Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Så du Harila på Lindmo?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-23, 13:33   #1
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så du Harila på Lindmo?

Sist fredag på Lindmo: Fjellklatreren Kristin Harila i studio. For å snakke om rekordene sine, trodde jeg.

Denne kommentaren sier akkurat det jeg tenkte, da jeg så på den pinlige seansen her en kveld:
De snakker mer om turer på Ikea enn å bestige de høyeste fjelltoppene i rekordfart

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-23, 13:45   #2
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Så du Harila på Lindmo?

Ja, jeg så det, og gremtes, utrolig pinlig. Regionavisa her i trøndelag presterte å omtale henne som "kjæresten til Jens Kvernmo" da de skrev om bragden hennes, så jeg var sur på forhånd.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-23, 13:47   #3
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så du Harila på Lindmo?

Jeg så ikke på, men er ikke overrasket. Det er lenge siden jeg sluttet å se Lindmo.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-23, 13:48   #4
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Så du Harila på Lindmo?

Jeg har ikke sett programmet. Jeg har hørt om Harila da, ikke Jens Kvernmo.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-23, 13:48   #5
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så du Harila på Lindmo?

Pleier bare å se det når det skal være gjester som er interessante for meg, som jeg tenkte at Kristin Harila kunne være.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-23, 13:50   #6
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Så du Harila på Lindmo?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Pleier bare å se det når det skal være gjester som er interessante for meg, som jeg tenkte at Kristin Harila kunne være.

Ja, jeg også, det var kun derfor jeg så det. Heretter skal jeg aldri mer se Lindmo!

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-23, 13:52   #7
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så du Harila på Lindmo?

Hadde Harila vært en mann, hadde hun aldri blitt spurt om møbler og innredning hos kjæresten.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-23, 13:59   #8
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så du Harila på Lindmo?

Så ikke, men leste kommentaren, og kan GJERNE være indignert med dere. Makan!

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-23, 14:07   #9
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Så du Harila på Lindmo?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg så ikke på, men er ikke overrasket. Det er lenge siden jeg sluttet å se Lindmo.

Samme her. Husker ikke sist gang jeg så programmet. Synes det ble mye intetsigende pjatt om uinteressante kjendiser. Har ikke så mye sansen for Lindmo som programleder, ble litt mye opphauset programleder høy på seg selv. Savner Skavlan.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-09-23, 14:40   #10
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så du Harila på Lindmo?

Jeg synes Lindmo er helt skrekkelig, så jeg orker ikke se showet hennes. Men leste kritikken, og tenkte at det er helt i tråd med hvordan jeg har opplevd henne. Så jeg er medindignert, som Agent Scully.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-23, 16:49   #11
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Så du Harila på Lindmo?

Er det nå jeg skal driste meg til en «Karen-alert»!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-23, 17:43   #12
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Så du Harila på Lindmo?

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Ja, jeg så det, og gremtes, utrolig pinlig. Regionavisa her i trøndelag presterte å omtale henne som "kjæresten til Jens Kvernmo" da de skrev om bragden hennes, så jeg var sur på forhånd.

Jeg har aldri hørt om ham, så det var et dårlig innsalg!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-23, 18:02   #13
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.731
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Så du Harila på Lindmo?

Ser heller ikke Lindmo, ble sjokkert over innlegget.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-09-23, 18:59   #14
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Så du Harila på Lindmo?

Sluttet egentlig å se Lindmo etter seansen med Haddy Njie, men leste kommentaren og tenkte at den ikke overrasket meg.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-23, 09:34   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så du Harila på Lindmo?

Så det ikke, men så synd! Send en mail til kringkastingsrådet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-23, 09:42   #16
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Så du Harila på Lindmo?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Sluttet egentlig å se Lindmo etter seansen med Haddy Njie, men leste kommentaren og tenkte at den ikke overrasket meg.

Hva gikk dette ut på?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-09-23, 09:50   #17
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så du Harila på Lindmo?

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Hva gikk dette ut på?

Hun var der som gjest, mens hun samtidig var ansatt i NRK (og dermed kollega med Lindmo), og snakket om boka si, hvor hun (kort og tabloid sagt) framstiller varslerne i Giske-saken som de slemme, og Giske og henne selv som ofrene. Bare med koseprating, pjusk og forståelse, uten å bli stilt et eneste kritisk spørsmål.

En av de kritiske artiklene i etterkant: https://www.aftenposten.no/kultur/i/...nrk-prinsipper

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 27-09-23 kl 09:58.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-23, 09:53   #18
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så du Harila på Lindmo?

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Hva gikk dette ut på?

Det var vel en koseprat som fremsto designet for å gjøre Giskesaken mindre alvorlig. Haddy var/er jo NRK tilknyttet og hadde gitt ut en dagbok.

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/qLEO...get-paa-lindmo


Lindmo med Harila kan sees i etterkant på nettet, antar jeg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-23, 16:47   #19
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Så du Harila på Lindmo?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg så ikke på, men er ikke overrasket. Det er lenge siden jeg sluttet å se Lindmo.

Kopierer denne.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-23, 20:40   #20
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Så du Harila på Lindmo?

Har det vært et innlegg som omhandler Harilas gjesteopptreden på Lindmo?

…ops, ser link nå

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no