Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-21, 16:16   #21
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Sørg for at soveplasser på hems har reelle rømningsveier. Å leie hytte hvor man ikke kommer ut om natta hvis det brenner er minuspoeng i mitt hode.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 17:06   #22
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Ullsokker. Hvis jeg har reist fra mine hjemme er det supert å få låne et par.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 18:00   #23
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Komfyr og eventuelt andre kjøkkendingser må være mulig å forstå. Jeg har vært på en hyttetur hvor ingen av oss som var der klarte å finne ut hvordan vi skrudde på komfyren. (Takk for grill, for å si det sånn!)

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 18:11   #24
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Knagger, knagger, knagger, speil på soverom, leselampe, gode lademuligheter. Ellers lite.

__________________
07 og 10
Pelle er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 22:57   #25
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Toalett separert fra resten av badet. Feks ett stort bad med toalett, ett lite bad med dusj, og ett separat toalett

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 23:57   #26
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Slipperse, glemmer det nesten alltid…..

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 09:03   #27
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Jeg signerer på knagger x1000 på soverommene og tørkemuligheter i gang eller annet egnet sted. Det er gull, spesielt om det er en hytte som skal brukes vinterstid.

Og når det skal legges opp til at hytta kan brukes av mange samtidig trengs det et langt spisebord med ordentlig sitteplass til alle. Det betyr at det ikke er gøy med en liten benk eller noe annet på en av endene som sikkert er plassbesparende og lur, men som ingen egentlig vil sitte på fordi den er vond/man sitter for høyt eller for lavt i forhold til bordplata/man blir sittende vendt en rar vei i forhold til resten av laget.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 09:09   #28
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.023
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Av forslagene jeg leser her er, trist nok, den viktigste for meg kontakt ved senga, ja. Som kort person, støtter også dusj som kan justeres i høyden, men det er vel standard nå.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 10:08   #29
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.447
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Jeg er en veldig sær hyttegjest og klarer liksom aldri å slå meg til ro og nyte når man er mange mennesker sammen på lite plass. Jeg drar jo likevel, da, men kommer ofte sliten tilbake. Unntaket er på hytten til min venninne hvor det er gode senger/madrasser og eget bad tilhørende rommet vi sover på. O lykke. Men ser såklart at dette ikke er mulig over alt.

Ellers støtter jeg forslagene om mer enn ett bad, knagger og generelt god plass.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 10:15   #30
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Åpne hyller på kjøkkenet for lett tilgang for gjester å forsyne seg selv med en tallerken, glass osv. uten å føle de er på raid i kjøkkenskapene til folk. Lett å bidra til å rydde på plass oppvask osv. også.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-21, 10:27   #31
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er viktig for deg som hyttegjest - tips søkes!

Kravspekken vil jo vere veldig annaleis om en leige ei hytte av "fremmede" eller en er på besøk hos kjente ei helg. På besøk hos nokon med hytte er krava mine minimale men om det er do innendørs foretrekke eg at doen ikkje har direkte dør til stue og oppholdsrom.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no