Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Biltema er lagd for menn

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-13, 15:37   #21
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Er det bare jeg som leser HI med litt selvironi her? Jeg syns det var litt småmorsomt skrevet.

Nei, jeg gjorde også det. Ser ikke noe dramatisk med denne "båssettingen" i det heletatt. Dette var hennes mening og ferdig med det. Jeg har masse skruer og sånt, men føler meg ikke satt i bås for det akkurat.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 15:39   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Er det bare jeg som leser HI med litt selvironi her? Jeg syns det var litt småmorsomt skrevet.

Selvironi ja, basert på at alle kvinner er (burde være?) som henne.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 15:40   #23
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Vi trenger flere menn på forumet. Av flere årsaker.

Jeg blir alltid sur av akkurat den kommentaren der, Joika. Jeg har i hele mitt yrkesliv jobbet i kvinnedominerte miljøer hvor dette blir sagt ofte. Gjerne som en slags universalløsning for å få bedre arbeidsforhold og høyere lønn og sånn.
Jeg lurer på hvorfor. Og så har jeg spurt mannen min, som jobber i en veldig mannsdominert bransje, om han noen gang har hørt mannlige kolleger si at "vi trenger flere kvinner her"? Og det har han ikke.

Jeg tenker at det ville vært hyggelig med flere hyggelige folk her på forumet. Men menn bare fordi de har et x og et y-kromosom? Not so much. Og hvorfor egentlig?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 15:40   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Hvis vi ser bort fra alt som har ned kjønn og båssetting å gjøre, så synes jeg det ER et stort problem at man må kjøpe 100 skruer når man trenger én. Eller "ta tre, betal for to" når man trenger to. Eller at man må kjøpe fire kakemenn når man har lyst på én. Alt sånn prakk-på-meg-ting-jeg-ikke-trenger-greier misliker jeg intenst.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 15:41   #25
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Er det bare jeg som leser HI med litt selvironi her? Jeg syns det var litt småmorsomt skrevet.

Nei, Vi kvinner liker ikke sånn humor. :talsperson:/:har pupper:

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 15:43   #26
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg blir alltid sur av akkurat den kommentaren der, Joika. Jeg har i hele mitt yrkesliv jobbet i kvinnedominerte miljøer hvor dette blir sagt ofte. Gjerne som en slags universalløsning for å få bedre arbeidsforhold og høyere lønn og sånn.
Jeg lurer på hvorfor. Og så har jeg spurt mannen min, som jobber i en veldig mannsdominert bransje, om han noen gang har hørt mannlige kolleger si at "vi trenger flere kvinner her"? Og det har han ikke.

Jeg tenker at det ville vært hyggelig med flere hyggelige folk her på forumet. Men menn bare fordi de har et x og et y-kromosom? Not so much. Og hvorfor egentlig?

Jeg sa det nå, fordi jeg mener at menn = mindre drama. Er sikkert mange her som ikke syntes det er en morsom kommentar, men den er altså sagt med et lite . Jada, jeg generaliserer og står for det.

Min avdeling består av menn og meg. De sier de vil ha flere damer, så det skjer det og.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 15:43   #27
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg sa det nå, fordi jeg mener at menn = mindre drama. Er sikkert mange her som ikke syntes det er en morsom kommentar, men den er altså sagt med et lite . Jada, jeg generaliserer og står for det.

Min avdeling består av menn og meg. De sier de vil ha flere damer, så det skjer det og.

Mindre dramatiske mennesker = mindre drama.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 15:44   #28
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Nei, Vi kvinner liker ikke sånn humor. :talsperson:/:har pupper:

Jeg har. Ikke generaliser!!!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 15:45   #29
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Mindre dramatiske mennesker = mindre drama.

Menn er generelt mindre dramatiske.

Åh. Jeg gjorde det igjen!!!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 15:45   #30
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Mindre dramatiske mennesker = mindre drama.

Ah! Superenkel forskning.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 15:46   #31
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Menn er generelt mindre dramatiske.

Åh. Jeg gjorde det igjen!!!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 15:46   #32
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har. Ikke generaliser!!!

Vi kvinner liker generalisering.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 15:46   #33
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Jeg mangler pupper. Da gjelder det ikke meg?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 15:47   #34
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Er det bare jeg som leser HI med litt selvironi her? Jeg syns det var litt småmorsomt skrevet.

Enig, det får da være måte på å stritte med PK-piggene.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 15:47   #35
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Menn er generelt mindre dramatiske.

Åh. Jeg gjorde det igjen!!!

IngenTING gjør meg mer forbanna enn den uttalelsen der. Seriøst - hvem er det som starter kriger? Myrder? Begår forbrytelser? Joda. Menn, gitt. Men mindre dramatiske er de selvsagt.

Siden vi nå er inne på generaliseringer.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 15:48   #36
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.314
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Menn er generelt mindre dramatiske.

Åh. Jeg gjorde det igjen!!!

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 15:48   #37
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Vi kvinner liker generalisering.

Jepp. Det blir nemlig mye drama av slik.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 15:50   #38
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Morsomt å se alle 40-50-åringsgubbene som rakket ned på JB-hysteriet. Kan jeg minne om at på JB-konsert kunne man faktisk ha ståplasser? Det kan man faktisk ikke på fotballkamp - de tråkker hverandre lett i hjel, nemlig. Disse gubbene.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 15:51   #39
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Morsomt å se alle 40-50-åringsgubbene som rakket ned på JB-hysteriet. Kan jeg minne om at på JB-konsert kunne man faktisk ha ståplasser? Det kan man faktisk ikke på fotballkamp - de tråkker hverandre lett i hjel, nemlig. Disse gubbene.

Men de gjør det på en real måte da. Uten for mye drama, lizm.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 15:54   #40
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Ja, du vet, menn. De smeller til og så er de ferdige med det.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no