Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Erfaring med barn og reise med Color Magic?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-09, 08:51   #1
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Erfaring med barn og reise med Color Magic?

Vi fikk plutselig lyst til å finne på noe i påsken. Mannen jobber til og med i morra, så det måtte bli noe fra torsdag eller senere i uka.
Det meste av pakketurer til Danmark var utsolg. (Ikke så rart når man skal bestille så sent....)

Så i går bestilte vi tur med Color Magic, fra lørdag til mandag. Var bare av de minste lugarene igjen da, men har hørt dem er helt greie.

Hva synes dere om å reise på slik tur med barn (snart 3 og 7år)??

Vi må jo ta med badetøy for å kose oss i aqualand, og så kan vi leke i lekeland. Kaptein Kid skulle være der i påsken og det skal vist være litt ekstra for barn siden det er ferie.

Kino er det vel der?! Hvordan er disse showene for barn?? Han minste sovner nok i vogna si (om vi får den med da??), så blir vel han eldste som kan ha glede av det.

Hadde vært fint med synspunkter, tips o.l.

GOD PÅSKE TIL ALLE SAMMEN!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 08:58   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med barn og reise med Color Magic?

Vi var på tur for noen uker siden med barn på 1,5 og 4 år.

Det viktigste først: ta med badetøy! Badeland er fint, og definitivt den største attraksjonen for barna.

Det er en liten lekeplass og det er skjer sikkert noen ekstra aktiviteter i påska. Color Magic er ikke like overveldende barnevennlig som f.eks. båten til København, men det er ting å finne på.

Snuppa på 4 syntes showet kl 19 var helt fantastisk og satt som naglet i stolen sin. Til og med knerten klarte å sitte stille en stund og fulgte med på dette. Det er barnedisco på kvelden. Det var få barn da vi dro utenom sesong, men det gjorde at det var plass til selv de helt minste på dansegulvet.

Det er en ekstremt barnevennlig buffet i buffetrestauranten som har mer en nuggets og kjøttboller. Men pizzarestauranten har god pizza og hamburgerne på toppen er heller ikke så verst.

Men igjen; ta med badetøy!

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 08:58   #3
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Erfaring med barn og reise med Color Magic?

Jeg har ikke så stor erfaring med overnatting, der har jeg kun hatt med en baby. Men svigerinne hadde med syvåringen sin på englandstur med colorline, og det gikk helt strålende. Bare det å bestille drink i baren selv var helt fantastisk, og han koste seg også med bøker og tegnesaker på lekerommet. Der viste de også barnefilmer. Vi har hatt med Malin noen turer fra Kristiansand til Gjøteborg (da uten overnatting) da hun var mellom 1,5 og 3 år, og det gikk minst like strålende. Vi bare løp opp og fikk sitteplasser like ved lekerommet, så ordnet hun det meste selv, og kom bare bort til oss når hun var sulten eller tørst.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 09:07   #4
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Erfaring med barn og reise med Color Magic?

Det er vel litt annnen standard på Color Magic en mange av de andre båtene.
Mine har storkost seg hver gang. De er 2, 4, 10 og 12.
Kan absolutt anbefale turen! Og ja, ta med badetøy.
Mor kan sitte ved barnebassenget å lese interiørblader...har jeg hørt.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 09:13   #5
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Erfaring med barn og reise med Color Magic?

Høres ut som dere har gode erfaringer med det i alle fall.

Tusen takk for tipsene så langt!!

Kjenner jeg kan begynne å glede meg.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 09:22   #6
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaring med barn og reise med Color Magic?

Vi hadde med en 13-åring, og en 4-åring for et par år siden. Alle hadde det skikkelig fint. Vi badet, spiste, glodde på alt om bord, koste oss i Kiel, og alt var bare fryd og gammen.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 11:09   #7
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Erfaring med barn og reise med Color Magic?

Vi har jo vært med både Color Magic og Color Fantasy med unga, lillemor var 4 år første gang og storebror da 7,5 år. I ferien er det show med Captain Kid og det første showet starter jo kl 19, så vi har vært på det med lillemor sovende på fanget mitt underveis. Vi synes maten har vært helt grei, i a la carten har de jo barnemeny og mye deilig for oss store, jeg er ikke så glad i buffet så jeg ville snoket litt på menyene før jeg bestemte meg, pizza er jo også godt. Ellers er det jo badeland som nevnt, helt topp. søndag er det jo stengt i Kiel men i kjelleren på sentralbanestasjonene er det en butikk med forskjellige ting, mye godis og litt annet, absolutt å anbefale å tråkke seg en tur dit for å få litt luft. Og vogna får dere med, mulig den må stå i gangen utenfor lugaren men det er nå så.

God tur !

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 12:09   #8
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Erfaring med barn og reise med Color Magic?

Opprinnelig lagt inn av livit, her.

Og vogna får dere med, mulig den må stå i gangen utenfor lugaren men det er nå så.

Det der er en skikkelig uting! Jeg har flyttet mange vogner fra gangen.
Det er ikke så lett å komme frem med vogn selv, når midtgangen blir brukt til oppbevaring.
Og hva med rullestoler, rullatorer? Og BRANN? Nei, vogna må stå i lugaren.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 12:35   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med barn og reise med Color Magic?

Opprinnelig lagt inn av livit, her.

Og vogna får dere med, mulig den må stå i gangen utenfor lugaren men det er nå så.

