Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Noen som bor i Nittedal?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-08, 10:30   #1
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Noen som bor i Nittedal?

Vi vurderer å flytte nord for Sinsenkrysset og nå er Nittedal plutselig øverst på listen over alternative plasser.

Så, dere som bor dere, hvordan er det å bo i Nittedal? Gode skoler? Jeg har fått med meg at det er full barnehagedekning!

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 10:44   #2
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.391
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som bor i Nittedal?

Tror ikke det er helt full barnehagedekning, men oppimot.
Skolene tror jeg er greie, men slitne bygninger mange steder. Noen bygg er nye/rehabilitert, men mange er fra 60/70-tallet og i samme slitne stand som Oslo-skolene.

Kan dere ta toget til jobb? I så fall er det helt genialt å bo i nærheten av en togstasjon. Toget er selvsagt innstilt i tilfeller der Oslo S har problemer med kabelbranner og sånt, men ellers er det sjelden det er forsinkelser og innstilte tog. Sjeldnere enn på Østfoldbanen blant annet.

Vi har bodd i Nittedal i fire år og trives veldig godt.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 11:08   #3
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som bor i Nittedal?

Mannen vurderer kolletiv transport, men slik vi har sjekket så går det en expressbuss fra Nittedal og til Fornebu og det er jo gull. Jeg jobber lenger nord i Akershus, der det er veldig dårlige forbindelser kollektivt, men reiseveien blir betraktelig korter om vi flytter.

Det vi ser på nå er området rundt Slåttum skole. Og slik jeg har forstått så bygger de ny undomskole der nå?

Megleren sa det var full dekning? Hmmm må dobbeltsjekkes!

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 11:22   #4
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som bor i Nittedal?

Rælingen - toget fra Lillestrøm går MYE oftere enn toget fra Nittedal, og det går direkte til Lysaker. Det går også tog nordover.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 11:27   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.854
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som bor i Nittedal?

Jeg bodde i Nittedal i 4 år, dvs Hakadal. Vi trivdes ikke, det var for langt fra alt. I allefall fra Hakadal. Forøvrig jobber jeg på en skole i NIttedal og trives veldig godt med det!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 11:40   #6
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som bor i Nittedal?

Skulle jeg flyttet til Nittedal, ville jeg flyttet til Rotnes. Hagan og Slattum har kun bussforbindelse som kollektivalternativ, men Rotnes har både buss og tog. Det er også der "sentrum" er, om man kan driste seg til å kalle det et sentrum. Og så er det opptil flere hyggelige FP-damer der, og det kan jo utvilsomt kalles et stort pluss.

Det er god barnehagedekning, og med utbyggingen som pågår nå nærmer det seg full dekning. Ring barnehageseksjonen i kommunen og hør, da får du en god pekepinn.

Ellers så vil jeg si at Nittedal preges litt av at det er en bygd, og det kan, som innflytter, ta litt tid før man er "inne". Men folk er veldig hyggelige, så det er ikke det det står på.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 11:52   #7
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som bor i Nittedal?



Det blir full barnehagedekning når den siste barnehagen står ferdig i mai (under bygging nå).

Jeg bor i nærheten av Kaprifol og muligens også Adrienne? Vi har bodd der siden i fjor sommer etter å ha bygd hus. Trives veldig bra. Kort vei til toget.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 11:59   #8
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som bor i Nittedal?

Jeg vil også legge vekt på å bo i nærheten av en togstasjonen, dvs. å bo enten på Rotnes, eller eventuelt Åneby, hvis det er greit å bo litt lengre unna. Sammenlignet med andre lokaltog i området er Gjøvikbanen den med færrest innstillinger og forsinkelser.

I løpet av året blir det antagelig full behovsdekning i barnehagene ved hovedopptaket. Skolene er helt ok, litt nedslitt og lite penger, som de fleste andre steder i regionen, men den ene barneskolen jeg har erfaring med synes jeg er preget av god ledelse og mange inspirerte lærere.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 12:01   #9
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som bor i Nittedal?

Jeg bor også i Nittedal. Nærmere bestemt Hagan. Det skal være full barnehagedekning når den siste av barnehagene blir ferdigstillt i Mai, ja.
Nye Li skole er også under bygging. Paviljongene med klasseromsbyggene skal være ferdig til skolestart etter sommeren og administrasjon- og spesialrombygget skal være ferdig året etter.

Vi stortrives på Hagan. Vi har ikke tog, men bussen går jo direkte inn til sentrum. Pga. kollektivfeltene og ekspressbusser går det raskere enn å kjøre bil i rushtiden. I tillegg går bussene ofte i rushen nå. Det vi ser på som en stor fordel er at det jo ikke er langt til byen, men samtidig er Nittedal med sine drøyt 20 000 innbyggere fortsatt et forholdsvis lite og oversiktlig lokalsamfunn. I tillegg har vi marka i umiddelbar nærhet.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 15:22   #10
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som bor i Nittedal?

Rotnes eller Hagan, ja.

