Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #9

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-21, 10:18   #61
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Vel, ja. Men jeg er spesielt sensitiv for enkelte dialekter. Gnåling på sunnmørsk trigger en nerve hos meg.

Full forståelse! #nordmøring.

vixen er ikke aktiv  
Gammel 25-08-21, 10:19   #62
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Åh nei, har du fått medisiner for å dempe utslettet? Herlighet, det kan være VONDT altså :kkemme:

Jeg har riktignok noen vondter, men jeg tror ikke denne klemmen egentlig var til meg. Fjols kanskje?

Telenor mister meg som kunde. De signalmastene de tok ned erstattes først med 5g til neste år. I mellomtiden får ikke vi i blokkas to nederste etasjer signaler inne i leiligheten. Så da fant vi en annen, mer tjenestevennlig signalleverandør.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 25-08-21, 10:34   #63
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.707
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Åh nei, har du fått medisiner for å dempe utslettet? Herlighet, det kan være VONDT altså :kkemme:

Tipper den var til meg , jeg har fått Valtrex, skal gå på den i 7 dager, satser på at det blir bedre.

Jeg har ikke så vondt heldigvis, kjenner det litt i nervene, men det går bra.

Gruffet mest fordi jeg er lei av kroppslige plager.


Billa!

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 25-08-21, 16:13   #64
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg har riktignok noen vondter, men jeg tror ikke denne klemmen egentlig var til meg. Fjols kanskje?

Telenor mister meg som kunde. De signalmastene de tok ned erstattes først med 5g til neste år. I mellomtiden får ikke vi i blokkas to nederste etasjer signaler inne i leiligheten. Så da fant vi en annen, mer tjenestevennlig signalleverandør.

Klemmer på alle jeg da

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 25-08-21, 16:14   #65
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Fjols, her.

Tipper den var til meg , jeg har fått Valtrex, skal gå på den i 7 dager, satser på at det blir bedre.

Jeg har ikke så vondt heldigvis, kjenner det litt i nervene, men det går bra.

Gruffet mest fordi jeg er lei av kroppslige plager.


Billa!

Ja, den var til deg! Godt å høre du ikke har så vondt og at du er i gang med kur. God bedring

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 25-08-21, 16:36   #66
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.404
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Tre telefoner hittil i dag, fra "Microsoft helpdesk", tre ulike nummer, tre ulike personer. Hva skjer? Det er mange år siden sist, og nå tre på en dag.

Spamfilteret på jobb har tatt ferie, så her renner det inn med "kontrakter" vi må se på, "betalinger" som haster og whatnot ...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 25-08-21, 18:39   #67
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.972
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Hvorfor kan de ikke legge ut tider for testing med litt flere valg?
Måtte bytte yngste sin i morgen for det skulle være etter kl.15 (han hadde før). Første ledige var 9.30 fredag.
Nå er det plutselig ledig både i morgen kveld og tidligere på fredag.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 25-08-21, 19:53   #68
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Hvor fuckings kokelimonke skal jeg kunne være i hodet?

Først: Hvorfor har banken samme farge på alle kortene?? Det blir jo bare tull.

Så, min tabbe: Fordi kortene er så like og alt blir tull så har jeg greidd å betale noen ganske store summer på et reservekort med høy rente. Dette er noen mnd siden, så det baller jo på seg da. Fikk ordnet opp i det nå, enda glad jeg oppdaget det.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 26-08-21, 11:35   #69
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Naboer som ikke dytter nedi søppelposen sånn at skjærene får tak i det og forsøpler hele gårdsplassen. Og nevnte naboer som ikke rydder det opp selv om det har gått et døgn

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 26-08-21, 12:54   #70
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Naboer som ikke dytter nedi søppelposen sånn at skjærene får tak i det og forsøpler hele gårdsplassen. Og nevnte naboer som ikke rydder det opp selv om det har gått et døgn

I feel your pain! Vi har det på samme måte, og det er bleier det går hardest utover.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 26-08-21, 13:19   #71
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

I feel your pain! Vi har det på samme måte, og det er bleier det går hardest utover.