Her er jeg helt enig med Dora. Vogna skal IKKE stå i gangen. Enten tar man den med inn på lugaren ellers så leveres den i resepsjonen om natta. Vi tar med liten vogn (buggis) sånn at den ikke spiser opp hele lugaren.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 12:44   #10
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Erfaring med barn og reise med Color Magic?

Jeg ble litt overrasket at man i det hele tatt får lov til å sette vognen på gangen. Det er mange år siden jeg reiste med barn på båt man da måtte vi pent ta med vognene inn på lugaren.
Hadde jeg sett en vogn stå ute på gangen hadde jeg faktisk banken på lugardøren og på en vennlig måte fortalt eieren hvor farlig dette er ved brann eller tilsvarende situasjoner.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 12:48   #11
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Erfaring med barn og reise med Color Magic?

Vogna får vi slå sammen, har Phil&Ted så blir ikke så stor. Synes vi må ha med vogn liksom. For han har jo ikke fylt 3år enda og kjedelig å gå å legge seg med han i 19-20tida.
Sånn i forhold til mat så skal han største få lov å bestemme litt, ser utvalget er stort.

Noen som har brukt lugar I4?? Er de veldig små? Var ikke noe annet enn det igjen eller så måtte vi ha to lugarer og det synes vi blei litt kjipt.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 12:52   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med barn og reise med Color Magic?

Vi hadde en sånn lugar med dobbeltseng, en barneseng i taket og en utslagssofa. Det ble ganske fullt med 4 personer, men alle sov godt, og man er jo ikke på lugaren så mye annet enn når man sover.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 15:10   #13
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.023
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Erfaring med barn og reise med Color Magic?

Jeg må føye meg til gruppen med Magicfans. Mine barn var 2 og 4 da vi tok fergen i høst, og de spør stadig når vi skal gjøre det igjen.

Et par tips fra meg: sjekk nøye hva slags show som går på kvelden. Det pleier å være to forskjellige. Første kveld gikk et veldig barnevennlig show, der datteren min endte med å komme seg helt ned til scenen, og sangeren sang til henne. Neste kveld var det flott show, men med mer voksen tema, som barna likte ikke, og som jeg også syntes ikke passet godt for dem, så vi gikk og gjorde noe annet.

Tips 2: A la carte restauranten er fin, og har gode barnevennlige menyer, med bilder av maten. Problemet var at når barna så bilde av pølse på menyen, var de ikke lenger interessert i å spise noe annet.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-09, 09:09   #14
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Erfaring med barn og reise med Color Magic?

Høres ut som vi kan glede oss til tur alle sammen.

Tusen takk til alle sammen som har delt erfaringene sine.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-09, 15:36   #15
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Erfaring med barn og reise med Color Magic?

Grunnen til at jeg nevnte det med vogner på gangen er at det er der jeg har sett de stå når vi har vært ute og reist, har ikke hatt med vogn selv, men hvis dere kan slå den sammen så er vel det best ja. I4 er helt greie lugarer, vi liker best utvendig men vi har også hatt innvendig og det funket greit det også.

God tur

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 19:46   #16
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Erfaring med barn og reise med Color Magic?

Tusen takk for tilbakemeldinger alle sammen.

Turen var så utrolig vellykket.

Alle sammen har bare stor kost seg så mye.
Badet, kino, sett flere show, barnedisco og for ikke å glemme nydelig mat.
Tiden fløy, vi sov godt i liten men fin lugar.
Så utrolig moro for voksen og barn.

Det å bare være der og vite at men ikke skal noe annet enn å kose
seg bare med barna.

Kan anbefales på det varmeste.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 19:58   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med barn og reise med Color Magic?

Vi dro til København med båten i påska. Slike båtturer med barn er utrolig vellykket. Båtene er tilpasset barn, og man skal ikke gjøre noe annet enn å være sammen. Ikke noe rengjøring, klesvask, handling eller matlaging ...... bare masse tid sammen.

Til dere som ikke har prøvd, så anbefales det.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 20:10   #18
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med barn og reise med Color Magic?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi dro til København med båten i påska. Slike båtturer med barn er utrolig vellykket. Båtene er tilpasset barn, og man skal ikke gjøre noe annet enn å være sammen. Ikke noe rengjøring, klesvask, handling eller matlaging ...... bare masse tid sammen.

Til dere som ikke har prøvd, så anbefales det.

Hva slags lugar hadde dere? Jeg synes lugarene på Købenbåtene er så lite tilpasset barnefamilier.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 20:21   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med barn og reise med Color Magic?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hva slags lugar hadde dere? Jeg synes lugarene på Købenbåtene er så lite tilpasset barnefamilier.

Denne gangen hadde vi en helt vanlig 4-sengslugar. Det var ikke helt optimalt, men igjen, vi er ikke så mye på lugaren.

Snuppa og mannen sov i hver sin overkøye. Jeg sov i utslagssofaen, og knerten sov i vogna som stod parkert der den andre underkøya skulle vært.

Vi har reist commodore class noen ganger, og da er det mye bedre plass. Og bedre frokost. De har en del tilbud på slikt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 20:24   #20
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med barn og reise med Color Magic?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi har reist commodore class noen ganger, og da er det mye bedre plass. Og bedre frokost. De har en del tilbud på slikt.

Der kan man ikke ha med barn . Det er bare lov med to stk.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no