Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hodeplagg til bunad for hårløse

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-22, 19:34   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.597
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hodeplagg til bunad for hårløse

Jeg har tenkt at verden skal være normal igjen slik at jeg kan bruke bunad i konfirmasjoner, på 17. mai og i bryllup i løpet av våren/sommeren.

Jeg skal bruke den arvede blå nordlandsbunaden, siden min egen er for stor for meg. Men utfordringen er at jeg ikke kommer til å ha noe hår, og at det er viktig å dekke til så mye som mulig av huden fordi jeg må være veldig, veldig forsiktig med å ikke bli solbrent. Og derfor trenger jeg et hodeplagg som dekker hele hodet og helst også ørene. Den siste utfordringen er at jeg antagelig må kunne bestille det på nett.

Så derfor lurte jeg på om noen av dere hadde noen forslag/tips?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 19:39   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.600
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hodeplagg til bunad for hårløse

Lua dekker ørene, men ikke hele hodet da den skal sitte ganske langt bak... Men det var gjerne ikke det svaret du ville ha. (til min bunad, skautet dekker både øre og hode)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 19:41   #3
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.137
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hodeplagg til bunad for hårløse

Et pent sjal? Bundet på en kul måte?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 19:45   #4
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.597
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hodeplagg til bunad for hårløse

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Lua dekker ørene, men ikke hele hodet da den skal sitte ganske langt bak... Men det var gjerne ikke det svaret du ville ha. (til min bunad, skautet dekker både øre og hode)

Ja, jeg vet, det er derfor lua utgår. Men også fordi vi ikke har lua, og bunaden er fra midten av 60-tallet, så jeg tipper en nysydd lue ikke vil ha lik farge som bunaden uansett. Jeg tror dessuten det hadde sett ganske teit ut...

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Et pent sjal? Bundet på en kul måte?

Og hvor finner jeg et pent sjal? Jeg er på det nivået altså.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 19:59   #5
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.226
Blogginnlegg: 262
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hodeplagg til bunad for hårløse

Her har de mye forskjellig. Om det passer til bunad vet jeg ikka da.
https://www.haarbutikken.no/categories/hodeplagg

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 20:00   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.411
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hodeplagg til bunad for hårløse

På husfliden selger de flotte sjal i ull og silke som passer til bunad. Kalt wienersjal, tror jeg. De kan du binde opp på hodet slik at det ser skikkelig «bunad» ut.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 20:06   #7
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.620
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hodeplagg til bunad for hårløse

Jeg tenker at skaut i hvitt også passer de fleste bunader!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 20:09   #8
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.137
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hodeplagg til bunad for hårløse

Silkesjal med frynser er nok nydelig. Tror man kan kjøpe det på Steen og strøm. Hvordan man binder det pent tror jeg du kan finne på litt fashionista hijab-sider på insta.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 20:10   #9
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.620
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hodeplagg til bunad for hårløse

Synes også de har mange kule og sikkert behagelige hodeplagget haarbutikken.no

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 20:10   #10
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.891
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hodeplagg til bunad for hårløse

Sjekk Tyrihans.no og se om du finner noe du liker der. De har de etter hvert så vanlige silketørklærne som mange bruker til bunaden sin (jeg også, ingenting galt med det), men også større sjal. Silketørkleet er vel 70x 70 cm, jeg er usikker på om det er stort nok til hodetørkle, men kan alltids prøve, jeg har flere her. Jeg vet at mange bruker et ensfarget sjal/skaut og knytter silketørkleet rundt, så det er jo også en mulighet.

Finner du noe på Tyrihans, så send meg en melding, så kan du få kjøpt det via min systue til innkjøpspris (som er ca det halve av prisen i nettbutikken). Jeg forhandler Tyrihans-produktene.

Ellers er det selvsagt også mulig å sy et skaut i den størrelsen du vil ha. Stoffutvalget er enormt, så om dette er aktuelt, kan du gjerne si litt om fargereferansen. Jeg syr gjerne, null problem.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 21:48   #11
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.003
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hodeplagg til bunad for hårløse

Jeg har et silketørkle du kan få låne, om det er stort nok.

Ellers er det masse fin inspo her: https://snl.no/.taxonomy/4951

Jeg elsker tulleplagg, dustepannelin og førkjeklut, selv om det kanskje ikke var akkurat dette du lette etter.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 22:00   #12
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.804
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hodeplagg til bunad for hårløse

1+ på Tyrihans silkeskjerf. Har det til bunaden. Finnes i mange utforminger farger/ mønstre. Enten at man kan knyte det på alskens måter, eller kanskje også få det sydd til en «lue» slik at det ser knytt ut?

