Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Hvor fort skriver du nå?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-11, 16:11   #61
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor fort skriver du nå?

Evt er TW eller TL eller morsomme kombinasjoner involvert.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 16:33   #62
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor fort skriver du nå?

Gikk ikke så bra i dag...
Du skriver 303 bokstaver per minutt
Du har 64 riktige ord og
du har 2 feile ord.

Pleier å ligge over 350 bokstaver. Nok til at jeg tenker at det kan være motivasjon for elever å konkurrere mot meg i speedtesten. Ingen har slått meg så langt, men 9. klassinger er nok mer skumle der enn 7. klassinger.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 16:58   #63
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor fort skriver du nå?

499 bokstaver pr min, 110 riktige ord, 1 feil ord. 376 poeng.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 23:09   #64
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor fort skriver du nå?

319 bokstaver per min på iPad. Men ingen riktige ord, da.

(den retter alle ordene til å begynne med stor bokstav, så de blir feil. Jeg sjekket selv, og tror ikke jeg hadde noen feil, maks et par)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 17:37   #65
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor fort skriver du nå?

Nå har jeg prøvd igjen ved et skrivebord (sist satt jeg med laptop i fanget.

Du skriver 405 bokstaver pr minutt
Du har 88 riktige ord og
du har 0 feile ord.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 23:58   #66
marilyn
Nybegynner
 
marilyn sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 4
marilyn har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor fort skriver du nå?

Words per minute (WPM): 84
Keystrokes: 449
Correct words: 100
Wrong words: 5

Jeg jobber med å skrive fort på tastaturet, men dette blir ikke helt riktig. Jeg skriver nok raskere, men dette var en grei pekepinn. Tar meg også i å rette på feil jeg kjenner jeg gjør, det går helt på autopilot.. (:

marilyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 01:33   #67
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor fort skriver du nå?

Hmmm, sist jeg dumpet borti denne var det på engelsk, og vi tre som konkurrerte godtok ikke et resultat hvis et ord var feil.
Tror jeg havnet på 520, skal prøve denne.

Og Shute: Hva i hampen jobber du med? Trodde jeg var noenlunde kjapp på tastaturet, jeg, men det er tydeligvis feil!

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”

Sist redigert av Sir Limpalot : 04-12-11 kl 01:45.
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 01:43   #68
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor fort skriver du nå?

Hmmmm, ute av trening, men skal prøve med skikkelig tastatur på jobben i morra!
449 poeng.
Words per minute (WPM) 90
Keystrokes 449
Correct words 103
Wrong words 0

Jada, jeg kommer til å holde på til jeg ihvertfall slår rekorden min fra sist.

Og Shute: Hva i hampen jobber du med? Jeg trodde jeg var noenlunde kjapp på tastaturet, jeg, men det var tydeligvis feil!

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”

Sist redigert av Sir Limpalot : 04-12-11 kl 01:51.
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 15:29   #69
lego
bygger
 
lego sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
Innlegg: 281
lego er litt kul
Standard

Sv: Hvor fort skriver du nå?

30 ord i minuttet, 152 poeng (null feil).

Ikke vits å være raskere, fingrene er uansett raskere enn hodet.
I min jobb er heldigvis ikke skrivehastigheten avgjørende.

lego er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 15:33   #70
lego
bygger
 
lego sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
Innlegg: 281
lego er litt kul
Standard

Sv: Hvor fort skriver du nå?

Min datter tok denne testen en gang, og hun hadde en plass mellom 600 og 700 tegn i minuttet. Skjønner ikke at det er mulig...

lego er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 16:16   #71
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor fort skriver du nå?

Words per minute (WPM) 87
Keystrokes 451
Correct words 104
Wrong words 2

Fikk jeg, på 4. forsøket. Dette var jo litt morsomt1 De første gangene prøvde jeg å finne en mening i ordene som sto der, det var litt vanskelig..

Men hva slags test er det? Og hvor mye burde man få til?

Jeg skriver en del på jobb, men der er innholdet viktigere enn hastigheten.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 18:00   #72
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor fort skriver du nå?

Words per minute (WPM) 77
Keystrokes 404
Correct words 92
Wrong words 2


På første forsøk..

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 18:06   #73
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor fort skriver du nå?

Words per minute (WPM) 82
Keystrokes 420
Correct words 96
Wrong words 1
You reached 412 Points so you achieved position 126 of 641 on the ranking list (last 24 hours)

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 12:01   #74
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor fort skriver du nå?

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Hmmmm, ute av trening, men skal prøve med skikkelig tastatur på jobben i morra!
449 poeng.
Words per minute (WPM) 90
Keystrokes 449
Correct words 103
Wrong words 0

Jada, jeg kommer til å holde på til jeg ihvertfall slår rekorden min fra sist.

Og Shute: Hva i hampen jobber du med? Jeg trodde jeg var noenlunde kjapp på tastaturet, jeg, men det var tydeligvis feil!

Omtrent som mitt resultat og akkurat samme holdning som meg på resten.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no