Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå #2

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-21, 23:14   #581
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Jeg har hatt et behov for å finne en serie som jeg kan se på mobil/Mac. De fleste serier ønsker jeg å se på 65" og med lydplanken, men det er jo ikke alltid det passer. Så startet på The Good Fight (HBO). Den har jeg hatt på listen lenge, men liksom aldri kastet meg over. Perfekt iht behov, og ble umiddelbart dratt inn i handlingen. Mange av karakterene er godt kjent fra The Good Wife, og synes de har flettet de sammen godt så langt i hvert fall. Godt å finne en serie som man kan stoppe midt i en ep og starte igjen når det passer seg.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 17-01-21, 00:18   #582
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Når støvet har lagt seg, er den verdt å se? Sett en episode, og er usikker.

Ja, jeg syns det.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 17-01-21, 09:36   #583
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Er riverdale ein serie som er verd å sjå?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 17-01-21, 11:27   #584
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg har hatt et behov for å finne en serie som jeg kan se på mobil/Mac. De fleste serier ønsker jeg å se på 65" og med lydplanken, men det er jo ikke alltid det passer. Så startet på The Good Fight (HBO). Den har jeg hatt på listen lenge, men liksom aldri kastet meg over. Perfekt iht behov, og ble umiddelbart dratt inn i handlingen. Mange av karakterene er godt kjent fra The Good Wife, og synes de har flettet de sammen godt så langt i hvert fall. Godt å finne en serie som man kan stoppe midt i en ep og starte igjen når det passer seg.

Vi ser den også, dog uten å ha sett The Good Wife først. Vi liker den godt, særlig fordi den sparker så hardt mot alt right. Men nå er vi på sesong 3 og den er litt... meh, liksom. Håper den tar seg opp igjen.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 17-01-21, 13:24   #585
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Ser dere ferdig en serie el ser dere flere samtidig?

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv  
Gammel 17-01-21, 14:04   #586
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Når støvet har lagt seg, er den verdt å se? Sett en episode, og er usikker.

Anbefales absolutt.

Nettopp sett Night Stalker. God produksjon.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv  
Gammel 17-01-21, 14:19   #587
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.373
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Hvorfor har jeg ikke sett på the Good fight før? Jeg får litt LA Law-vibber. Har savnet en god rettsalserie.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 17-01-21, 14:32   #588
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.345
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

15-åringen og jeg så the Green Book i går på Netflix. Nydelig film!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 17-01-21, 14:52   #589
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hvorfor har jeg ikke sett på the Good fight før? Jeg får litt LA Law-vibber. Har savnet en god rettsalserie.

Ikke sant? Det er noe ved disse gode advokatseriene, og som noen nevnte over her så er det friskt at de gjør den dagsaktuell med alt-right, Trump etc.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 17-01-21, 14:53   #590
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Ser dere ferdig en serie el ser dere flere samtidig?

Jeg ser flere samtidig. Noe fordi enkelte serier i bør og kan binges og noen ser jeg sammen med en eller flere i familien.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 17-01-21, 15:07   #591
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Jeg re-binger Mentalist - det er noen år siden sist. Også har jeg sett etpar engelske dubbede russiske science-fiction-filmer (pussige greier).
Neste på lista blir Good Fight! Jeg synes Good Wife gikk seg så veldig bort i intriger etterhvert så jeg håper en fresh start med ny serie blir bedre.

Jeg lurer litt på om jeg skal prøve meg på en re-watch av Suits også og kanskje Lucifer (er det noen som har gått glipp av Lucifer er det bare å hive seg og se den!).

Det er vel også noen nye episoder av Rookie, som jo er en skrekkelig søt serie og dessuten er jeg hemmelig forelsket i Nathan Fillion (Firefly!!)

Kanskje man skulle sett Dr. Horrible´s sing along blog igjen også (nevnte Fillion, og man kan jo aldri få nok av Neil Patrick Harris heller)


(Kilde: youtube.com)

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 17-01-21, 15:26   #592
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Jeg ser også flere på en gang. For tiden Cobra Kai, The Five og The stand (men den liker jeg ikke) med mannen, His dark materials med minste, The long way up med begge kidsa, The rookie, schitts creek og justified (sistnevnte har jeg sett før) med meg selv.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 17-01-21, 15:37   #593
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg re-binger Mentalist - det er noen år siden sist. Også har jeg sett etpar engelske dubbede russiske science-fiction-filmer (pussige greier).
Neste på lista blir Good Fight! Jeg synes Good Wife gikk seg så veldig bort i intriger etterhvert så jeg håper en fresh start med ny serie blir bedre.