Det finnes også endel hodeplagg som muslimske kvinner bruker som kunne brukes eller inspirere, f.eks.

https://nor.grandado.com/products/mu...iABEgKgu_D_BwE

Ellers kan man ha en helt enkel bomullslue under et skaut.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 22:00   #13
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.853
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hodeplagg til bunad for hårløse

@nextlife bruker sjalet til nordlandsbunaden som hodeplagg. Hun kan sikkert sende det bilde på PM.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 22:09   #14
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.236
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hodeplagg til bunad for hårløse

Skulle også inn og anbefale Tyrihans. Silketørklene og sjalene derfra er perfekte til bunad.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 22:15   #15
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.180
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hodeplagg til bunad for hårløse

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

@nextlife bruker sjalet til nordlandsbunaden som hodeplagg. Hun kan sikkert sende det bilde på PM.

Jeppsi, jeg har brukt det ubrukelige sjalet på hodet siden min eldste datters konfirmasjon i det herrens år 2003.
Jeg har brukt det på ulike måter, men liker aller best å ta midten på den delen som skal ligge øverst i nakken over pannen, og enten knyte endene foran eller feste de bak med en sølje.
Jeg synes det er skikkelig tøftog kult, og gjør at jeg faktisk orker å bruke sjalet.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 22:16   #16
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.173
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hodeplagg til bunad for hårløse

Jeg tenkte også at sjalet burde kunne brukes som skaut? Kanskje låne av noen?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 22:19   #17
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.180
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hodeplagg til bunad for hårløse

Jeg husker så godt første gang jeg brukte sjalet slik, da fikk jeg masse gode kommentarer, og en venn skrev på FB « staut med skaut»

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 22:29   #18
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hodeplagg til bunad for hårløse



Å bruke sjalet til bunaden slikt som dette ser jeg for meg at er fint. Bunadspolitiet vil sikkert mene noe, men det har jeg ikke giddet å tenke på.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 22:53   #19
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.597
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hodeplagg til bunad for hårløse

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Her har de mye forskjellig. Om det passer til bunad vet jeg ikka da.
https://www.haarbutikken.no/categories/hodeplagg

Jeg har mange luer og greier derfra, kjøpte en del til innebruk da jeg barberte håret med én gang. Men synes ingen av dem passer til bunaden, nei. De er kule til hverdags, men ikke fest-fine.

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Finner du noe på Tyrihans, så send meg en melding, så kan du få kjøpt det via min systue til innkjøpspris (som er ca det halve av prisen i nettbutikken). Jeg forhandler Tyrihans-produktene.

Ellers er det selvsagt også mulig å sy et skaut i den størrelsen du vil ha. Stoffutvalget er enormt, så om dette er aktuelt, kan du gjerne si litt om fargereferansen. Jeg syr gjerne, null problem.

Tusen takk, det er hyggelig av deg! Jeg sier i fra om det blir aktuelt, og ender du opp med å sy noe, betaler jeg for stoff og jobb på forhånd. Pluss ekstra, for da må du hjelpe meg å finne ut hva som passer, jeg har null peiling.

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg har et silketørkle du kan få låne, om det er stort nok.

Ellers er det masse fin inspo her: https://snl.no/.taxonomy/4951

Jeg elsker tulleplagg, dustepannelin og førkjeklut, selv om det kanskje ikke var akkurat dette du lette etter.

Men der var det jo ingen bilder, og google har heller ingen. Hjelper ikke da. Men tipper førkjeklut var det sjefen min sendte bilde av i dag, hun har i hvert fall et svært morsomt hodeplagg til sin Hardangerbunad.

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeppsi, jeg har brukt det ubrukelige sjalet på hodet siden min eldste datters konfirmasjon i det herrens år 2003.
Jeg har brukt det på ulike måter, men liker aller best å ta midten på den delen som skal ligge øverst i nakken over pannen, og enten knyte endene foran eller feste de bak med en sølje.
Jeg synes det er skikkelig tøftog kult, og gjør at jeg faktisk orker å bruke sjalet.

Oioi, jeg hadde blitt veldig glad om jeg kunne få se bilder, for dette er jo det absolutt enkleste! Jeg synes det sjalet er upraktisk selv. Og skulle bunadspolitiet mene noe om det, er det ikke noe problem for meg å spørre dem om de mener at folk med kreft skal slutte å bruke bunaden sin. Det er kanskje upraktisk å sende bilder på pm, det har jeg aldri prøvd, så om du f.eks. heller vil ha kontakt på messenger eller epost, hadde jeg blitt veldig glad. Bilder vil være til stor hjelp, for jeg skjønner ingen ting av forklaringen din. Klarer ikke forestille meg hva du mener.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 23:04   #20
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.003
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hodeplagg til bunad for hårløse

Det er bilder på mange av enkeltartiklene.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no