Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Abonnement på økologisk mat

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-09, 11:24   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.501
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Abonnement på økologisk mat

Jeg husker det var en del av dere som abonnerte hos Kolonihagen ol. for noen år siden.
Jeg lurer egentlig bare på om dere fortsatt abonnerer og hva dere syns i dag kontra i starten.
Hva synes dere om utvalget i "vanlige" butikker i dag,går det fremover?

Det er fortsatt ikke noe alternativ her hos oss, og utvalget er ikke stort i dagligvarebutikker.
Det positive er at det er en del gårdsbutikker som kommer å selger med jevne mellomrom. De annonserer i lokalavisen,men det er kanskje bare fire timer annenhver fredag (eks) og det går ofte i glemmeboken.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 11:29   #2
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Abonnement på økologisk mat

Jeg gjør det. Jeg synes kvaliteten har vært litt varierende, men nå har jeg plukket ut det jeg som regel synes er bra, og så går jeg for det. Utvalget i butikkene her er også bra, forsåvidt.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 11:55   #3
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Abonnement på økologisk mat

Jeg har sluttet å abonnere, kassene var fine, men nå er det såpass bra utvalg av økologiske varer i butikkene her at jeg ikke synes jeg trenger det mer. Dessuten fant jeg ikke helt kassa som passet for oss.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 11:56   #4
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Abonnement på økologisk mat

Jeg bruker det aller mest for å støtte opp om lokale bønder, for å være ærlig. Så lenge det funker, kan jeg likegjerne kjøpe gulrøtter fra oppi dalen som fra Israel.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 12:32   #5
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Abonnement på økologisk mat

Det er et godt poeng, Hasselnøtt.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 12:37   #6
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abonnement på økologisk mat

Vi abonnerte på Kolonihagen i to år, men sa opp abonnementen like før jul. Vi har fornøyd med produktene, men det ble for dyrt for oss. Pluss at jeg ble stresset av å MÅTTE bruke alle grønnsakene, for mye av det var produkter vi ikke liker så godt, f.eks. cherrytomater, så jeg strevde med å finne bruksområder. Så vi bestemte oss for å kutte det ut. Men det var med tungt hjerte. Hadde jeg hatt bedre økonomi, tror jeg at jeg ville ha prioritert det.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 12:53   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abonnement på økologisk mat

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg bruker det aller mest for å støtte opp om lokale bønder, for å være ærlig. Så lenge det funker, kan jeg likegjerne kjøpe gulrøtter fra oppi dalen som fra Israel.

Jupp. Kolonihagen selger ikke varer fra Israel, vi har sendt dem en mail og spurt. Mange av de økologiske grønnsakene i butikkene er derimot fra Israel, desverre.

Vi abbonnerer for øvrig og er fornøyd. Det er ikke alt det er like lett å spise opp, så vi har valgt den minste singelkassa en gang i måneden, så blir det mest moro å få den.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 12:57   #8
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abonnement på økologisk mat

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Jeg husker det var en del av dere som abonnerte hos Kolonihagen ol. for noen år siden.
Jeg lurer egentlig bare på om dere fortsatt abonnerer og hva dere syns i dag kontra i starten.

Vi sluttet, det ble for lite i kassen, om man bare får 25 % av grønnsakene man trenger levert på døren ble det litt lite vits. Jeg syntes det var for mye poteter og for lite variert av det andre. Vi handler grønnsaker bedre selv fant vi ut.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 13:00   #9
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abonnement på økologisk mat

Hm når jeg så etter nå så hadde de store grønnsakskasser uten poteter. Hm. Kanskje jeg skal ta nytt abonnement?
Er det noen her som har den kassen og som kan si hva som typisk er oppi den?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 13:36   #10
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abonnement på økologisk mat

Vi hadde fruktkasse på jobben, men etter en del varierende leveranser droppa vi dealen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 13:42   #11
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Abonnement på økologisk mat

Jeg er veldig fornøyd og har fått kassen snart 1 år.
Men det er Finnegården da, fordelen er aty man kan si hvilke ting man aldri vil ha og evt hva man alltid vil ha. Desverre er det innimellom ting som blir dårlig før vi rekker å bruke det, men vi har blitt flinkere. Jeg syns det er flott med et mangfald av grønnsaker og frukt som kanskje ikke ville kommet i hus ellers. Også skaper det uttesting av mange nye oppskrifter.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 14:48   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abonnement på økologisk mat

Jeg syns for øvrig ikke man sparer noe særlig på det, den pristesten er jo bare latterlig, når de måler seg opp mot de aller dyreste butikkene i Oslo (Helios, Jacobs og Ultra på Bryn).

