Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Spinnåff av spinnåff: Hvilke filmer har du bare klart å se én gang?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-19, 19:16   #1
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Spinnåff av spinnåff: Hvilke filmer har du bare klart å se én gang?

Overskriften sier det meste, men for å utdype:

Hvilke filmer har du ikke orket å se mer enn én gang, selv om du likte den, fordi den var for tøff eller skummel?

Jeg, for eksempel, har bare sett Edward Saksehånd én gang, på kino i 1990 eller 1991, men jeg husker den tydelig fremdeles. Den gjorde så voldsomt inntrykk på meg, og var så urettferdig og trist, og jeg gråt og gråt og har ikke klart å utsette meg for det igjen.

I andre enden av skalaen har vi Candy Man, Paranormal Activity og danske Nattevakten. De skremte vettet av meg, og Candy Man hadde i tillegg en hovedperson som ble sperret inne og bundet fast fordi legene trodde hun var psykotisk, så hun var forsvarsløs mot demonen som var etter henne ...

Nattevakten har jeg faktisk forsøkt å se igjen flere ganger, men jeg feiger ut allerede i åpningssekvensen, fordi jeg vet hvor jævlig det blir.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no