Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Gjengangere

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-08, 20:32   #41
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjengangere

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Jeg trodde tante Sofie var frigid jeg, men det er pms og mensen som er problemet

Hun trodde nok antagelig også hun var det, inntil hun ble røvet og hadde tilbrakt den første natten hos røverne.

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

"Skyte seg selv gjennem hovedet! Slikt noe gjør man da ikke."

Det var nettopp det jeg også tenkte på. Overreacting, much?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Mimrer du allerede om det som skjedde i dag, Veronal? Det kaller jeg ekte nostalgi.

Nostalgien er ikke som den engang var.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 20:53   #42
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.301
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjengangere

:fniser vilt og uhemmet:

ja, og

:noterer viril brannmann på ønskelisten:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 20:55   #43
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjengangere

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

:noterer viril brannmann på ønskelisten:

"Katteglad kvinne søker viril brannmann. Kriminelt rulleblad og yngre brødre absolutt ingen hindring."

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 20:56   #44
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjengangere

Ingenting er som en god fornærmelse om man vil tilkalle fjasejuntaen.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 20:58   #45
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.301
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjengangere

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

"Katteglad kvinne søker viril brannmann. Kriminelt rulleblad og yngre brødre absolutt ingen hindring."

Hm. Det bor akkurat nå intet mindre enn fem (5) katter i min leilighet.

Ingen som har fiffet på trådtittelen ennå? Er den rørende, ironisk perfekt, egentlig?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 20:58   #46
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjengangere

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Ingenting er som en god fornærmelse om man vil tilkalle fjasejuntaen.

Sant nok. Men dårlige fornærmelser som i tillegg er total skivebom ser ut til å fungere tilfredsstillende, det også.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 21:00   #47
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.301
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjengangere

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Sant nok. Men dårlige fornærmelser som i tillegg er total skivebom ser ut til å fungere tilfredsstillende, det også.



Men altså, er det liksom en fornærmelse å forhøre seg om hvilket nivå i syklusen man befinner seg på? Er det noe galt eller nedverdigende i å ha mensen, liksom?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 21:03   #48
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjengangere

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Er det noe galt eller nedverdigende i å ha mensen, liksom?

Du følte deg truffet nå, hæ? Går i forsvar med én gang, ser jeg? Akkurat ja. :megetsigende nikk:

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 21:06   #49
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gjengangere

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Sofie er et klart tilfelle av frustrert, fruktesløs og permanent PMS. Kristin fikk jo tross alt ni sønner eller hva det var, så der alternerte vel PMS-en litt med gravidhormoner.

Jeg tror til og med at hun har et ørlite stoffskifteproblem.

  Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 21:08   #50
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.301
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjengangere

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Du følte deg truffet nå, hæ? Går i forsvar med én gang, ser jeg? Akkurat ja. :megetsigende nikk:

Næsj, jeg kan fint være snurt uten hjelp av hormonene. Det kan tydeligvis manyac også. Eller? Kanskje manyac har mensen! :Brikkene faller på plass:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 00:28   #51
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gjengangere

For en herlig tråd! Har du mensen? må vel klassifiseres som en umiddelbar klassiker. Jeg ser for meg opphetede diskusjoner i fremtiden bli avsporet med et avvæpnende Har du mensen? Eller har du mansen?, hvis det er en av mennene her som er gretne.

Dyptgående Ibsen-analyser er vel først pensum på videregående, men kommentaren vil jeg anse for å være svært så prepubertal. Lurer på om ikke godeste Manyac har mensen selv, jeg.

  Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 00:30   #52
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjengangere

Opprinnelig lagt inn av forvirret drueklase

svært så prepubertal. Lurer på om ikke godeste Manyac har mensen selv, jeg.

Er ikke de to ganske uforenlige, i grunnen?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 00:37   #53
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.110
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjengangere

Jeg syns dere er flinke som snur dere rundt og fjaser i stedet for i bli gretne på et sånt uforskammet, sylfrekt lite menneske!

Og med det hjelper meg til å bli fnisete i stedet for sur på en hyggelig og hjelpsom Skilpaddas vegne.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 00:46   #54
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gjengangere

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Er ikke de to ganske uforenlige, i grunnen?

Denne drueklasen er ikke forvirret. Jeg påpeker selv det uforenelige med prepubertal oppførsel og oppgaver for videregående skole, og konkluderer med at løsningen trolig er at Manyac har mensen.

Det kom kanskje ikke så tydelig frem i det jeg skrev. Whiskyen får ta skylden for det.

  Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 08:44   #55
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjengangere

Whisky har utvilsomt tatt skylden for mer graverende forseelser og er trolig vant til det, så det virker som en grei løsning.

Polyanna: det er da langt mer underholdende – for ikke snakke om fornærmende – å fjase i stedet for å være gretten. :hevnlysten:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 08:45   #56
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gjengangere

Fantastisk tråd!

Så mange ting står klarere for meg nå! Særlig hvor totalt unødvendig vanskelig for meg selv jeg gjorde tekstanalyse på videregående!
Om jeg ikke skjønte hvilke kvinnlige hormoner som var det bærende elementet i handlingen kunne jeg jo bare vært ekkel mot tilfeldige forbipasserende på gata/nett, da hadde det nok løst seg.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 13:42   #57
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.636
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gjengangere

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 13:42   #58
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.301
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjengangere

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 13:46   #59
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gjengangere

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Dette var en god tråd. :mimre: Jeg er sikker på at den hadde vært enda bedre i bunnen av en god hvit fra Alsace.

Nå, derimot, har du lov til å mimre!
For en herlig tråd!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 13:48   #60
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gjengangere

  Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, mensen

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no