Æsj! Kunne vært bleier her og, men nå lå de heldigvis lenger ned.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 26-08-21, 13:23   #72
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Leamus på venstre øye. Værk i hullene i øret. Kløe inni øregangen. Hrmf.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 26-08-21, 13:25   #73
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Hvor fuckings kokelimonke skal jeg kunne være i hodet?

Først: Hvorfor har banken samme farge på alle kortene?? Det blir jo bare tull.

Så, min tabbe: Fordi kortene er så like og alt blir tull så har jeg greidd å betale noen ganske store summer på et reservekort med høy rente. Dette er noen mnd siden, så det baller jo på seg da. Fikk ordnet opp i det nå, enda glad jeg oppdaget det.

Så kjedelig. Banken min sendte sms om ubetalt regning på masterkortet. Hadde betalt dagen før.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 26-08-21, 13:32   #74
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Så kjedelig. Banken min sendte sms om ubetalt regning på masterkortet. Hadde betalt dagen før.

SMS-påminnelse er ikke dumt. (Men jeg må ta selvkritikk for å ha rotet til i kortstokken min altså. Klumseri.)

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 26-08-21, 13:46   #75
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Hva er vitsen med en vaskemaskin som får alt tøy til å se ut som om det har vært kasta lo på det? Billig er fint, dårlig er helt idiotisk. Jeg tror den rett og slett ikke skal brukes mer. Videre tror jeg at den skal dumpes før visning av denne leiligheten. Jeg vil ikke kjøper så vondt at de må slite med denne maskinen. Og ja, den har vært renset, skrudd fra hverandre og what not uten at noe tydelig er feil eller ikke renset. Det er et østblokkmerke. Lakenet jeg hang opp nå ser for pokker ta meg ikke ut.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 27-08-21, 13:56   #76
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Jeg har arvet dusteforkjølelsen til eldste. Jeg kan ikke huske sist jeg var forkjølet, og har glemt hvor mye jeg HATER å være helt tett i nesen og ha bomull i hodet. Dessuten er vi nesten tomme for Sudafed, etter at eldste tømte store deler av lagret tidligere i uka. Ikke orker jeg gjøre noe annet enn å ligge på sofaen å synes synd på meg selv. Jeg trodde kanskje Covidvaksinen kunne hjelpe litt mot forkjølelse også, men neida. Det gidder den ikke.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 27-08-21, 14:09   #77
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg har arvet dusteforkjølelsen til eldste. Jeg kan ikke huske sist jeg var forkjølet, og har glemt hvor mye jeg HATER å være helt tett i nesen og ha bomull i hodet. Dessuten er vi nesten tomme for Sudafed, etter at eldste tømte store deler av lagret tidligere i uka. Ikke orker jeg gjøre noe annet enn å ligge på sofaen å synes synd på meg selv. Jeg trodde kanskje Covidvaksinen kunne hjelpe litt mot forkjølelse også, men neida. Det gidder den ikke.

Så hjertens enig. Jeg er på min andre dusteforkjølelse på halvannen måned.
God bedring til oss!

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 27-08-21, 14:24   #78
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg har arvet dusteforkjølelsen til eldste. Jeg kan ikke huske sist jeg var forkjølet, og har glemt hvor mye jeg HATER å være helt tett i nesen og ha bomull i hodet. Dessuten er vi nesten tomme for Sudafed, etter at eldste tømte store deler av lagret tidligere i uka. Ikke orker jeg gjøre noe annet enn å ligge på sofaen å synes synd på meg selv. Jeg trodde kanskje Covidvaksinen kunne hjelpe litt mot forkjølelse også, men neida. Det gidder den ikke.

Amen to that.
MEN, heldigvis så letta det litt i dag og jeg føler med altså tusen ganger bedre enn på tirsdag. Phew!! Har gått med helt sinnsyke mengder kleenex denne uka.

vixen er ikke aktiv  
Gammel 27-08-21, 14:39   #79
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #9

God bedring til alle syke!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 27-08-21, 15:00   #80
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Jeg HATER intenst å dra på turer med skoleklasser. Er de snakk om telt blir jeg ikke med. På mandag skal jeg på en ekstremt ufrivillig overnattingstur. Jeg skal sove i et hus, men hater det ikke noe mindre. Jeg gruer med så utrolig.

Anne C er aktiv nå  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no