Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2020

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-19, 18:03   #421
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.785
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Aha! Trodde de bare hadde lørdager, jeg.

Minerva er ikke aktiv  
Gammel 20-05-19, 19:14   #422
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Min datter er ikke døpt, og da hun vurderte kristen vs humanistisk konfirmasjon, snakket vi om at kristen forutsatte at hun lot seg døpe (dvs ikke nødvendig for å følge undervisningen, men for å være med på seremonien til slutt). Jeg sa da til henne at konfirmasjonen er helt ok, man trenger ikke være kristen for å konfirmere seg i kirka. Men å døpe seg er å begå en religiøs handling, og man melder seg aktivt inn i et trossamfunn. Det er greit å tenke seg om en ekstra gang før man gjør det, og kjenne på at det betyr litt. Hvis hun føler at det er riktig for henne så er det flott at hun vil døpe seg. Men jeg synes ikke at å melde seg ut og inn av trossamfunn for å shoppe den mest attraktive seremonien, som vare ca en time av livet ditt, er helt måten å gjøre det på.

Det er selvsagt ikke helt det samme med Humanetisk forbund som med en religion. Men likevel føler jeg det blir litt mye dobbeltmoral hvis jeg i samme åndedrag som jeg sier dette, skal oppfordre andre til å melde seg inn og ut av andre livssynsorganisasjoner for å gjøre omtrent det samme, spare penger og sikre plass på det kurset man ønsker. Man bør i det minste ha et bevisst forhold til hva organisasjonen står for, og kjenne på at det er noe man ønsker å være en del av, og det må folk nesten finne ut av selv. Så får det heller stå sin prøve, om de ikke kommer på samme gruppe.

Jeg meldte meg inn for å spare penger. Jeg kunne dog ha meldt meg inn for lenge siden, da human-etikk er helt i «min gate» jeg er ikke medlem av annet trossamfunn og har nok ikke hatt skrupler med å meldt meg inn okke som. At mitt barn ikke meldes inn i noen form for trossamfunn/livssynssamfunn er viktigere, så av respekt for de som tror på den kristne Gud, har jeg syntes lite om at mitt barn har bekjent sin (ikke-eksisterende) tro i Guds hus. Har han hatt et snev av nysgjerrighet på hva tro vil innebære har dog saken vært noe annet.

Det skal sies at jeg ikke kommer til å melde meg ut med det første.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 20-05-19, 21:06   #423
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

For et teit opplegg! Jeg var inne klokken ni, og var laaaangt bak i køen. Alt var tomt på den dagen vi ville ha kurs og seremoni, sammen med noen venner. Har prøvd å få byttet, men der er det jo sendt mail, for det var det man skulle. Fant ledige kurs. Mens vi venter på svar på epost ble de også fulle. Helt fjernt at man kunne åpne browser før ni og komme foran i køen.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 20-05-19, 22:38   #424
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Trodde det var litt random hvem som kom først og sist (loddtrekning).

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 20-05-19, 22:52   #425
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Kan man se tid og sted for kurs og seremoni før det åpner for påmelding? Jeg finner ikke.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv  
Gammel 21-05-19, 00:24   #426
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

For et teit opplegg! Jeg var inne klokken ni, og var laaaangt bak i køen. Alt var tomt på den dagen vi ville ha kurs og seremoni, sammen med noen venner. Har prøvd å få byttet, men der er det jo sendt mail, for det var det man skulle. Fant ledige kurs. Mens vi venter på svar på epost ble de også fulle. Helt fjernt at man kunne åpne browser før ni og komme foran i køen.

Så kjipt

Jeg gikk inn på linken et par minutter før ni, og da stod det at når påmeldingen åpnet, ville man få tildelt et tilfeldig kønummer trukket blant alle som var inne. Men om det var tilfeldig eller ikke i praksis, det vet jeg ikke.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv  
Gammel 21-05-19, 00:25   #427
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Kan man se tid og sted for kurs og seremoni før det åpner for påmelding? Jeg finner ikke.

