller en datamaskin. Data er informasjon, innhentet på en eller annen måte. Det heter datamaskin, evt. PC, Mac eller andre navn. Men ikke data. "Jeg har fått meg ny data"... Jaha????

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 05:00   #243
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Jeg lar meg irritere …

Mora mi som sier "venninnda".. URK! Eller "lella" istedenfor fargen lilla. Hun vet at det er feil, vi har i all vennskaplighet forklart henne hvordan tunge skal plasseres og lydene lages, men nei hun holder seg til disse to.

"nøyler" er en dialektord som jeg ikke kan fordra. Det heter nøkler, takk! Ei heller "trunken" istedenfor bagasjerom.. Please!!!

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 11:23   #244
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg lar meg irritere …

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Og, mens jeg er i gang, når folk sier tissnok.
Det heter tidsnok.

Jeg sier at jeg ikke har ti', ikke tid - det ville aldri falle meg inn å uttale den d-en. Da blir det fort tissnok også.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no