Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Ta testen: Er du psykopat?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-11, 15:15   #121
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ta testen: Er du psykopat?

Jeg tror at noen har googlet psykopat.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 15:35   #122
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ta testen: Er du psykopat?

Ah faen jeg er nok psykopaat ja.

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 16:45   #123
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ta testen: Er du psykopat?

Ikke mye psykopat her i gården.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 18:03   #124
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ta testen: Er du psykopat?

Opprinnelig lagt inn av Maya80, her.

Jeg trodde seriøst søstra hadde rota med han, så ingen psykopat her


Dette var min tanke også..... ...Men da er jeg iallefall ikke psykopat iallefall

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 20:07   #125
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.689
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ta testen: Er du psykopat?

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Jeg tror at noen har googlet psykopat.

He he. Den dras opp med jevne mellomrom.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 22:03   #126
Andrea03
Nybegynner
 
Andrea03 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Trøndelag.
Innlegg: 13
Andrea03 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ta testen: Er du psykopat?

Jeg svarte "hun ville sikkert ha hele arveoppgjøret etter moren." Ble egentlig litt letta for at jeg svarte feil.
Sambo hadde ikke snøring på hva han skulle svare, så han er iallefall ikke en psykopat.

__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.
-James Dean
Andrea03 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 23:29   #127
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Ta testen: Er du psykopat?

Opprinnelig lagt inn av Andrea03, her.

Jeg svarte "hun ville sikkert ha hele arveoppgjøret etter moren." Ble egentlig litt letta for at jeg svarte feil.
Sambo hadde ikke snøring på hva han skulle svare, så han er iallefall ikke en psykopat.

Mannen svarte det samme som jeg, å jeg tenkte at søstra og var ute etter han drømmemannen.

Så ingen psykopater her i gården

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 23:42   #128
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta testen: Er du psykopat?

Jeg var ikke psykopat.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 23:46   #129
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ta testen: Er du psykopat?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg er herved friskmeldt.
Hadde glemt hele svaret og denne gangen tenkte jeg noe helt annet.
(fantasien tok overhånd denne gangen og jeg lurer på om jeg ikke heller foretrekker psykopat framfor den ville varianten som dukket opp nå)

Jeg er en psykopat igjen.
Men med meget dårlig hukommelse.
Jeg husker å ha lest historien, men husket ikke svaret.

Denne gangen var det liksom ingen andre løsninger og ble litt overrasket over at det var sånn det var.
Lurer litt på hvilke varianter jeg tenkte på forrige gang da.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 00:20   #130
Thomas
Mmm, skeptisk
 
Thomas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 518
Thomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populær
Standard

Sv: Ta testen: Er du psykopat?

En mer reell test er å vise en serie bilder hvor de fleste er fine / behagelige iblandet noen skikkelig ekle og grusomme bilder. Så måler man hvor stor responsen(*) er på de ekle bildene kontra de fine bildene. Hvis man ser liten eller ingen forskjell, er sjansen større for at man har psykopatiske trekk.

Så hvis man kan scrolle gjennom encyclopediadramatica.com sin "Offended"-side uten å lette på øyenbrynene, så er det en god sjanse for at man ikke er helt god, for å si det pent.

Men seriøst, ikke gjør det. Har ikke gjort det selv.

* Responsen de målte var vel blink-raten, såvidt jeg kan huske.

__________________
Men hvi skal jeg være så haardt beklemt?
Om hundrede Aar er alting glemt.
Thomas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 21:32   #131
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ta testen: Er du psykopat?

Du må jo utdype litt da Thomas. Jeg blir skikkelig nysgjerrig når du skriver sånn.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 22:18   #132
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ta testen: Er du psykopat?

Jeg har hørt denne et par ganger før, men hadde glemt svaret. Heldigvis svarte jeg ikke riktig.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 05:31   #133
bare_joa
Nybegynner
 
Medlem siden: Jul 2013
Innlegg: 1
bare_joa har et hav av muligheter foran seg
Kul

Sv: Ta testen: Er du psykopat?

ville nok ikke gjort det selv, men hun drepte nok søsteren får å håpe på å treffe den samme mannen igjen i en ny begravelse

bare_joa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-13, 22:04   #134
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ta testen: Er du psykopat?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Psykopat.

Jeg og

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-13, 23:05   #135
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ta testen: Er du psykopat?

Opprinnelig lagt inn av Thomas, her.

En mer reell test er å vise en serie bilder hvor de fleste er fine / behagelige iblandet noen skikkelig ekle og grusomme bilder. Så måler man hvor stor responsen(*) er på de ekle bildene kontra de fine bildene. Hvis man ser liten eller ingen forskjell, er sjansen større for at man har psykopatiske trekk.

Så hvis man kan scrolle gjennom encyclopediadramatica.com sin "Offended"-side uten å lette på øyenbrynene, så er det en god sjanse for at man ikke er helt god, for å si det pent.

Men seriøst, ikke gjør det. Har ikke gjort det selv.

* Responsen de målte var vel blink-raten, såvidt jeg kan huske.

Takk for den, du. Du vet vel at det ikke funker å si (ikke) gjør noe? Pff, fikk heldigvis lukka siden kjapt.

Sånn ellers er jeg visst ikke så veldig psykopatisk jeg heller, alternativt ikke spesielt smart

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-13, 23:14   #136
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta testen: Er du psykopat?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg trodde det var fordi mannen viste seg å være søstra som har tatt kjønnsoperasjon. Hva sier det om meg?

Det trodde MR. Che også.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-13, 23:16   #137
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.035
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ta testen: Er du psykopat?

Jeg trodde han hadde harvet over moren. Altså ingen psykopat, bare pervers.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 23:29   #138
Maria Jakobsen
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2013
Innlegg: 1
Maria Jakobsen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ta testen: Er du psykopat?

Denne mannen betydde alt for henne. Smerten inni henne holdt ikke mere ut. Jeg tror hun drepte søstra for at da er det stor sansynlighet han kommer igjen. Også at hun kan være en trussel for henne( skjønnhet) Hun kunne jo også valgt moren. Hvis jeg var henne ville jeg ha drept henne og at det skulle ha sett ut som et selvmord. Uansett hvordan forhold de har så gjør man en impusliv handling for hun vil og skal ha mannen. Og at hun aldri har sett han før er stor sansynnlighet de ikke er i familie.

Maria Jakobsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 23:45   #139
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta testen: Er du psykopat?

Opprinnelig lagt inn av Maria Jakobsen, her.

Denne mannen betydde alt for henne. Smerten inni henne holdt ikke mere ut. Jeg tror hun drepte søstra for at da er det stor sansynlighet han kommer igjen. Også at hun kan være en trussel for henne( skjønnhet) Hun kunne jo også valgt moren. Hvis jeg var henne ville jeg ha drept henne og at det skulle ha sett ut som et selvmord. Uansett hvordan forhold de har så gjør man en impusliv handling for hun vil og skal ha mannen. Og at hun aldri har sett han før er stor sansynnlighet de ikke er i familie.

Det kaller jeg en ... foruroligende introduksjon på et forum ...

Men velkommen skal du være likevel.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-13, 00:24   #140
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta testen: Er du psykopat?

Jeg venter på at mams skal komme og ta testen for fjerde gang.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no