Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Kaker til 4-årsdag

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-11, 21:04   #1
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.268
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Kaker til 4-årsdag

Hjelp?

I barneselskapet skal jeg servere den mye omtalte søppelbilkaka, som er sjokoladekake med smørkrem samt muffins.

Jeg har beordret broren til å lage suksessterte med sjokolade på til oss. Den tenkte jeg at jeg kunne servere mødrene som også kommer.
Lage en pavlova? Jeg kan vel i utgangspunktet lage begge bunnene i morgen, og bruke en på fredag og en på søndag?
Hva kan jeg fylle med?

I fjor lagde jeg en osteiskake, jeg troooor jeg fant oppskriften her inne, men greier ikke finne den igjen. Hjelp?

Vi skal ha familieselskap på søndag.
Fortsatt søppelbilkake + vanlig langpanne sjokoladekake. (Storebror vennlig)
Pavlova
Osteiskake

Men hva mer?
Mad muff pie kanskje?

Men jeg mangler som sagt oppskrift på pavlova og osteiskake..

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no