Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Julegaver til barnehageansatte?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-12, 14:16   #21
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julegaver til barnehageansatte?

Hos oss ordnes dette av FAU. Tidligere år har det blitt samlet inn penger (frivillig sum legges i glass på kjøkkenet), men i år ble vi enige om å bruke av penger som er samlet inn gjennom ulike arrangementer i løpet av året. Hovedsaklig for å slippe å administrere en ekstra innsamling. Barnehagen er stor med nesten 50 ansatte, så istedenfor en liten ave til hver har vi ordnet med en julekurv til pauserommet. De får gode oster, spekemat, røkelaks, te, kaffe, gløgg, sjokolade, nøtter og snop. De har fått tre år på rad nå og er superfornøyde. :-)

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 15:14   #22
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegaver til barnehageansatte?

Opprinnelig lagt inn av Olifant, her.

Hos oss ordnes dette av FAU. Tidligere år har det blitt samlet inn penger (frivillig sum legges i glass på kjøkkenet), men i år ble vi enige om å bruke av penger som er samlet inn gjennom ulike arrangementer i løpet av året. Hovedsaklig for å slippe å administrere en ekstra innsamling. Barnehagen er stor med nesten 50 ansatte, så istedenfor en liten ave til hver har vi ordnet med en julekurv til pauserommet. De får gode oster, spekemat, røkelaks, te, kaffe, gløgg, sjokolade, nøtter og snop. De har fått tre år på rad nå og er superfornøyde. :-)

Sånn er det her også. Penger fra kassa til en liten ansatte-oppmerksomhet. Jeg gir ikke noe utenom det.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 15:19   #23
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegaver til barnehageansatte?

Ikke forventet nei, men vi har gjort det i de årene poden jar gått i bhg. Vi kommer også til å gjøre det i år på skolen fordi jeg synes kontaktlæreren har gjort en glimrende jobb.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 15:42   #24
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegaver til barnehageansatte?

Opprinnelig lagt inn av Amic@, her.

Jeg har laget ett lite julekrus med en svibel pyntet med litt grønn mose til de på avdelingen til minstemor. Har aldri gjort det før, men er så utrolig fornøyd med personalet og har rett og slett bare lyst å gi dem en liten oppmerksomhet!

Koselig, men husk at det og julestjerne er det veldig mange som er allergiske mot..

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 17:21   #25
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julegaver til barnehageansatte?

Det var ikke en null for mye heller..? Hos oss er det nemlig 50,- pr barn, men det er høyst frivillig. Jeg er ansvarlig for innsamling på "vår" avdeling, og sitter nå og vurderer om jeg skal sende ut en påminnelse eller ikke.. Siden det altså er frivillig.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 17:34   #26
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.444
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julegaver til barnehageansatte?

Jeg synes det er hyggelig og har ofte ordnet med innsamling osv samt innkjøp av gaver. I år ble det kokebøker til alle ansatte i bhg. Vi gir også blomster ol til sommeren. Vi har tidligere kjøpt gaver til selve bhg, kanskje gjør vi det til sommeren.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 17:35   #27
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.444
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julegaver til barnehageansatte?

I år tok vi fra kassen. Andre år har det vært ca 50 kr fra hvert barn.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 17:45   #28
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julegaver til barnehageansatte?

Jeg laget en liten kurv med sjokolade, te og kaffe til de.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 17:50   #29
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julegaver til barnehageansatte?

Jeg og ungene har laget pikekyss og barnehagen fikk hele 6 stk (3 som jobber på avdelingen) innpakket i alu-folie og cellofan.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 18:01   #30
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegaver til barnehageansatte?

Jeg pleier å fylle en liten gavepose med noen småting til hver enkelt. I år blir det en mini-vinflaske til hver, et skrapelodd, en bit hjemmelagd marsipan, et par poser julete og et julebrev.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 20:25   #31
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegaver til barnehageansatte?

