Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Har dere begynt vaskinga til jul?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-08, 14:38   #41
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?

jeg begynte faktisk med skaprydding i går. Jeg synes det er greit å få gjort slike ting i allefall en gang i året, og hvorfor ikke til jul? Å vite at det er ryddig og rent rundt meg (ikke bare på overflaten slik som ellers ) gir meg ekstra julestemning.

Mei er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 14:41   #42
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?

VAsker ikke ned huset til jul.
Gjør vanlig rent, så tar vi hovedvasken til våren istedet.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 14:42   #43
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?

Jeg skal faktisk rense stekeovnen.
(Utelukkende fordi jeg lagde fløtegratinerte poteter, og nå har en fløtegratinert stekeovn. Det har ingenting med jul å gjøre, annet enn at ribba skal slippe å lukte brent fløte.)

Ellers har jeg vel muligens tenkt å vaske litt til jul. Men ikke i november.
Skaprydding driver jeg ikke med.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 14:42   #44
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg vasker forøvrig ikke til jul: jeg har en mann som bruker å ta fri fra jobb et par dager like før jul og ta den jobben.

Åhhh!

Leier du ham ut?

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 14:42   #45
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?

For øvrig kjenner jeg at denne kommer til sin rett:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 14:44   #46
Tito
I gapestokken
 
Tito sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.471
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?

Jeg har aldri vasket til jul, men heller gjort det litt da og nå ellers i løpet av året. Men i år kommer jeg nok til å vaske litt, siden vi skal feire første jul hjemme hos oss selv. Vi får se hvor mye som blir gjort ...

__________________
A mother who radiates self-love and acceptance actually vaccinates her daughter against low self-esteem.
- Naomi Wolf
Tito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 14:45   #47
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

For øvrig kjenner jeg at denne kommer til sin rett:

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 14:49   #48
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?

Her vaskes fint lite til jul. For øvrig har jeg den holdningen at om vi skal ha gjester så bare rydder og tørker vi støv. Må jo støvsuge og kanskje vaske dagen etter uansett.

*laidback*

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 14:50   #49
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?


Eg har ikkje planar om å gjere noko meir enn å henge opp julesjerne og fikse adventskalender og adventslys før 19. desember. Shopping, kattevask, pynting og sånt tek eg dei siste dagane.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 15:11   #50
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

jeg begynte faktisk med skaprydding i går. Jeg synes det er greit å få gjort slike ting i allefall en gang i året, og hvorfor ikke til jul? Å vite at det er ryddig og rent rundt meg (ikke bare på overflaten slik som ellers ) gir meg ekstra julestemning.

Akkurat.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 15:12   #51
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.810
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?

Jepp, vasket vinduer på stue og soverom.

Tror ikke jeg trenger mer enn vanlig vask til jul i år.

Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 15:15   #52
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Stekovnen vaskes etter bruk

Hver gang?

  Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 15:16   #53
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Shopping, kattevask, pynting og sånt tek eg dei siste dagane.

Kanskje vi skal prøve å vaske kattene som lusker rundt på tomta vår? Tipper de holder seg borte en stund etter en rundgang med grønnsåpe og salmiakk, og da kan det bli en riktig trivelig jul!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 15:21   #54
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?

Tja, jeg vet ikke om vi vasker noe særlig ekstra til jul.
Er litt sånn som vasker når jeg har ånden over meg, jeg. Så plutselig har jeg rydda og vaska kjøkkenskapene når jeg egentlig bare skulle sjekke hva vi trengte for å handle.
Skal ikke skryte på meg at det skjer for ofte, men det skjer da innimellom.

Men man må ha et (ganske) rent hus for å få julestemning, ja.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 15:30   #55
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?

Har ikke begynt ennå. Tar det i desember.

Jeg er tydeligvis en av de som må vaske rundvask i huset før jul. Det blir liksom ikke jul uten alt vaskestyret. *ja jeg vet jeg er snål*

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 15:35   #56
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Åhhh!

Leier du ham ut?

Er du gal! Kanskje noen bestemmer seg for å beholde ham.

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Men man må ha et (ganske) rent hus for å få julestemning, ja.

"Man" må ikke det, nei.
Jeg for min del må bare ha et ganske ryddig og julepyntet hjem for å få julestemning.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 15:47   #57
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

jeg begynte faktisk med skaprydding i går

Skaprydding? Er det sånt man driver med når man skammer seg over ryddetendensene sine og ikke egentlig vil at noen skal oppdage at man har ryddet? Roter man det til igjen før noen andre kommer hjem, for eksempel?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 15:52   #58
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Hver gang?

Selvfølgelig. Og jeg blir sånn over de som ikke vasker steikovnen etter bruk.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 15:53   #59
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?

Der har du meg...

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 15:53   #60
Stompa
50 &amp;amp; somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?

Heh?

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no