Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Å hyre inn stylist ved boligsalg - lønnsomt eller bortkasta penger?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-10, 20:32   #1
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.967
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Å hyre inn stylist ved boligsalg - lønnsomt eller bortkasta penger?

Vi skal forhåpentligvis selge leilighet snart. Mannen min ymta frampå om stylist, og jeg sa nei. Hvem ville du heiet på? Gjør stylister noe man ikke fikser sjøl?

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 20:38   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.906
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å hyre inn stylist ved boligsalg - lønnsomt eller bortkasta penger?

Du får god nok hjelp her inne.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 20:49   #3
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.295
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å hyre inn stylist ved boligsalg - lønnsomt eller bortkasta penger?

Det hadde ikke jeg giddet å bruke penger på nei.
Hvis det går flere mnd og dere har mange visninger og ingenting skjer, så kan det vurderes. Men det skal vel noe til at det skjer?

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 20:51   #4
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å hyre inn stylist ved boligsalg - lønnsomt eller bortkasta penger?

Du får god nok hjelp her inne til selve stylingen - det eneste måtte være hvis stylisten også tok på seg å rydde leiligheten inkl. utbytting av møbler med salgsfremmende møbler og sånt - altså ren outsourcing av grovarbeidet.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 20:56   #5
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å hyre inn stylist ved boligsalg - lønnsomt eller bortkasta penger?

Spørs jo hva det koster da. Men jeg tror det er overdrevet hva man for ekstra fordi leiligheten ser "riktig" ut. Personlig synes jeg det holder at rydder og vasker...

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 20:57   #6
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.842
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å hyre inn stylist ved boligsalg - lønnsomt eller bortkasta penger?

Vi hadde flyttet før vi solgte, og fikk et firma til å sette inn møbler og pynte heller enn å selge ei tom leilighet. Vi satte prisrekord i blokka, og jeg har ikke sett tilsvarende priser der etter det heller.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 21:32   #7
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å hyre inn stylist ved boligsalg - lønnsomt eller bortkasta penger?

Om man har det klassisk pent, eller ganske moderne pent tror jeg ikke man tjener noe på det. Ikke om man samtidig har det ryddig og ordentlig.

Men har man en god del dill og dall, møblement som får rommene til å se små ut, og vet at man ikke klarer å få plassen til å vise frem sitt potensiale så tror jeg man kan ha en del å hente. Særlig om det er slik at man ønsker å selge raskt, og/eller bor på steder der det er litt tungt marked.

Nå aner ikke jeg hvordan dere har det hjemme da. Men jeg vil tro dere vil få masse gode råd her inne om det er noe dere er usikre på.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 21:43   #8
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.871
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å hyre inn stylist ved boligsalg - lønnsomt eller bortkasta penger?

Min boligstylist var gratis, og verdt hver ei krone. Det var altså min svigerinne, og hun er utdannet interiørkonsulent. Huset ble mye finere med hennes hjelp enn jeg hadde klart å få til selv.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 21:48   #9
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.967
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å hyre inn stylist ved boligsalg - lønnsomt eller bortkasta penger?

Hm. Vi har jo ikke så innmari mye møbler, og det vi har er basic ikea-ting, så jeg tror det går greit å se leiligheten. Men jeg vil jo gjerne at folk skal få lyst til å betale masse-masse for den.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 21:54   #10
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å hyre inn stylist ved boligsalg - lønnsomt eller bortkasta penger?

Om du legger inn bilder kan vi jo gi deg konkrete tips

Vi brukte en god del tid på å forberede salg begge gangene vi har solgt. Og jeg tror det har lønt seg. Spesielt den første gangen. Da kom det flere på visning enn vi hadde kvadratmeter. Mannen min tok også bildene (fotograf), og jeg tror det fikk flere til å komme siden rommene fremsto fra sin beste side sånn sett

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 21:56   #11
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.967
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å hyre inn stylist ved boligsalg - lønnsomt eller bortkasta penger?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Om du legger inn bilder kan vi jo gi deg konkrete tips

Det gjenstår en smule rydding før det kan komme noen bilder herfra, det kan man trygt si. Men vi skal nok benytte oss av FP-stylistene, tenker jeg! Beata, kan ikke du verve svigerinna di til FP også?

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 21:56   #12
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.353
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å hyre inn stylist ved boligsalg - lønnsomt eller bortkasta penger?

Jeg hadde glatt droppet det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 21:58   #13
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å hyre inn stylist ved boligsalg - lønnsomt eller bortkasta penger?

"Noen jeg kjenner" brukte stylist og fikk utrolig bra pris for sin leilighet i forhold til hva naboleiligetene ble solgt for like før og etter. De hadde mye møbler og fikk god hjelp til å luke ut ting som tok for mye plass. Det var ikke snakk om å skifte gardiner, male eller å hente inn designermøbler.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 22:14   #14
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å hyre inn stylist ved boligsalg - lønnsomt eller bortkasta penger?