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Det var ikke en null for mye heller..? Hos oss er det nemlig 50,- pr barn, men det er høyst frivillig. Jeg er ansvarlig for innsamling på "vår" avdeling, og sitter nå og vurderer om jeg skal sende ut en påminnelse eller ikke.. Siden det altså er frivillig.

Jeg synes godt man kan minne om det på en hyggelig måte. Jeg kan finne på å glemme det selv om jeg vil være med.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 20:33   #32
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegaver til barnehageansatte?

Så langt i år har vi fått en liten eske Ferrero Rocher på deling fra ett foreldrepar. Jeg har nøtteallergi, men det var en koselig gest, og slett ikke påkrevd. Koseligst va kortet hvor det sto hvor fantastisk jobb vi gjør. Jeg tror vi fikk noen konfektekser i fjor også. Nå har jeg tatt juleferie, så jeg får høre på nyåret.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 20:35   #33
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julegaver til barnehageansatte?

Hos oss samles det inn penger og kjøpes vin til de voksne i barnehagen.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-12, 18:12   #34
MrsAndersen
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2012
Innlegg: 5
MrsAndersen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Julegaver til barnehageansatte?

Det har ikke krysset tankene mine i det hele tatt..

MrsAndersen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-12, 18:34   #35
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julegaver til barnehageansatte?

Vi fikk gave fra de foreldrene som selv jobber i bhg. Ellers ingen ting. Naboavdelingen har dog foret oss med twist og konfekt

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-12, 18:51   #36
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julegaver til barnehageansatte?

Det falt meg ikke inn før jeg leste det her og skjønte at ganske mange gjør det. Jeg finner det ikke rett for meg likevel; vi er dessverre veldig misfornøyd med barnehagen og ja vi har forsøkt både kommunikasjon og oppvaskmøte. Ungene trives da, og det er bra for her er ingen andre alternativer nå.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-12, 18:53   #37
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegaver til barnehageansatte?

Slett ikke forventet. I år har vi fått en kurv med litt diverse sjokolade til å ha på pauserommet av et foreldrepar og en annen mor hadde bakt deilig sjokoladekake til dagens pause.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-12, 19:12   #38
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julegaver til barnehageansatte?

Ikke forventet, men hyggelig, som flere her har sagt. I barnehagen vår (som jeg altså også jobber i) får personalet en vinflaske hver fra FAU til jul, der pengene kommer fra overskudd fra loddsalg/arrangementer de har hatt. Dette er jeg ikke sikker på om resten av foreldrene vet om engang.

I tillegg er det enkelte foreldre som gir oss en sjokoladeeske på avdelingen, vin, julekaffe eller noe sånt. Og av noen får vi julekort, det er koselig.

De ansatte på Lillesøsters avdeling pleier å få en liten gave av oss, og i år er det mikro-lommelykt til nøkkelring (fra Clas Ohlson!) og marsipanbrød.

Til sommeren pleier vi ikke få gaver. Noen skolestartere gir en liten gave til avdelingen, f.eks. bok eller spill.

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-12, 19:36   #39
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julegaver til barnehageansatte?

Takk for svar

Vi endte opp med en stor eske konfekt - og de syntes å bli ordentlig glad for den.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-12, 21:14   #40
Kims
Aktiv
 
Kims sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 264
Kims er litt kulKims er litt kulKims er litt kul
Standard

Sv: Julegaver til barnehageansatte?

Gutten min hadde med en gave da vi dro til barnehagen i dag. Ei kurv med konfekt og annet spiselig til de ansatte og et Josefine-spill for å ha på avdelingen. Tidligere har vi gitt ei konfekteske, men i år ville jeg gi litt ekstra. Vi har hatt en ganske tøff høst og da har det vært godt å vite at han har det så trygt og godt i barnehagen. Jeg vil gjerne vise personalet at vi setter pris på den fantastiske jobben de gjør!

Både kurven og spillet er kjøpt på tilbud, så jeg har ikke brukt så mye penger som det kan høres ut som.

__________________
Storebror 2009 og lillesøster januar 2014
Kims er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no