Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Bør jeg bytte megler?

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-10, 13:14   #1
Maybell
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 32
Maybell har et hav av muligheter foran seg
Standard

Bør jeg bytte megler?

Hei
Jeg kommer fra en forholdsvis liten by der vi har fire meglerselskap å velge mellom. Jeg skal selge en leilighet som ligger i et attraktiv område i byen, der leilighetene normalt sett er lett å selge. Jeg har gått inn på en avtale med Postbanken Eiendom, der jeg tegnet kontrakt i slutten på mai. Da hadde de et innstikk i lokalavisen med en annonse. I tillegg har de annonsert på finn.no. Etter det har det vært to visninger. Den første kom like etter annonseringen i innstikket, og der kom det 8 på visning. Det ble ikke lagt inn bud da. Har også hatt en visning sist lørdag, uten annen annonsering enn på finn.no, og der kom det en på visning. Nå har jeg reagert på markedsføringen til Postbanken Eiendom, og har skrevet til dem og tilkjennegitt min misnøye med markedsføringen. Har fått beskjed om at de skal ha et nytt innstikk i lokalavisen i slutten av juni, og førstkommende mandag skal det være visning - igjen uten noen annen markedsføring enn det som er på finn.no. Hva har dere blitt og gjort i min situasjon? Er dette god nok innsats fra megler, eller er min misnøye berettiget?

Maybell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 13:25   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør jeg bytte megler?

Du valgte vel selv hvor mye annonsering det skulle være da du inngikk avtalen; hva står det der?
Vi fikk velge mellom et par pakkeløsninger, og endte vel med et innrykk i lokalavis og ellers bare finn.no. Det holdt det.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 00:18   #3
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bør jeg bytte megler?

Annonseringen bør jo være i forbindelse med visningen. Og du kan jo spørre megleren hvordan de som har vært på visning har blitt fulgt opp? Og om h*n vet årsaken til at det ikke blir lagt inn bud. Å være kritisk mot melgeren har du din fulle rett til, men du må også se hvilken pakkeløsning du inngikk avtale om og hva denne innebærer.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no