Det har jeg prøvd å lete etter også, men det ser ut som det forsvant i det de la ut påmeldingslink, for nå får du det opp først når du har logget inn med bankID. Litt merkelig opplegg akkurat det der.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv  
Gammel 21-05-19, 00:29   #428
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Tror du skal finne det hvis du går inn på ditt lokallag, veobra.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 21-05-19, 01:05   #429
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.442
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg var nr 1727 i køen da jeg gikk inn kl 0908, og det tok sikkert 50 min før jeg kom inn, men så lenge systemet viser framgangen og det er plass på kurset du vil ha når du kommer gjennom....

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv  
Gammel 21-05-19, 08:35   #430
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Dette synes jeg høres ut som et absurd dårlig system. Hva med de ungene som har foreldre som absolutt ikke har mulighet til å sitte klistret til en dataskjerm i timevis et gitt tidspunkt?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 21-05-19, 08:38   #431
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.442
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Det kan du si Input.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv  
Gammel 21-05-19, 10:37   #432
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Dette synes jeg høres ut som et absurd dårlig system. Hva med de ungene som har foreldre som absolutt ikke har mulighet til å sitte klistret til en dataskjerm i timevis et gitt tidspunkt?

Men det er jo mange kurs/dager/tidspunkt. (Her i Trondheim), og at noen kurs blir raskt fylt opp er jo naturlig. Litt som store konserter som blir utsolgt på 3 minutt. Har du ikke mulighet til å «være der» når billettsalget starter så får du ikke billett. Eller du rekker ikke å få billett før det er utsolgt.
Men det er kurstilbud til alle, selv om du ikke skulle få plass på akkurat det kurset du ønsket.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv  
Gammel 21-05-19, 10:39   #433
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Dette synes jeg høres ut som et absurd dårlig system. Hva med de ungene som har foreldre som absolutt ikke har mulighet til å sitte klistret til en dataskjerm i timevis et gitt tidspunkt?

Hvis dato/kurs er svært viktig vil jeg tro man kanskje kan "gi" jobben med påmelding til noen andre som har mulighet til å sitte foran pc? Eller prioritere å ta noen timer fri akkurat den dagen for å gjøre det selv?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 21-05-19, 10:41   #434
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

HEF (i Oslo) garanterer at alle som vil konfirmere seg hos dem får plass, men det er begrenset med plass på noen kurs. Jeg syns det er helt fair at de gjør det som nå. De som virkelig ønsker et spesielt kurs får igjen for at de legger inn litt ekstra innsats på å få akkurat det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 21-05-19, 10:52   #435
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvis dato/kurs er svært viktig vil jeg tro man kanskje kan "gi" jobben med påmelding til noen andre som har mulighet til å sitte foran pc? Eller prioritere å ta noen timer fri akkurat den dagen for å gjøre det selv?

Oh, her aner jeg rett og slett en inntjeningsmulighet..! Neste år sitter jeg klar når påmeldingen åpner, gjerne med maks antall browservindu oppe. For høystbydende. Eller er det ufint av meg som kristen å tjene penger på humanetikere i konfirmasjonskrise..?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 21-05-19, 10:58   #436
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 21-05-19, 11:07   #437
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Oh, her aner jeg rett og slett en inntjeningsmulighet..! Neste år sitter jeg klar når påmeldingen åpner, gjerne med maks antall browservindu oppe. For høystbydende. Eller er det ufint av meg som kristen å tjene penger på humanetikere i konfirmasjonskrise..?


Jeg syns du skal prøve. Ta det som et forskningsprosjekt.
Hvis menigheten din har innvendinger og mener det er ukristelig av deg, kan du jo si at du gjør det som en slags forkynnelsesprosjekt. HEF’erne får kjøpt plass på fullt kurs mot et lite beløp samt to kirkebesøk med åpent sinn, foreksempel.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv  
Gammel 21-05-19, 11:55   #438
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Oh, her aner jeg rett og slett en inntjeningsmulighet..! Neste år sitter jeg klar når påmeldingen åpner, gjerne med maks antall browservindu oppe. For høystbydende. Eller er det ufint av meg som kristen å tjene penger på humanetikere i konfirmasjonskrise..?

Fantastisk business ide, der andre ser problemer ser du muligheter. Go for it!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 21-05-19, 12:18   #439
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Takk for støtte! Jeg vet jo at kristne helst skal få sin lønn i himmelen, men jeg bekymrer meg litt over kort opptjeningstid for min del...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 21-05-19, 12:25   #440
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Du er gæren Niobe.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no