Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Spørsmål til Neil Young fans

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-10, 20:18   #1
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Spørsmål til Neil Young fans

Jeg har hørt mye på albumet Harvest, og elsker det! MEN, jeg er ganske grønn når det gjelder resten av Neil Young sine utgivelser (og det er jo en del av dem....).

Hva er dine Neil Young favoritter?
Hva er gullkornene på de nye albumene? (alt etter 2000 tenker jeg er nytt i forhold til Harvest)

Svært takknemlig for svar

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 21:38   #2
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spørsmål til Neil Young fans

Albumet "Decade" er veldig bra. Spesielt Cortez the killer og love is a rose.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 21:43   #3
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spørsmål til Neil Young fans


(Kilde: youtube.com)

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 21:58   #4
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spørsmål til Neil Young fans

Jeg er en sånn som liker låter og ikke album, så det synes jeg er vanskelig å si. Jeg kjøper album ut fra en eller flere sanger jeg har lyst til å høre, og så oppdager jeg andre låter etter hvert. Live Rust hører jeg en del på. Det er et livealbum med sanger fra blant annet After the Gold Rush, og Rust Never Sleeps (Powderfinger ), for å nevne dem jeg kommer på i farta.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no