Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-21, 11:48   #1
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Vi skal bygge hytte på fjellet. 6 soverom(3 av dem på hems), liten loftsstue, 2 bad, kombinert stue/kjøkken, sengeplass til 14. Under 2 timers kjøring for oss, kortere for deler av slekta, vi vil ha besøk av barnas venner og kjærester, våre venner, slekt og utvidede familie. Vi vil også låne ut hytta til dem rundt oss.
Jeg er ganske god på form, kvalitet, interiør og uttrykk, godt under middels elendig på praktiske løsninger og organisering. Det er her jeg trenger hjelp.
Så nå lurer jeg på: hva er viktig for deg når du og dine er på besøk på hytta til noen? Enter dere er gjester eller låner hytta for dere selv? Hva burde jeg tenke på for at alt skal bli så hyggelig og praktisk som mulig?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 11:50   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Vi er med venner på hytta i vinterferien, på fjellet. Jeg hadde likt litt plass til bagasje/klær. Trenger ikke være mye, men noe. Tørkemuligheter for våte klær; at det er plass nok til det også for noen gjester.

Spennende, lykke til! Og så er jeg spent på hvor det er.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 12:24   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Vi har hytte som også ut og jeg kan dele mine erfaringer som mest er fra utleiers side, men vi leier ut til ukjent.

- Garderbobeløsninger på soverommene ser ikke ut å brukes så mye. Et holder. De fleste har nok bagen stående på gulvet.

- Vi har innvendig bod som ikke leietakerne kan komme inn i. Veldig greit. Plass til snekkerting, ting som ikke får plass andre steder i huset, vaskemiddel, litt ekstra mat osv osv, samt et enkelt kjøleskap med bitteliten frysedel der vi setter inn vår ketchup og en hel del annet som vi vil skal stå igjen.

- Vi har delt opp skiboden i to deler. Den ene delen er låst så at våre ski kan stå der pluss litt annet som vi ikke vil at leietakerne skal bruke.

- Vi har et skap på kjøkkenet (typ skap over kjøl/frys) som er låst med et magnetlås som ikke synes. Der har vi en del tørrvarer.

- Vi har også samme type magnetlås på noen garderobeskap der vi har skistøvler og skiklær, toalettpapir, håndklær, sengetøy, ekstra toalettartikler, servietter, julepynt, kjøkkenpapir, kluter, rengjøringsprodukter, ekstra bøtte, batterier, lys, pærer osv osv, kunne også oppbevares i innvendig bod.

- Vårt soverom og vårt bad (innenfor soverommet) er låst så de rommene leier vi ikke ut. Deilig å slippe å ha noen i sin seng og slippe å ordne sengen hver gang samt tømme alt fra badet.

- Ha bra plass til skistøvler i entreen og ha stein- flisgulv og ikke tre i et ganske stort område ettersom folk går inn med skistøvler. Sitteplass så at man får på seg skistøvler greit.


Sist redigert av Pelen : 16-06-21 kl 12:47.
Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 12:26   #4
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Knagger, kleshengere og litt oppbevaringsplass til bagasje og klær som er i bruk i løpet av hytteturen (f. eks en sengeskuff hvis dårlig plass, eller et skap som ikke er fullt av andre ting) der jeg får tilvist soveplass er gull.

Det er ikke sånn på hytta vår, for den en mikro.

Gjerne også en stikkontakt i nærheten av sengen. Og hvis det er 14 på hytta, så er det også topp om det finnes mer enn ett toalett, evt at det er toalett som er separat fra bad.

Tanker om du vil at gjester skal ha med sengetøy selv, eller ha nok sengetøy på hytta til at de kan legge på rent når de drar. Det er lykke å slippe å re opp når man kommer opp, og veldig bra om gjester drar fra soverommet i oppredd stand.

Praksis på håndklær for gjester? Ta med selv, eller ha nok på hytta til å låne ut (uten å bli sittende med et berg av skittentøy selv).

Sørge for at også gjestesoveplasser har mulighet for lysskjerming og lufting.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 12:36   #5
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Husk å lage store nok rom til reiseseng til barn om dere har tenkt å få barnebarn noengang. Mine svigerforeldre planla for "her og nå" da de bygget hytte for fire år siden og har derfor ikke plass til alle barna og barnebarna sine samtidig. Man kan jo risikere at noen får seks barn, det kan man ikke ta høyde for, men jeg ville i hvert fall planlagt for flere enn null.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 12:41   #6
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Jeg ønsker meg å kunne gå på do og dusje uten å føle at hele hytta venter på at jeg skal bli ferdig.

Altså mer enn en do, og gjerne flere dusjer også. Minimum at doen er separat fra bad/dusj hvis det bare blir en av hver.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 12:45   #7
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Brede nok senger. På svigerhytta er alle dobbeltsenger 120.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 12:49   #8
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Foreldrene mine hadde en hytte (solgt nå) der de hadde tørkeskap. GENIALT på vinteren. Vaskemaskin er jo også kjekt hvis man skal være lenger enn en helg.

