Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Arbeiderpartiets vei mot neste valg

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-23, 11:37   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Arbeiderpartiets vei mot neste valg

Hvem tror dere Arbeiderpartiet er best tjent med å ha i ledelsen fram mot neste valg?

Tror dere Støre kommer til å lede partiet fram mot neste valg?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-23, 19:23   #2
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valg

Jeg tror Støre fortsetter å være statsministerkandidat. Han er dyktig, men sliter veldig med appellen. Personlig mener jeg Ap må gå mer til venstre, nå er det litt for nærme høyre til å få fram entusiasmen min. Jeg mener også at partiet må kvitte seg med Sp og satse mer på MDG og SV. Jeg har liten tro på at jeg får det som jeg vil. Okay, dette er et litt vel ugjennomtenkt svar, så ikke halshugg meg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-23, 20:50   #3
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valg

De må kvitte seg med SP i alle fall. Samarbeide med SV.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-23, 20:57   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valg

Jeg tenker på alle de sikkert talentfulle kandidantene AP skulle hatt, som ikke er der fordi de ble drept eller traumatisert på Utøya, eller sluttet da de var i startgropa i politikken på grunn av ubehagelige #metoo-relaterte situasjoner.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-23, 21:10   #5
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valg

Joda My, Utøya tok mange og sikkert trakassering også, men det må likevel skjerpings til.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-23, 21:13   #6
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valg

De må definitivt kvitte seg med SP.
Ellers tenker jeg at de må snakke tydelig om velferdsstaten, og samarbeide med MDG og SV og være et tydelig venstresidealternativ.

Og så er det som My sier - de mistet veldig mye av rekrutteringsgrunnlaget sitt på Utøya.

Og så lurer Trond Giske i sivet. Han virker å være mer interessert i personlig oppreisning og "hvis bare alle hadde hørt på meg" enn å faktisk støtte partiet sitt. Hvem trenger fiender og Høyre og sånn, når de har Trond Giske, liksom?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-09-23, 21:23   #7
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.072
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valg

Jeg liker Støre, og skulle ønske han hadde vært bra som partileder. Men det er han ikke. Jeg tror ikke de kommer opp med noen strålende alternativer til neste valg. Til det er maktstrukturene for sterke. Håper Hoda Imad styrker posisjonen sin ytterligere i åra som kommer.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-23, 22:07   #8
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valg

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg tenker på alle de sikkert talentfulle kandidantene AP skulle hatt, som ikke er der fordi de ble drept eller traumatisert på Utøya, eller sluttet da de var i startgropa i politikken på grunn av ubehagelige #metoo-relaterte situasjoner.

Samme her! Gløymer ikkje forsida på A-magasinet i 2011, med portrettbilete av Håvard Vederhus og overskrifta «Statsministeren vi aldri fikk».

Eg trur AP må ta eit ordentleg oppgjer med Giske, ukultur, forgubbing og kameraderi. Og det trur eg ikkje Støre har guts til.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-23, 22:13   #9
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valg

AP har mange glimrende folk som aldri får kommet seg fram fordi de ikke er venner med riktige folk og har brukt tid på politikk framfor å bygge seg posisjon . AP er også nødt til å kjøre noen runder skjerpings, både i forhold til aksjehandel, reiseregninger, politikergoder og å skape trygge rom for dem som er engasjert.

AP trenger dette mye mer enn for eksempel FRP fordi potensielle AP-velgere har andre forventninger enn det velgermassen til FrP har. Det forventes integritet og etikk.

Jeg håper de ser de flotte mulighetene som ligger i svært kompetente politikere i mange kommuner og fylker. Noen må vike plass for å få fram og gitt erfaring til nye.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-23, 22:20   #10
Bonzai
Superaktiv
 
Bonzai sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 306
Bonzai er litt kulBonzai er litt kul
Standard

Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valg

Største feilen var å gifte seg med SP. Det ble for kjepphøyt og feil. De har også latt SP fått styre for mye. De må se til venstre og faktisk jobbe for at «vanlige folk» får det merkbart bedre.

Bonzai er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-23, 22:22   #11
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valg

Jeg tror at AP har gjort det så bra i Stavanger er på grunn av samarbeidet med Rødt og SV. De har gått langt til venstre i forhold til sittende regjering, og fått en hel del stemmer pga det. Kanskje de bør tenke sånn nasjonalt også.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-23, 23:10   #12
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valg

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg tror Støre fortsetter å være statsministerkandidat. Han er dyktig, men sliter veldig med appellen. Personlig mener jeg Ap må gå mer til venstre, nå er det litt for nærme høyre til å få fram entusiasmen min. Jeg mener også at partiet må kvitte seg med Sp og satse mer på MDG og SV. Jeg har liten tro på at jeg får det som jeg vil. Okay, dette er et litt vel ugjennomtenkt svar, så ikke halshugg meg.

Dette.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-23, 23:25   #13
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.244
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valg

Hva er det med Trond Giske? Og hvorfor gir avisene han spalteplass?

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-23, 23:47   #14
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valg

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Hva er det med Trond Giske? Og hvorfor gir avisene han spalteplass?

Det lurer jeg også på.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-23, 00:16   #15
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valg

Han gir vel klikk. Sikkert ikke vanskeligere enn det. Synes Støre er veldig dyktig, og legger merke til hvor godt likt han var av alle i framskutte posisjoner før han ble statsminister. Så jeg tenker vel det også er noe med at i tiden vi lever i så skal statsministeren til Ap «tas» og jeg er dessverre ikke sikker på at det blir noe annerledes om det er en annen person.

