Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

"Billetter til konserten med AC/DC på Telenor Arena er nå utsolgt."

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-08, 17:19   #21
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Billetter til konserten med AC/DC på Telenor Arena er nå utsolgt."

Jeg begynte nesten å grine da jeg skulle bestille billetter i går, og jeg fikk beskjed om at det var utsolgt.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-08, 18:31   #22
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Billetter til konserten med AC/DC på Telenor Arena er nå utsolgt."

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Jeg begynte nesten å grine da jeg skulle bestille billetter i går, og jeg fikk beskjed om at det var utsolgt.

Guttungen begynte definitivt å grine når jeg ikke greide å få tak i billetter... Jeg har vært på AC/DC-konsert før, men kunne fint opplevd en til

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-08, 20:47   #23
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Billetter til konserten med AC/DC på Telenor Arena er nå utsolgt."

Vi prøvde også, kom inn på billettservice klokken 09:15 men fikk likevel ikke kjøpt - hele serveren deres kolapset jo.

Har også vært før, men kunne gjerne tenkt meg en tur til.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 11:46   #24
Magic
Fullverdig medlem
 
Magic sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 77
Magic har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: "Billetter til konserten med AC/DC på Telenor Arena er nå utsolgt."

Jeg og mannen min var så heldig og få oss billetter til konserten vi og, skikkelig flaks!
Føler også med dere som ikke fikk billetter...

Magic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-08, 17:54   #25
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Billetter til konserten med AC/DC på Telenor Arena er nå utsolgt."

Sitat:

AC DC

VALLE HOVIN, OSLO
OSLO, NORGE

man, 15.06.09 kl.17:00

Billetter er ikke lagt ut for salg

Registrer deg nå!

Ordinær salgsstart er
ons, 17.12.08 kl.09:00

Ny konsert?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-08, 18:28   #26
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Billetter til konserten med AC/DC på Telenor Arena er nå utsolgt."

Jepp. Valle Hovin tar dobbelt så mange publikummere, men det kan nok fortsatt være greit å være litt frempå for å få billetter.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-08, 20:03   #27
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Billetter til konserten med AC/DC på Telenor Arena er nå utsolgt."

Jeg har en plan!

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 16:07   #28
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Billetter til konserten med AC/DC på Telenor Arena er nå utsolgt."

Jeg har også en plan.

Kan da ikke bli like umulig å få tak i billetter til denne som til den forrige? Hope not!

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 18:21   #29
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Billetter til konserten med AC/DC på Telenor Arena er nå utsolgt."

Opprinnelig lagt inn av Babe, her.

Jeg har også en plan.

Kan da ikke bli like umulig å få tak i billetter til denne som til den forrige? Hope not!

Det skal man ikke si. Når det er 4-5 måneder mellom konsertene, så vil nok blodfansen prøve å få med seg begge.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 18:22   #30
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Billetter til konserten med AC/DC på Telenor Arena er nå utsolgt."

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Det skal man ikke si. Når det er 4-5 måneder mellom konsertene, så vil nok blodfansen prøve å få med seg begge.

Konsert nr. 2 er i ferie/eksamenstider. Kan være både En Bra Ting og En Dårlig Ting, men uansett er Valle mye større enn Telenor, så det er opplagt en større sjanse for å få billett.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 18:32   #31
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Billetter til konserten med AC/DC på Telenor Arena er nå utsolgt."

Får satse på å bestille med en gang de er lagt ut.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 23:33   #32
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Billetter til konserten med AC/DC på Telenor Arena er nå utsolgt."

Håpet er ikke ute før "the fat lady sings", eller i dette tilfelle n`Angus går a scenen i bare kortbuksa! :krampaktig positiv, og med ett fortsatt håp i hjertet om en billett på svartebørsen"

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no