Ellers er jeg ikke så kravstor. Kidsa sier wifi og svømmebasseng.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 13:26   #9
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Vi har nettopp oppgradert ei sommerhytta. På soverommene har jeg lagt opp til at det skal være hyggelig, men "litt upersonlig". Med det mener jeg at hvis gjester skal bo der, så skal de ikke finne mine klær og mitt rot på soverommet. Hos oss er soverommene knøttsmå, men de alle tre er innredet nokså likt med plassbygde senger, sengetepper, en stol som fungerer enten som nattbord eller til å legge klær på, noen knagger på veggen og en kasse under senga til å oppbevare klær for den som.

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 13:33   #10
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Jeg har aldri brukt klesskap når jeg er på besøk, verken i leiligheter, hytter eller hotell. Dvs jeg gjorde det én gang på hotell, reiste fra klærne i skapet og måtte få dem ettersendt.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 13:37   #11
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.244
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Jeg syns det er veldig kjekt om det finnes et sted å sette fra seg bag eller koffert i stolhøyde, sånn at jeg slipper å bøye meg veldig for å finne ting i baggen (for korte opphold har jeg alt i en bag, ikke pakket ut.)

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 13:38   #12
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Signerer Timar om do/ dusj. Har separate rom hjemme, og det gjør mye for køen at de rommene ikke har samme dør.

Bruker en hytte vi ikke eier en del, det jeg liker er

Gang
Tørkeskap!! God plass til skotøy og henge opp. Gjerne knagger på lister bortover, kan godt være innfellbare, så de bare er der når man trenger dem. Flislagt gulv med varme i, så skotøy tørker

Kjøkken
Oppvaskmaskin, slik at det er god hygienisk standard
Ellers at det er det man trenger, og et tomt skap eller to til å sette bort tørrmat.
Kombiskap

Soverom
Trenger ikke skap, men en stol/benk å sette bagen på og knagger på veggen (ref. gang).
Gjerne luftemulighet uten masse mygg
Gode gardiner for lyse sommernetter

Er ikke noe glad i felles soverom med masse køyer, men det er meg.

For lånebytter synes jeg det er fint at vertskapets ting er avlåst, det er også en trygghet for at det er ok å bruke det som står framme.

Jeg liker gjestebøker. Særlig om det deles turtips, om tyttebæra har kommet eller det er gjørmete i lia.

Liker at det er lett å holde rent, lett tilgjengelig renholdsutstyr og ikke masse brikker og nips. Det gir et renere inntrykk, større tillit til renholdet og oppmuntrer til å holde det rent.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 13:58   #13
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Som gjest på generell basis vil jeg si at alle dusjer må kunne justeres i høyden.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 14:06   #14
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Dere ass! Så mange gode tips! Knagger ja. Plass til babyseng. Jeg skal se om jeg kan gjøre plass til tørkeskap, helt sikkert veldig lurt, og har sendt mail ang ekstra toalett på hems, ser etter noe å plassere bagene på på soverommene og prøver å tenke ut en god løsning på sengetøy og håndklær.
Bare fortsett å være smarte!

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 14:09   #15
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Nok vin? Hyggelig selskap? Folk som ikke er kveldstrøtte og sovner i sofaen midt i en samtale? Kaffe om morgenen? Ikke noe mas om kortspill?

Nei altså, når jeg er gjest på andre sine hytter må jeg si at jeg er ekstremt lite kravstor. Kan aldri huske at jeg har vært misfornøyd med noe som helst, uansett standard og løsning. Selvsagt mye jeg ville hatt annerledes om det var min hytte, men som gjest? Da tar jeg det jeg får, og koser meg med selkapet, maten, omgivelsene...

Men når jeg tenker godt etter har jeg ofte likt å være på hytter som har hatt anneks. I flere faser av livet har det vært praktisk både for små og store at ungene/ungdommene kan sitte i en dunge/sove i annekset mens de voksne sitter i hovedhytta ut over kvelden. Og gode og lange nok senger er en fordel. Men loftstue gjør jo sikkert samme nytte.

Selvsagt praktisk med dusj, oppvaskmaskin, tørkeskap m.m., men da tenker jeg mer hvis jeg selv skulle hatt hytte. Men det er ikke viktig for meg som hyttegjest.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 14:11   #16
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Som gjest på generell basis vil jeg si at alle dusjer må kunne justeres i høyden.

Åja, dette! Var nylig på noens hytte der jeg ikke nådde opp til den dingsen hånddusjen skal settes fast i - den sto skrudd fast på veggen høyt der oppe. Rart.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 14:16   #17
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Nok knagger. Det kan aldri bli nok knagger.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 14:55   #18
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.733
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg har aldri brukt klesskap når jeg er på besøk, verken i leiligheter, hytter eller hotell. Dvs jeg gjorde det én gang på hotell, reiste fra klærne i skapet og måtte få dem ettersendt.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 15:07   #19
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Gode madrasser

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 15:25   #20
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Det eneste ønsket jeg har som gjest er at dodøra har lås. Gjelder også utedo.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no