Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-07, 08:54   #61
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Her er det et lite skifte på gang om dagen. Veggen er lyse og forblir det, men fra å være tilnærmet tomme for det meste, henger jeg nå opp noen bilder og lager noen arrangement med disse. Det store behovet for slette vegger uten diverse på, ser ut for å gli over for meg. Overfylt blir det aldri, men dog

Sofaen (2+3) seter i brunfarget stoff er byttet ut med en sofa med flere sitteplasser og en annen løsning i lyst stoff. Den kom inn i stuen for noen få dager siden og jeg er veldig fornøyd! I tillegg har go`stolen blitt byttet ut til fordel for en sjeselong. Bokhyller med vitrinedører har kommet på plass. Jeg elsker bøker og det har vært et savn å ha de i rom som vi bruker hele tiden. Min store lyst til å ha stuen fritt for det meste førte bøkene inn i skap på hemsen. Nå har noen av dem kommet frem i lyset igjen og står så fint i mine nye hvite vitrineskap.

Jeg skal ta noen bilde og vise dere

Øvrige møbler er mørke.

Jeg har en fondvegg. Den er i skrivende stund brun, men har variert i fargene hvit, rød, lilla, lime og nå brun. Stæsj byttes ut i min stud etter årstid og humør Nå er det rosa som får lov til å vise seg litt frem, men jeg mistenker at det kun er slik i en liten stund til

Deilig med en forandring nå, men veggene er og forblir lyse. Derom er ingen tvil. Jeg tror jeg aldri kommer til å ha farger alà rød, gul, grønn på veggene igjen noen gang i hele mitt liv

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 18:38   #62
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Kul lilla farge Pastill! Er det Verner Panton lyskronen du har? Stilig

Nei det er ikke Verner Panton lampen.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 18:44   #63
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Jeg lengter hjem til mammaen min når jeg ser bildene til Senna, jeg.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 18:59   #64
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Mine ren-grå vegger blir Magnolia i løpet av uken!
Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg!!!!!!!!!!
Jeg hadde bestemt at NÅ må vi male, før jeg spyr av hele stuen,
mens sambo sa, i et litt desperat tonefall:
"Men.. men.. Jeg har lest på den der ene siden at det holder med å
bare skifte gardiner..!"

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 21:08   #65
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Mine ren-grå vegger blir Magnolia i løpet av uken!

Jeg har Magnolia i store deler av huset. Jeg liker den veldig godt, men vær OBS på at den krever litt lys, ellers ser den litt grønn ut (selv om det ikke er grønt i den). Vi malte også den på kjøkkenet, der ble det ikke bra, men i resten av huset er jeg veldig fornøyd. (Nå høres det ut som om jeg har kjempepeil og "øye for slikt", det har jeg ikke, men det var lett å se forskjell.)

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 21:11   #66
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Opprinnelig lagt inn av Nova, her.

Jeg har Magnolia i store deler av huset. Jeg liker den veldig godt, men vær OBS på at den krever litt lys, ellers ser den litt grønn ut (selv om det ikke er grønt i den).

Takk for tips! Jeg visste om at det kan komme grønskjær i den, da et vennepar av oss har samme fargen. Jeg håper på å få begynt med nedvask i morgen, men før jeg vasker ned skal jeg pusse lett over alle karmer og lister, så kanskje det blir en dag på etterskudd i forhold til hva jeg tror.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 22:15   #67
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Vi kan nok ikke skryte på oss en gjennomført stil, nei.
En diger koloss av en svart skinnsofa, bokhyller, cd-hyller og en annen hylle i eike-folie fra Ikea, salongbord i kirsebær. Hummer og kanari, med andre ord.
På veggene, som er malt i hvit antikk, har vi noen litografier og et par trykk, samt ett s/h-bilde i str 15x20 av Lillemor.
Den siste tida har vi et pargesprakende hustelt inne på stua, og jeg MÅ bare se til å få ryddet det unna snart.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 07:30   #68
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Jeg har vel også lagt ut bilder før.

Her er noen da.. nå har vi et lite "lekehjørne" der de røde stolene står. Og har flyttet stolene bort til sofaen:

Her er stua i 1.etasje:






Fra stua mot kjøkkenet:




Loftstua:




__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 08:03   #69
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Kjempe fint og koselig hjem dere har!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 08:36   #70
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Vi har bare gamle loppis-møbler. Men vi har ny sofa i mørk brun skinn. Så det går i lyst+brunt her. Den ene veggen i stua er tapensert brun, mens resten er lyse. Bildene varierer siden de er "mine". Det gamle furugulvet skal byttes, når mannen får tid til å gjøre noe hjemme. Peisen (sånn Engelsk stil..),er halvferdig, men blir veldig fin når den blir det. I mørkbeiset flammebjørk. Gleder meg til gulv og peis er ferdig!

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 09:44   #71
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Gunniss: Kan jeg få lov til å flytte inn hos deg? Det der var AKKURAT min stil! Gleder meg til jeg får råd til å innrede slik jeg og!

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 09:47   #72
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Så fint med den senga i stua! *vil ha!*

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 17:03   #73
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Gunniss: Kan jeg få lov til å flytte inn hos deg? Det der var AKKURAT min stil! Gleder meg til jeg får råd til å innrede slik jeg og!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 17:04   #74
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Så fint med den senga i stua! *vil ha!*

Ja, der ligger vi og koser mye!
Har fått den i arv.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 17:29   #75
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Ja, der ligger vi og koser mye!
Har fått den i arv.

Jeg har også arvet en slik en! - Den står klar til at Prinsen skal få som seng nummer to...

At JEG faktisk er produsert i senga, trenger han jo ikke å vite

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no