Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Slutt med den jævla spammingen! Jeg får gnagsår i hjernen!

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-10, 22:51   #41
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Slutt med den jævla spammingen! Jeg får gnagsår i hjernen!

Skal dere røyke meg?!?

Jeg har forresten begynt med yogatimer.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 22:53   #42
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slutt med den jævla spammingen! Jeg får gnagsår i hjernen!

Vi har røyka deg turban, :stating the obvious: du var veldig god.
Yoga høres så kjekt ut, jeg og vil! Er det kjekt?

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 22:58   #43
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Slutt med den jævla spammingen! Jeg får gnagsår i hjernen!

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Vi har røyka deg turban, :stating the obvious: du var veldig god.
Yoga høres så kjekt ut, jeg og vil! Er det kjekt?

Jeg har hittil bare vært på tre veldig grunnleggende timer, så å kunne klikke i riktig vinkel som dama over her ligger nok et lite stykke frem i tid. Men ja, jeg liker det veldig godt! Man blir dessuten rolig og blir kvitt alle mulige gnagsår i hjernen. Det er (nesten) bedre enn å røyke.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 23:26   #44
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slutt med den jævla spammingen! Jeg får gnagsår i hjernen!

Rolig er fint!

Bedre enn å røyke? Alt er bedre enn å røyke!

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no