Og så har jeg sett et ganske stort antall av f.eks. FB-profiler som kommer med ganske drøye kommentarer - og når du går inn på profilen til «Ole Olsen» og hvahardu så viser profilene ganske tydelige tegn på å være falske. Så tenker man på hvem som kan ha interesse i å skape splid i befolkningen. Og de tankene er ikke særlig oppløftende.

Synes jo endel av statsrådene vi har nå er gode, særlig Vestre og Brenna. Trettebergstuen har skuffet, spesielt ifht klokskap, etikk, kameraderi. Så hun er ute for meg må jeg si. Hadia kunne vært god, men vet ikke om hun kommer til å stå i en drittstorm - er litt redd for det. Anniken er veldig dyktig, men tror ikke hun blir toppkandidat. Masud Garakhani kan klart være en joker i stokken.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-23, 11:28   #16
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valg

Jeg tror APs aller største problem, er at de nå jevnt over, over hele landet, oppfattes som direkte næringsfiendtlige. Og da ikke bare blant bedriftseiere, men i alle lokalsamfunn der man ser at summen av formueskatt, grunnrenteskatt og kompetanseavgiften (som man mange steder kaller den økningen i arbeidsgiveravgift som kom), gjør at den ene etter den andre av hjørnesteinsbedriftene, spesielt ved generasjonsskifter, selges til utlandet, og at ny virksomhet startes andre steder enn i Norge. Og kinesiske eiere, eller store, utenlandske eierfond, sponser ikke fotball-lag, bidrar ikke til å bygge ut havna som skal brukes av alle, prioriterer ikke å lage verftsutvidelsen lokalt. Folk oppfatter ikke at AP "tar rikingene", men at de "tar arbeidsplassen og bygda deres".

Avstanden fra de som driver næring i hele landet, enten som arbeidstakere eller arbeidsgivere, og de som kommuniserer om "rikinger" eller "bendelormer" inne i Oslo, er helt enorm.

Så jeg tror tvert i mot mange av dere her, at den venstredreiningen de har hatt de siste årene, også i Oslo, der de har latt SV og Rødt få presset frem endringer som mange oppfatter som ideologisk basert sløsepolitikk (kjøpe tilbake private barnehager for 722 millioner, for eksempel), er det som virkelig har veltet dem. Hvis du vil ha SV-politikk, så stemmer du SV (SV har jo gått frem).

Jeg kommer på den gamle vitsen om mannen som ville teste en ide om at han kunne venne hesten sin til å leve på bare vann, hvis han gradvis vente hesten til mindre og mindre mat, med å gi den mindre og mindre høy. Han fortalte om eksperimentet til naboen og sa "og det gikk kjempefint! Jeg hadde absolutt lykkes, hvis ikke den dumme hesten hadde gått hen og dødd da jeg var nede i ett strå om dagen!". Jeg tror det var dit AP kom med skatte- og avgiftsøkningene sine. Bare at hesten ikke døde, den har stukket av.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-23, 12:08   #17
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valg

Det må jeg bare si Polyanna, du har en fantastisk evne til å formidle ting.
Jeg er oppfostret i arbeiderbevegelsen og ap ligger mitt hjerte nær sånn rett og slett "inn med morsmelka" på et vis og har på et vis tenkt t mannen som altså ikke stemmer lik med meg stemmer mer "ego", em jeg stemmer "sosialt", men for pokker, du setter fingeren så rett på pointet at jeg nesten blir borgerlig av meg, med det innlegget der. I alle fall nok til t jeg ser på min manns valg annerledes.

Om det nå bre ikke var for t Hyre insisterer på å samarbeide med Frp da, det gjør dem litt uspiselige for meg.

Og nå skal kommunen vår styres av en kombo av Frp som er størst og Høyre som fikk ordføreren de neste 4 årene, og jeg er spent på hvordan den veien går.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-23, 12:46   #18
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valg

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Hva er det med Trond Giske? Og hvorfor gir avisene han spalteplass?

Man kan si mye om Giske og det er kjipt at han får spalteplass, men jeg tror mye av grunnen til at han i alle fall lokalt får oppmerksomhet er at han har evne til å fokusere tydelig politisk. Den evnen skulle flere/andre politikere hatt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-23, 13:38   #19
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valg

Og han har en mer industrivennlig profil (men også tydelig orientert mot venstre, så der klarer han et eller annet med kommunikasjonen sin).

Og så klarer han å formidle troverdig at han ikke "bare sitter på et kontor der inne i Oslo".

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-23, 13:57   #20
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arbeiderpartiets vei mot neste valg

Jeg har stemt Ap i alle valg i 30 år. I år gjorde jeg ikke det. Jeg synes de burde spørre meg hva som (omsider) fikk meg til å bestemme meg for at nok var nok.

Det er selvsagt mange grunner. Trond Giske var årsaken til at jeg i sin tid meldte meg ut av partiet, men det er så uendelig mye mer. Å gå inn i regjering med Sp var helt katastrofalt for min del, så jeg har bestemte meg vel i oktober i fjor at det ble siste gang på lenge at de kom til å få min stemme.

Og det hjelper på ingen måte på at de har statsråder som ser ut til å ha et ytterst lemfeldig forhold til regler og retningslinjer.

Men det skal nok sies at jeg har blitt "blåere" gjennom levd liv. Jeg startet opp med å nesten stemme SV som 18-åring, og har beveget meg mer og mer mot høyre i løpet av de 30 årene. Til jeg i år bestemte meg for å faktisk forlate dem.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no