Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julegave til de ansatte i barnehagen

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-13, 13:06   #1
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Julegave til de ansatte i barnehagen

I fjor var det ikke ett tema siden vi var misfornøyde med omtrent alt i barnehagen og var i nærmest rene krigen med de. I februar fikk de plasser i en annen barnehage og der er vi veldig godt fornøyde. Så i år kunne vi egentlig tenke oss å gi en oppmerksomhet. Å gi en personlig gave til alle blir litt for mye. Så tenkte jeg hvem "gir" ekstra av seg selv, hvem er det jeg ser engasjerer seg osv og der er det tre stykker som utmerker seg. Det er bare det at det er kun to av de som er på barnas gruppe, den tredje er på en annen gruppe. Det vil ikke blir rett å gjøre det slik. Så kan jeg gi til de tre som er på gruppa deres men da må jeg innrømme det bare blir helhjertet til to av de, men det trenger jeg jo selvsagt ikke fronte for de. Eventuelt så kan vi bare gi en ting til den av de som har ekstra tid med Klumpen(en av de fast ansatte har tatt den ekstra ressursen de har fått pga Klumpen og de har en helt spesiell ekstra god kontakt), men da får liksom ikke Snuppa oppleve å gi. Eller en fellesting, men tror ikke de opererer med noe pauserom og den slags. Tenker alt for masse, det er iallfall helt tydelig. Hva hadde dere gjort? Det er uansett ikke snakk om dyre saker, bare en oppmerksomhet.

Bake ett pepperkakehjerte til hver kanskje? Med rød sløyfe på så det kan henges opp - om de ønsker.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no