Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilken serie skal jeg se på nå?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-10, 16:15   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken serie skal jeg se på nå?

Jeg er ferdig med Stargate SG-1, Stargate Atlantis, venter på sesong 3 av Sanctuary. Er det noen her som har noen gode tips til en ny serie jeg kan begynne på? Jeg er veldig glad i sci-fi.


Sist redigert av Anne C : 20-09-10 kl 19:00.
Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 17:57   #2
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken serie skal jeg se på nå?

Har du prøvd stargate universe?

Det har bare kommet en sesong, og den er en del dystrere enn Atlantis, men absolutt sebar om du liker sci-fi.

Regner med du har sett doctor who og den fantastiske med captain Jack som jeg har glemt navnet på

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 18:39   #3
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.022
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken serie skal jeg se på nå?

Har du sett Fringe eller Dollhouse? Og når du mener sesong 3 av Serenity, hva mener du? Hvis det er Firefly du tenker på, ble det bare laget 13 episoder. Hvis du er villig til å se på noe gammelt, kan du prøve deg på Babylon 5.

Det kommer en ny serie i USA i høst som virker lovende: The Event. De lover tom. å ikke gå i FlashForward-fella (starte bra, dabbe av, komplisere for mye).

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 18:41   #4
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken serie skal jeg se på nå?

Babylon5, såklart!

Vi skal begynne på Fringe nå, mens vi venter på nye episoder i HIMYM.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 18:41   #5
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken serie skal jeg se på nå?

Da har du sikkert sett Battlestar Galactica? Hvis ikke, er det en must-see.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 19:02   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken serie skal jeg se på nå?

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Har du sett Fringe eller Dollhouse? Og når du mener sesong 3 av Serenity, hva mener du? Hvis det er Firefly du tenker på, ble det bare laget 13 episoder. Hvis du er villig til å se på noe gammelt, kan du prøve deg på Babylon 5.

Det kommer en ny serie i USA i høst som virker lovende: The Event. De lover tom. å ikke gå i FlashForward-fella (starte bra, dabbe av, komplisere for mye).

Jeg mente Sanctuary, Amanda Tapping har hovedrollen.
Dollhouse har jeg sett litt av, ikke helt min greie. Fringe vet jeg ikke noe om. Babylon 5 så jeg når den gikk på TV, kanskje jeg skal se den en gang til..

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 19:03   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken serie skal jeg se på nå?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Da har du sikkert sett Battlestar Galactica? Hvis ikke, er det en must-see.

Jeg har sett et par episoder av den, er litt usikker på om jeg likte den. Jeg må kanskje prøve en gang til.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 19:04   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken serie skal jeg se på nå?

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Har du prøvd stargate universe?

Det har bare kommet en sesong, og den er en del dystrere enn Atlantis, men absolutt sebar om du liker sci-fi.

Regner med du har sett doctor who og den fantastiske med captain Jack som jeg har glemt navnet på

SgU liker jeg faktisk ikke noe særlig. Synes den er litt kjedelig, de er jo bare inne i det romskipet hele tiden.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 19:14   #9
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken serie skal jeg se på nå?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har sett et par episoder av den, er litt usikker på om jeg likte den. Jeg må kanskje prøve en gang til.



Det tok 3-4 episoder for min del, men så ble jeg hekta. Alle jeg kjenner som liker sci-fi elsker denne serien.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 19:16   #10
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken serie skal jeg se på nå?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.



Det tok 3-4 episoder for min del, men så ble jeg hekta. Alle jeg kjenner som liker sci-fi elsker denne serien.

Da får jeg vel prøve igjen, jeg har sesong 1 liggende.
Jeg skulle ønske de kunne lage Star Trek på nytt, basert på den nye filmen. Men det er kanskje å banne i kjerka

Hvordan er det å se på Babylon 5 nå, etter så mange år.....?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 19:36   #11
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken serie skal jeg se på nå?

Fringe

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 11:35   #12
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken serie skal jeg se på nå?

Åh, forresten!
Det hjelper veldig å se forfilmen til BSG før du ser serien. Da blir det lettere å komme inn i det.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 13:31   #13
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken serie skal jeg se på nå?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.


Hvordan er det å se på Babylon 5 nå, etter så mange år.....?

Bare artig!
Vi har riktignok bare sett filmene så langt, men jeg har sett B5 mange ganger. Husk å få med deg den ene sesong av Crusade, om du ikke har sett det før.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no