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 15:23   #13
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Abonnement på økologisk mat

Esme: Vi har liten kasse uten potet og det funker helt fint. Vi får de mest vanlige grønnsakene (gulrøtter, tomat, brokkoli mm) samt noen som varierer fra uke til uke.

Det hender vi får grønnsaker som ikke er bra, men da mailer jeg dem og får en solid "trøstepremie" i neste leveranse. Jeg er imidlertid med på den om at man ikke alltid får brukt det som er i kassen. Vi beholder hvertfall abonnemnetet noen mnd til, ettersom vi fremover skal bruke masse økologiske grønnsaker til å lage babymat til lillebror.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.

Sist redigert av Nooria : 12-03-09 kl 16:54.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 15:30   #14
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abonnement på økologisk mat

Nooria: takk for tilbakemelding.

Her er typisk vårt ukesbehov for grønnsaker:
4 broccoli
2 blomkål
4 bokser cherrytomater/perletomater el
stor bunt gulrøtter
2-3 pakker knaskerøtter
3 pakker småasparges/1 store asparges
Persillerot/sellerirot
4-5 pakker sukkererter/brekkbønner
1-2 squash
2-3 paprika/sweet pepper
poteter nok til en middag
bunt reddiker

Det blir vel ikke dekket av en stor grønnsakskasse, gjør det vel? Hovedgrunnen for å ta et slik abonnement for meg er at man skal slippe å handle grønnsaker ute.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 15:31   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abonnement på økologisk mat

Kanskje det går an å abonnere på en stor og en liten kasse?

Også må jeg si at jeg er imponert over hvor mye grønnsaker dere spiser. Vi får ikke til det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 15:33   #16
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abonnement på økologisk mat

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Kanskje det går an å abonnere på en stor og en liten kasse?

Også må jeg si at jeg er imponert over hvor mye grønnsaker dere spiser. Vi får ikke til det.

Jeg synes det er den enkleste maten å lage, på hverdager hvor det skal gå raskt så er det ingenting som er raskere å woke/sautere mye grønnsaker og så kan vi ha god samvittighet for at vi har mye surret karbonadedeig og couscous ved siden av.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 15:44   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abonnement på økologisk mat

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg synes det er den enkleste maten å lage, på hverdager hvor det skal gå raskt så er det ingenting som er raskere å woke/sautere mye grønnsaker og så kan vi ha god samvittighet for at vi har mye surret karbonadedeig og couscous ved siden av.

Det har du rett i, ja. Skulle ønske vi fikk Den Lille Kresne til å spise slikt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 15:47   #18
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abonnement på økologisk mat

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Samme her. Her spiser seksåringen til nød en og annen rå gulrot, men ellers: nada grønnsaker.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 16:40   #19
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abonnement på økologisk mat

Åh, vi strever med å få i sønnen vår grønnsaker vi også. Men jeg tenker at om han har tilgang til gode grønnsaker og vi ikke gjøre noe fuss så spiser han etterhvert. Men han tåler ganske mye grønnsaker i couscousen sin faktis, i hvertfall spinat og moste grønnsaker. Om barna deres liker couscous så er det kanskje et tips?

Men det varierer jo grønnsaksinntaket til oss også, noen uker er det mindre noen uker mer. Men jeg merker at vi spiser mye mer om vi har det lett tilgjengelig. F.eks så er typisk kveldsmat et knekkebrød med ost, 3-4 knaskerøtter, 4-5 cherrytomater, noen reddiker og et halvt eple. Og da går det unna fort en sånn liten kasse.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 16:44   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abonnement på økologisk mat

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Men han tåler ganske mye grønnsaker i couscousen sin faktis, i hvertfall spinat og moste grønnsaker. Om barna deres liker couscous så er det kanskje et tips?

Ja, det er faktisk sant! Jeg har servert han couscous hvor jeg har hakket kyllingbitene megasmått og revet blomkål oppi, og det har gått rett ned så lenge jeg har slengt oppi noen rosiner også.

Ellers spiser han kun mais, rå gulrot og agurk om dagen. Så det sørger vi for å alltid ha tilgjengelig. I en periode var det broccoli og brekkbønner. Om sommeren gafler han i seg tomater når vi er på parsellen, men nekter å spise andre tomater. Han er ikke overbegeistret når det gjelder blandet mat, men couscous og stekt ris går ned.

Så det står ikke så ille til med ham altså, men wok er så deilig, og det er han skeptisk til.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no