Jeg lurer litt på om jeg skal prøve meg på en re-watch av Suits også og kanskje Lucifer (er det noen som har gått glipp av Lucifer er det bare å hive seg og se den!).

Det er vel også noen nye episoder av Rookie, som jo er en skrekkelig søt serie og dessuten er jeg hemmelig forelsket i Nathan Fillion (Firefly!!)

Kanskje man skulle sett Dr. Horrible´s sing along blog igjen også (nevnte Fillion, og man kan jo aldri få nok av Neil Patrick Harris heller)


(Kilde: youtube.com)

The Mentalist var jo leeeenge borte fra enhver strømmetjeneste, noe jeg synes var veldig rart. Jeg har alltid likt Simon Baker, og synes serien var søt.

Har forsøkt meg på Lucifer, men jeg føler meg nok lei av procedurals. Tom Ellis er jo fantastisk, og jeg skjønte fort at hans karakter var den som evt. ville få meg til å se serien. Dessverre så synes jeg det blir kjedelig, og selv ikke hans utrolige herlige lines og sjarm får meg til å fortsette. Det hjelper jo ikke overhodet at motspilleren er dørgende kjedelig på alle mulige måter.

Nathan Fillion er jo fantastisk, men har vært litt skeptisk til The Rookie. Kanskje jeg skulle gi showet en sjanse?

Suits er/var jeg fan av, men har egentlig falt litt ut etter at Mike var i fengsel. Kanskje jeg egentlig falt av litt før det også. Kanskje jeg bare ble lei. Noen ganger er det ikke alltid like enkelt å vite Cast'en er i hvert fall meget bra.

Neil Patrick Harris Han ser vi rett og slett for lite av

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 17-01-21, 15:47   #594
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.855
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Ser dere ferdig en serie el ser dere flere samtidig?

Jeg ser på flere samtidig. Noen serier ser jeg på lenger av gangen enn andre.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 17-01-21, 18:03   #595
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Neil Patrick Harris Hans Tony Awards-åpninger ...

Har sett ferdig Tiny Pretty Things. Absolutt ikke en fantastisk serie, men drømte meg bort til den gang da hvor det var lov med ballettforestillinger, også er det en slags mørkere versjon av Fame.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 17-01-21, 19:52   #596
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Ser stort sett en serie ferdig, men har noen ganger serier vi er noen i familien som ser sammen, og da er det mye kritikk om man har sett videre uten den/ de andre. En form for juks, nærmest.

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 17-01-21, 21:09   #597
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.671
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Ser dere ferdig en serie el ser dere flere samtidig?

Flere. Noen ser jeg alene, om ofte ender med at flere i familien der, og noen ser jeg med mannen.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 17-01-21, 21:12   #598
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Ser stort sett en serie ferdig, men har noen ganger serier vi er noen i familien som ser sammen, og da er det mye kritikk om man har sett videre uten den/ de andre. En form for juks, nærmest.

Det er jo et svik uten like Det er på lik linje med å spoile handling her i huset. Det gjøres rett og slett ikke

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 17-01-21, 21:17   #599
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Jeg ser flere samtidig. Noe alene, en eller to med mannen, noen med ymse av ungene. De er skrudd sammen så ulikt at det er umulig å finne en serie som alle (dvs begge jentene - guttungen ser ikke tv utenom sport) liker. 13-åringen liker Sherlock og 15-åringen liker Glee, for å si det sånn ... Nå har jeg og 13-åringen forresten rundet Sherlock, og nå insisterer hun på å se The Witcher. Såeh ... Har sett de to første episodene, og det går bra foreløpig. Jeg ser ingen serier med eldste om dagen, jeg nekter å sitte og se episode etter episode med Glee altså. Så jeg pusler rundt med andre ting, men synger med av full hals på alle sangene.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 18-01-21 kl 00:37.
My er aktiv nå  
Gammel 17-01-21, 21:29   #600
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.714
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Jeg ser flere av gangen, som oftest. Gjerne en med Vesla og et par alene. Kjæresten og jeg skravler for mye til å ha tid til å se TV sammen.

__________________
It takes a forum to raise a child

Sist redigert av Blondie : 17-01-21 kl 22:26.
Blondie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no