Vi hadde stylist når vi solgte nå, og fikk prisrekord i blokka, samt solgte på en helg, når det vanlige i området er gjerne 3-4 visningshelger.
Stylisten kostet 1000 kr, og det var vel anvendte penger, selv om jeg er utrolig glad i interiør hadde jeg aldri greid å style så fint som det ble etter at hun hadde vært her. Hun hadde til tider ganske andre meninger enn en del av meglerene vi hadde hatt innom. Ingenting voldsomt, som måtte males eller skiftes, men en masse små detaljer som gjorde at helheten ble utrolig innbydende og positiv.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 07:47   #15
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å hyre inn stylist ved boligsalg - lønnsomt eller bortkasta penger?

Du kan jo sjekke pris, hvis du kan få sånn 'siste-hånde-på-verket-sak til en tusenlapp kan det vel være verdt det - da det koster litt å handle inn sånn at det ser bra ut også.

Vi brukte styling sist gang vi solgte, men det var rett og slett fordi leiligheten var helt tom, og da er det vanskelig å få et godt inntrykk - særlig på bildene. Vi solgte også den andre halvparten av den tomannsboligen, den vi bodde i selv. Der brukte vi ikke stylist, bare ryddet KRAFTIG og handlet inn nye håndklær og litt dill til badet, satte fram frukt på bordet osv. Man kunne se at det ikke var 'stylet' - men vi hadde absolutt gode bilder synes jeg.

Av og til kan det bli litt for mye av det gode også, hvis selve stylingen boritmot kveler hele leiligheten.

så i ditt tilfelle heller jeg mot å stemme nei. Rydd, rydd, kast og rydd, legg ut bilder her, se på andre stylede leiligheter og herm etter det du liker.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 07:54   #16
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å hyre inn stylist ved boligsalg - lønnsomt eller bortkasta penger?

Vi skulle selge ein tom leilighet, og brukte stylist. Vi betalte da for lån av møbler og stæsj, samt styling så klart. Eg er overbevist om at det lønna seg hos oss. Viktig å få stylist inn før bildene til prospektet blir tatt. Vårt prospekt blei kjempebra, men hadde vore sørgelig trist utan møbler...

Ho innredde i noko som absolutt ikkje var min smak, men det var pent og gjennomført, og veldig "all round".

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 07:59   #17
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å hyre inn stylist ved boligsalg - lønnsomt eller bortkasta penger?

Vi brukte stylist da vi solgte sist, det var del av "pakka" til megleren. Jeg var skeptisk, og tenkte at jeg visste hvordan det skulle gjøres med tanke på å ikke had et overfylt, fjerne personlig nips etc. Men jeg syntes hun var veldig fornuftig og kom med gode råd som vi ikke ville tenkt på selv, så for oss var det verdt det.
Ting hun nevnte:
Bruk sengeteppe på sengene. Mange synes det blir for intimt å komme inn på et soverom som ikke har sengeteppe på.
Om dere har alkohol stående synlig fremme, så fjern det. Mange reagerer på det også.
De som er på visning, skal føle at de har plass til seg selv, så rydd for eksempel bort halvparten av skoene på skohylla inni klesskapet. Det kan godt stå noe der, men det skal være luftig. Det samme med klesskapene: rydd vekk endel, la fex en hylle være tom, slik at det ser ut som du har god plass.
Noe personlig kan godt stå fremme, hun sa fex at et bilde av barna i ramme godt kunne bli stående på en hylle.

Et av tipsene til megleren: har du peis, så fyr i den - om ikke annet, så ser man på bildene at peisen virker!

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 08:28   #18
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å hyre inn stylist ved boligsalg - lønnsomt eller bortkasta penger?

Det klarer man fint selv, tenker jeg. (Dvs jeg klarte det fint selv når vi solgte rekkehus, vi fikk mer for den enn vi håpte på.)

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 09:01   #19
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.712
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å hyre inn stylist ved boligsalg - lønnsomt eller bortkasta penger?

Om man er bevisst på å fjerne ting og holde flatene rene, så er det ikke noe problem, tenker jeg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 09:13   #20
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å hyre inn stylist ved boligsalg - lønnsomt eller bortkasta penger?

Det kommer litt an på hva slags bolig du skal selge også. Vi solgte en standard 4-romsleilighet i en mget standarisert bomaskin i drabant-oslo, det var et poeng for oss å forsøke å sørge for at vår leilighet skilte seg positivt ut fra de 5-6 andre temmlig like leilighetene til salgs samme helg. Stylingen gjorde det, løftet den det lille hakket fra "ren, pen og fuksjonell" til "lekker og innbydende". Har du en bolig med særpreg, eller er den eneste i området som selger er det sikkert helt fint med bare vanlig pen rydding.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no