Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor bestiller jeg julekort?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-13, 10:31   #1
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Hvor bestiller jeg julekort?

Jada, tidlig ute, as always. I år har jeg lyst til å lage en collage av bilder fra året som har gått, så det bør være en side som er god på det. Brukervennlig, så man ikke trenger å laste opp bildene ørtenhundre ganger, som jeg tidligere har vært ute for.

Tips?

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 10:33   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor bestiller jeg julekort?

Nfoto. Perfekt for oss treige.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 10:44   #3
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor bestiller jeg julekort?

Ah, takk!

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 11:00   #4
Urie
Superaktiv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 446
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Sv: Hvor bestiller jeg julekort?

Jeg anbefaler optimalprint.no
Bestilte på tirsdag kveld og fikk melding i går om at de var sendt


Sist redigert av Urie : 06-12-13 kl 12:54.
Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 11:04   #5
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.369
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Hvor bestiller jeg julekort?

Jeg bestilte fra Optimalprint på søndag, og fikk dem på onsdag. Har laget et kort som har 10 bilder og tekst på framsida, og mulighet for tekst på baksida. Ca 15x20. Er veldig fornøyd! Og husk å bruke rabattkoden som gjelder fram til nyttår, den gir 35% rabatt; XMAS35

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 11:48   #6
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor bestiller jeg julekort?

Ikke hos FotoKnudsen, i hvert fall! Det er sikkert to uker siden jeg bestilte, og de er enda ikke kommet.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 15:37   #7
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.874
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor bestiller jeg julekort?

Jeg anbefaler også optimalprint.no. Fine kort og veldig rask levering (i år lå de i postkassen tre dager etter bestilling).

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 16:11   #8
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor bestiller jeg julekort?

Åh, som jeg angrer på at jeg ikke startet denne tråden før jeg bestilte.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 19:44   #9
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor bestiller jeg julekort?

Har og brukt Optimalprint og er veldig fornøyd

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 21:06   #10
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor bestiller jeg julekort?

Takk for alle innspill. Endte opp med nfoto i år. Programmet var veldig lett å bruke, veldig lite mikkmakk, for det takler jeg ikke. Virker veldig greit, så langt.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 15:26   #11
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor bestiller jeg julekort?

Jeg bestilte fra optimalprint på søndag, jeg venter fortsatt på at de skal komme

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 15:57   #12
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor bestiller jeg julekort?

Optimalprint 40% med kode JUL13 nå

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 16:08   #13
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor bestiller jeg julekort?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Ikke hos FotoKnudsen, i hvert fall! Det er sikkert to uker siden jeg bestilte, og de er enda ikke kommet.

Jeg har bestilt to ganger av dem nå i desember, begge gangene gikk det bare to-tre dager, så hadde jeg dem i postkassen!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 21:48   #14
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor bestiller jeg julekort?

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Optimalprint 40% med kode JUL13 nå

Takk for tipset!
Flotte og rabatterte julekort på vei til oss nå.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-13, 22:29   #15
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor bestiller jeg julekort?

Vi bruker også nfoto.no og har vært fornøyde hver gang! I år bommet jeg litt på hvilken type julekort vi bestilte (fordi jeg svimer rundt - ikke noe nfoto har skyld i), men det får så være. De har i alle fall vært hurtige og levert gode produkter når vi har bestilt

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-13, 18:11   #16
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor bestiller jeg julekort?

Jeg bestilte på nfoto nå pga anbefalinger herfra. Det burde eksistere en egen FP-rabatt.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-13, 19:18   #17
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor bestiller jeg julekort?

Jeg var fornøyd med optimalprint i fjor, men ikke i år. Fargene ble veldig blasse ifht originalen. Utrolig irriterende. Skjæringen av kortene var heller ikke tipptopp. Jeg har nettopp fått en bildebok fra Shutterfly, som var utrolig fin og god kvalitet på, så jeg tror nok det blir julekort derfra neste år.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 09:49   #18
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor bestiller jeg julekort?

Da kan jeg jo komme med "fasiten": Bestilte forrige fredag etter kontortid, kortene kom onsdag! Veldig bra! Og god kvalitet. Kan absolutt anbefales.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 10:01   #19
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor bestiller jeg julekort?

Jeg bestilte mine natt til mandag, onsdag var de på plass. Med de vakreste barna på, seff. Knis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 10:07   #20
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor bestiller jeg julekort?

Så bra, Chanett.

Nå må jeg bare huske å få sendt de da. Det hjelper visst ikke at de ligger på benken i pakken din her, har jeg hørt.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no