Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Tørker du benken når du har laget mat?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Tørker du benken etter du har laget mat?
Ja, selvsagt! 102 66,67%
Noen ganger/ kommer an på hva slags mat jeg har laget 49 32,03%
Nei, hva skulle det være godt for? 2 1,31%
Kun ved mat laget av brokkoli 0 0%
Deltakere: 153. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-14, 18:33   #101
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tørker du benken når du har laget mat?

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Dere har avanserte frokoster, ser jeg.

Gresk yoghurt, avocado, egg .. :misunnelig:

Og vin!

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-14, 18:49   #102
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tørker du benken når du har laget mat?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Og vin!

Selvfølgelig. Det er torsdag.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-14, 19:03   #103
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tørker du benken når du har laget mat?



Benk etter middag. Ikke tørket av.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-14, 19:07   #104
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tørker du benken når du har laget mat?



Jeg hadde hatt mer rusk på benken om så dagens middag var Grandiosa.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-14, 19:15   #105
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tørker du benken når du har laget mat?

Skal sies at dagens middag var kjøttboller, saus på glass og pastaskruer - men det er jo ikke så uvanlig hjemme hos oss. Ble ikke tørket etter frokost heller, som var brødskiver med brunost/syltetøy og Biola/kaffe.

(Ikke ment som skryt altså. Vi lager ikke så mye mat fra bunnen, gjør ikke så mye rent - men det ser ikke helt jævlig ut heller.)

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-14, 19:16   #106
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tørker du benken når du har laget mat?

Cuyahoga. Den benken behøver du ikke å tørke av, det er jo ingen synlig flate!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-14, 19:48   #107
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tørker du benken når du har laget mat?

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Cuyahoga. Den benken behøver du ikke å tørke av, det er jo ingen synlig flate!



Da jeg lagde middag i dag var det enda fullere, for da satt tvillingene på benken og "hjalp til" (les: æ like ikke fennikel, mamma! Æ liiiike ikke. Kanj vi ha kjøttkaka?) i tillegg.

Jeje. Nå er kveldsmat setting to servert, og benken er tom.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-14, 21:38   #108
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tørker du benken når du har laget mat?

Jeg sitter her og misunner dere kjøkkenet deres. *leier gammelt hus med gammelt furukjøkken*

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-14, 11:43   #109
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tørker du benken når du har laget mat?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Ja, dersom matlagingen innebærer at jeg har brukt benken (noe den som regel gjør). Legger jeg mat rett på benken, tørker jeg den før jeg går igang også.

Samme her. Dog sjelden jeg legger mat rett på benken, foretrekker å legge på fjøl.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no