Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Innredning av bad - plassering av toalett

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-16, 21:45   #1
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Innredning av bad - plassering av toalett

I serien "Gaia gjør ting hun overhodet ikke har kompetanse til" er vi nå over på oppussing av ikke mindre en to bad. Dvs. jeg kan alt det tekniske baderomsgreisene, som sluk, rør, varmekabler og lys. Men når det kommer til innredning er jeg komplett fjott. Og det ser ut til at vi kan kunsten å velge håndverkere som er flinke og nøyaktige, og gjør som vi sier. Men som ikke nødvendigvis er interiørarkitekter i bunn. Dvs. de kan fortelle meg om noe er praktisk gjennomførbart, men ikke hva som nødvendigvis er praktisk.

Vi har et vaskerom som skal bli til bad, dvs. at rommet er på litt over 5 kvm, men to av disse går bort til plassering av varmtvannsbereder, vaskemaskin og tørketrommel. Resten av badet er på litt under 3 kvm. Spørsmålet er om toalettet bør plasseres slik det er plassert på det første bildet (sånn står det i dag), men vi har ikke dusj der i dag. Eller om det er mest praktisk slik jeg har tegnet det inn på det andre bildet.

Planen er en 70x70 (avlastnings)dusj, med dusjdører som kan foldes helt inn. Hovedbadet blir uansett i andre etasje, så dette blir en "nøddusj", for de dagene der det er mange som skal på badet samtidig.



Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 21:47   #2
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av bad - plassering av toalett

Og hvis noen kan anbefale et vegghengt toalett, som ikke går tett selv om det fylles med relativt mye dopapir (), så blir jeg veldig glad!

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 21:48   #3
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innredning av bad - plassering av toalett

...


Sist redigert av Cuyahoga : 24-02-18 kl 09:15.
Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 21:51   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av bad - plassering av toalett

Bilde to. Du vil ha luft foran deg, ikke måtte ake deg sidelengs inn på doen. Vanskelig å komme til for å vaske også.

Willeroy og Boch vegghengt toalett tåler masse papir.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 21:51   #5
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av bad - plassering av toalett

Det er bilde to som er planen min. Jeg har hatt (minst) to håndverkere som har klødd seg i hodet, og lurt på om det gikk å snu toalettet 90 grader. Men de har kommet til at det er mulig, så da regner jeg med at det går.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 21:51   #6
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av bad - plassering av toalett

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Willeroy og Boch vegghengt toalett tåler masse papir.

Hvilket av dem?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 21:54   #7
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av bad - plassering av toalett

Jeg skal ha dusjdører som kan slås helt inn, bare så det er nevnt (igjen). Så det blir ikke kræsj med mindre noen skal sitte på toalettet mens noen andre er i dusjen. Og det er ikke nødvendig siden vi har flere bad.

http://www.inr.no/dusjverkstedet/dus...ync-modell-12/

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 21:55   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av bad - plassering av toalett

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Hvilket av dem?

Øhhhhh, husker ikke. Det er helt glatt, uten sånn bulk inn bak. Skal vi se .... gugleguglegugle ... Subway!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 21:57   #9
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av bad - plassering av toalett

Takk!

Laufen Kartell og Villeroy&Boch Subway er notert! (Jeg orker ikke et toalett som går tett, altså.)

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 22:02   #10
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av bad - plassering av toalett

Grohe innebyggingsramme og Villeroy&Boch porselensskål.

Vi har V&B på toalettet nede, og den er vi absolutt mest fornøyd med., 17 år siden vi satt den inn.
På badet oppe har vi porselensskål fra Porsgrunn eller Gustavsberg. Jeg husker ikke helt, men den har vi faktisk byttet en gang fordi den skylte ned dårlig.. 10 år siden badet oppe var ferdig.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-16, 22:20   #11
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av bad - plassering av toalett

De som skal pusse opp leverer også spylesystem. Men jeg må velge type toalett og annen innredning. Iom at vi skal ha to toaletter, vil jeg helst at de skal være bra.

Jeg har funnet dusjdører nede og et fint dusjbadekar fra Svedberg, som jeg håper vi kan lirke inn på badet oppe. Målene oppe er 1482mm, men det er muligens to lag med fliser på veggen, og badet skal dessuten strippes og bygges opp på nytt, så jeg satser på at de klarer å lirke inn et par cm ekstra, sånn at jeg får plass til et 1500mm badekar på hovedbadet. Det vi har nå er 1450mm, men det er stygt og må ut.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-16, 12:03   #12
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Innredning av bad - plassering av toalett

Må den skilleveggen være der? Den ser ut til å ta en del plass.
Tror jeg ville prøvd å plassere dusjen i et hjørne (flytte bereder eller vaskemaskin), ser for meg det blir bedre plassutnyttelse da.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-16, 13:01   #13
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av bad - plassering av toalett

Vaskemaskin og bereder står under skråtak (trappen opp til andre etasje), så det er ikke mulig å plassere dusjen der. Skilleveggen er veggen inn mot trappen, som forlenges ned til gulvet for å lage en krok til bereder og plass til dusjhjørne.

