Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Fødeavdelingen - premiére i morgen kveld på TVNorge

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-10, 20:50   #21
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fødeavdelingen - premiére i morgen kveld på TVNorge

Hvorfor i alle dager har hun med sin voksne sønn?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 21:39   #22
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fødeavdelingen - premiére i morgen kveld på TVNorge

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Hvorfor i alle dager har hun med sin voksne sønn?

Det lurer jeg også på, jeg gikk glipp av begynnelsen. For et dott av en ektemann

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 21:44   #23
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fødeavdelingen - premiére i morgen kveld på TVNorge

Dustemann, ja. Jeg hadde hivd ham ut på flekken om det var meg som fødte.
Forøvrig var det ikke mye omsorg å hente fra jordmora heller. "Nå mårru trykke asså, for nå orker snart ikke babyen din mer."

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 22:52   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fødeavdelingen - premiére i morgen kveld på TVNorge

Jeg reagerte også på han faren. Herregud, for en dust. Skjønte heller ikke hva han voksne sønnen gjorde der, men han var da litt søt, i det minste. Faren hadde jeg kasta på hodet ut.

Noen som vet hvordan det går med den gutten med tarmene på utsiden? Jeg ble litt bekymret.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 22:56   #25
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fødeavdelingen - premiére i morgen kveld på TVNorge

Det går bra, mener jeg at jeg sjekket opp i?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 23:36   #26
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Fødeavdelingen - premiére i morgen kveld på TVNorge

Jeg synes ikke pappaen var så veldig dustete. Dama ville tydeligvis ikke ha noen innenfor sin private sfære. Jeg synes det virket som alle tre hadde et åpent og veldig humoristisk forhold. Og så synes jeg bare det var kult at den voksne sønnen var interessert i å oppleve mammaens fødsel.

Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 12:47   #27
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.063
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fødeavdelingen - premiére i morgen kveld på TVNorge

Jeg ser på opptaket nå, og jeg synes i hvert fall han mannen er skrekkelig irriterende. Forhåpentligvis er det en greie dem i mellom som egentlig er morsom, men jeg blir bare irritert. Forøvrig enig at den er litt kjedelig så langt, ja.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 13:15   #28
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.063
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fødeavdelingen - premiére i morgen kveld på TVNorge

OK, han var ikke så verst når det kom til stykket.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 14:52   #29
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fødeavdelingen - premiére i morgen kveld på TVNorge

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Dustemann, ja. Jeg hadde hivd ham ut på flekken om det var meg som fødte.
Forøvrig var det ikke mye omsorg å hente fra jordmora heller. "Nå mårru trykke asså, for nå orker snart ikke babyen din mer."

Hva skal hun si da? Når kjerringa ligger der og ikke klare å fokusere og hjertelyden dropper og ungen blir skvist for lenge i fødselskanalen? Fader ikke tid til å kosemose og hadde jeg vært jordmor hadde jeg fiskedasket dama mer enn det der for å få henne til å skjønne alvoret.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-10, 14:55   #30
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fødeavdelingen - premiére i morgen kveld på TVNorge

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hva skal hun si da? Når kjerringa ligger der og ikke klare å fokusere og hjertelyden dropper og ungen blir skvist for lenge i fødselskanalen? Fader ikke tid til å kosemose og hadde jeg vært jordmor hadde jeg fiskedasket dama mer enn det der for å få henne til å skjønne alvoret.

Helt enig der Sitron. Da jeg kavet og bar meg med nr. 2 så jordmora strengt på meg og sa " nå må du jobbe, ikke bare hyle ! " det var akkurat det som skulle til for at jeg skulle fokusere og ut kom ungen.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 20:59   #31
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fødeavdelingen - premiére i morgen kveld på TVNorge

Noen som ser på i kveld? Jeg ler så jeg griner av Sheilagh og Richard, for et herlig par!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 21:11   #32
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Fødeavdelingen - premiére i morgen kveld på TVNorge

Ja, de er kjempeherlige. Men uff for en utvikling.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 21:12   #33
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fødeavdelingen - premiére i morgen kveld på TVNorge

Sitter og ser jeg og. Uff, litt for spennende akkurat nå.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 21:13   #34
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fødeavdelingen - premiére i morgen kveld på TVNorge

Ja ...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 21:53   #35
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fødeavdelingen - premiére i morgen kveld på TVNorge

Litt skummel utvikling der gitt, men det endte jo godt !
Fine pappaer denne gangen.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 21:55   #36
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fødeavdelingen - premiére i morgen kveld på TVNorge

Fin episode i dag synes jeg! (Har ikke sett noe tidligere.) Gode og støttende pappaer.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 23:12   #37
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fødeavdelingen - premiére i morgen kveld på TVNorge

Jeg har ikke sett noen episoder før i dag. Men det var jo ingenting å utsette på pappaene denne gangen, nei. Flotte begge to.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 07:33   #38
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fødeavdelingen - premiére i morgen kveld på TVNorge

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Noen som ser på i kveld? Jeg ler så jeg griner av Sheilagh og Richard, for et herlig par!

De var helt fantastiske. Jeg lo så jeg grein av det andre paret og, de som spilte kort. "Joy doesn't have a body, she is just a floating head", da sykepleieren stakk hodet inn døra og ga en kort beskjed.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 08:31   #39
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fødeavdelingen - premiére i morgen kveld på TVNorge

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

De var helt fantastiske. Jeg lo så jeg grein av det andre paret og, de som spilte kort. "Joy doesn't have a body, she is just a floating head", da sykepleieren stakk hodet inn døra og ga en kort beskjed.


Og så endte det godt med Sheilagh og Richard og babyen, også.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 08:44   #40
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.509
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fødeavdelingen - premiére i morgen kveld på TVNorge

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

De var helt fantastiske. Jeg lo så jeg grein av det andre paret og, de som spilte kort. "Joy doesn't have a body, she is just a floating head", da sykepleieren stakk hodet inn døra og ga en kort beskjed.

Da lo eg så eg grein også. Morsomt å sjå kor ulike forskjellige fødslar kan vere!

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no