Det blir folk av dem som vokser opp i Nittedal. Bortsett fra dem det blir Drager av, selvsagt.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 19:55   #11
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som bor i Nittedal?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Ellers så vil jeg si at Nittedal preges litt av at det er en bygd, og det kan, som innflytter, ta litt tid før man er "inne". Men folk er veldig hyggelige, så det er ikke det det står på.

Jeg får litt bygd følelse der, ja. Samtidig er det utrolig positivt med marka så nært, skiløyper og fiskevann og varingskollen.

Så gøy at det er så mange FP damer der.

Dragen:

Er det egen skole på Rotnes da? På kartet så ser jo det ganske "langt" ut til Slattum?

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 20:25   #12
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som bor i Nittedal?

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Er det egen skole på Rotnes da? På kartet så ser jo det ganske "langt" ut til Slattum?

To barneskoler, en ungdomsskole og en videregående, så det er nok av skoler der.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 21:56   #13
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som bor i Nittedal?

Men ærlig talt - hvis han skal jobbe på Fornebu og du nordover i Akershus, hadde jeg siktet mer på Lillestrøm og traktene deromkring.

Si meg hvor du jobber, og jeg skal si deg hvor du bør bo.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 21:59   #14
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.391
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som bor i Nittedal?

Rotnes er sentralt og fint. Vi har toget, alle skoler og flere butikker (inklusiv et såkalt senter der det er blomsterbutikk, pol, bokhandel, apotek og andre nyttige butikker). Mange av de vi kjenner her nå kjenner vi gjennom barnehagen eller kor, det er mange akademikere som kommer fra hele landet vil jeg si. Flere jobber i sentrum, Nydalen, Majorstua, Blindern, men kjenner også to som jobber på Fornebu. Begge disse kjører faktisk bil, og da må man nok regne med å kjøre tidlig for å unngå kø.

Jeg liker godt søndre del av bygda også, det er vel 8 km fra Rotnes til Slattum omtrentlig (tipper). Kjenner flere som bor der. Kan være en fordel å bosette seg der om man vet at man trenger å kjøre bil fordi man skal på kryss og tvers av Romerike, det er jo ikke langt til Gjelleråsen eller E6.

Både Slattum/Hagan og Rotnes har jo marka like utenfor døra. Det er litt forskjell på hvor man bor lokalt. Liker man å sykle, rusle eller gå på ski er dette eldorado. Det er full fart i akebakken ved oss hver helg, barn på ski og vafler til salgs, sånt liker jeg! Det passer bedre for oss i vår situasjon nå med to små barn enn kafélivet og shopping.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 22:00   #15
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.391
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som bor i Nittedal?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Men ærlig talt - hvis han skal jobbe på Fornebu og du nordover i Akershus, hadde jeg siktet mer på Lillestrøm og traktene deromkring.

Si meg hvor du jobber, og jeg skal si deg hvor du bør bo.

Stol på Dragen sier jeg. Høres veldig lurt ut med tog fra Lillestrøm til Lysaker for å spare reisetid.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 22:02   #16
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som bor i Nittedal?

Hvis han skal jobbe på Fornebu så går det buss til Fornebu fra Nydalen stasjon og det er ikke lange togreisen fra Nittedal til Nydalen.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 22:03   #17
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som bor i Nittedal?

Det stinker å kjøre bil gjennom byen, altså jobbe i Bærum og bo på andre siden. Jeg ville enten bosatt meg mer eller mindre OPPÅ et kollektivknutepunkt med direkteforbindelse til Bærum eller satset på at mannen bytter jobb dersom dere flytter *har selv gitt opp pendlingen*

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 22:05   #18
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.391
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som bor i Nittedal?

Det virker ikke særlig fristende å sette seg i bilen kl. 6.30 hver dag, nei. Men da kommer man raskt fram til jobb på Fornebu. Jeg er glad jeg jobber nær t-banen. Veldig glad.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 22:06   #19
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som bor i Nittedal?

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Det virker ikke særlig fristende å sette seg i bilen kl. 6.30 hver dag, nei. Men da kommer man raskt fram til jobb på Fornebu. Jeg er glad jeg jobber nær t-banen. Veldig glad.

Ja, en ting er til, men jeg tenker på hjem. Jeg satte meg i bilen 0630 hver dag jeg, men at man må dra fra jobb 1430 igjen er verre.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 22:12   #20
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som bor i Nittedal?

Men hva med denne expressbussen til Snarøya(Telenor) som jeg har hørt så mye om?? Vi vurderte også Brånåsen og Skedsmo og at mannen kjører til Lillestrøm og tar toget til Lysaker.

Jeg arbeider delvis i gokk, det er buss der, men bare 1 eller 2 ganger i timen, så selv om jeg greit kommer meg til Gardermoen så er det fortsatt 10 km til arbeidsstedet. Så kjøring er fortsatt det eneste alternativet mitt, men med flytting nordover fra Oslo så sparer jeg litt tid og mest km i bilen hver dag.

Jeg kjører kl 07 hver dag for å rekke å hente i bhg igjen kl 16. Mannen leverer, og bruker deretter ca 30 min på de 14 km til Fornebu i halv 9 tiden.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no