Jeg håper jeg skal få satt maskin og trommel i søyle i hjørnet nederst til høyre, men det forutsetter at det ikke er for lavt under taket. Hvis ikke er det plass til at de står ved siden av hverandre. Jeg hadde egentlig planlagt å ha dusjen i den kroken, men med en mann som er 1,94 (og en sønn som sannsynligvis blir like høy) kombinert med skråtak var beskjeden fra (de høye) håndverkerne at det var en særdeles lite gunstig løsning.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-16, 13:07   #14
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av bad - plassering av toalett

Jeg vurderer også å plassere toalettet på skrå i hjørnet, men jeg vet ikke om det er veldig upraktisk?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-16, 13:15   #15
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.480
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av bad - plassering av toalett

Jeg syns løsning nr to ser helt grei ut.

Er det kanskje mulig å trekke vasken litt nærmere døra så det blir bedre beinplass når man sitter på do? Siden du nevner de høye herrer i familien, tenkte jeg.

Hvis du får vaskemaskin/tørk i søyle så får du en fin plass for å henge håndklær mellom dem og vv-tanken. Enten med sånne bøyler/stang på veggen, eller mange knagger.

Du kan forsåvidt også ha noe som svinger ut foran vv-tanken siden det ikke er et sted dere trenger tilgang til.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-16, 13:26   #16
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Innredning av bad - plassering av toalett

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Vaskemaskin og bereder står under skråtak (trappen opp til andre etasje), så det er ikke mulig å plassere dusjen der. Skilleveggen er veggen inn mot trappen, som forlenges ned til gulvet for å lage en krok til bereder og plass til dusjhjørne.

Jeg håper jeg skal få satt maskin og trommel i søyle i hjørnet nederst til høyre, men det forutsetter at det ikke er for lavt under taket. Hvis ikke er det plass til at de står ved siden av hverandre. Jeg hadde egentlig planlagt å ha dusjen i den kroken, men med en mann som er 1,94 (og en sønn som sannsynligvis blir like høy) kombinert med skråtak var beskjeden fra (de høye) håndverkerne at det var en særdeles lite gunstig løsning.

Nei, da kan jeg ikke se at det er så mange andre muligheter enn de du har tegner opp, og alternativ 2 er det beste ja
Jeg ville for øvrig gått for en servant som bygger ut så lite som mulig, slik at den ikke sperrer inngangen og gjør at badet ser enda trangere ut, helst med skap under. Og speilskap over servanten, på små bad er det lurt å utnytte veggplass til oppbevaring.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-16, 13:31   #17
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av bad - plassering av toalett

Jeg ser to helt like bilder jeg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-16, 13:43   #18
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av bad - plassering av toalett

Bilde nr 2.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-16, 13:48   #19
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av bad - plassering av toalett

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg ser to helt like bilder jeg.

Toalettet vender enten mot døren eller mot dusjen.

Opprinnelig lagt inn av Galathea

Jeg ville for øvrig gått for en servant som bygger ut så lite som mulig, slik at den ikke sperrer inngangen og gjør at badet ser enda trangere ut, helst med skap under. Og speilskap over servanten, på små bad er det lurt å utnytte veggplass til oppbevaring.

Jeg har tenkt på en liten og grunn vask, ja. Jeg har sett flere varianter som kun er 36 cm dype, og ikke så brede. Speilskap over servanten og hyller over toalettet/sisternen (primært til dopapir, tenker jeg. Det er ikke så mye annet jeg kan tenke meg å lagre rett over et toalett. ) Vasken skal så nærme døren som det er praktisk mulig å få til.

Det er mulig jeg får laget en lettvegg, som bare kan nappes ut, mot alkoven der berederen skal stå, hvis jeg får plass til søyle. Målet er å utnytte kroken under trappen på best mulig måte.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-16, 13:57   #20
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Innredning av bad - plassering av toalett

https://www.bad.no/p-21cf2cda/servan...-overloep-hvit

Det fins en del vasker som er kun 30 cm dype også, vi har noe sånt på vårt vaskerom/ekstrabad. Den er temmelig liten altså, så om jeg hadde valgt på nytt ville jeg ha prøvd å funnet noe som var 30x50 kanskje. Men den funker fint på ekstrabadet altså.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no