Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Boxervalp - pris?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-09, 22:55   #41
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boxervalp - pris?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Da skal man være nøye på å velge oppdretter, for der er det MYE rart ute og går.

Man kan kanskje importere? Jeg ble fortalt (jeg kan ingenting, bare ting jeg hører, haha) en gang at mange valgte leverandører fra f.eks. Sverige siden det her i Norge var mye ueffent.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 22:55   #42
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Boxervalp - pris?

Er man en afrikansk løvehund må man holde orden på sveisen.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 22:56   #43
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boxervalp - pris?

Canisa, noen peiling på Dobermann i forhold til barn? Hvis jeg først leker med tanken på å bruke masse spenn på en boxer kan jeg like gjerne vurdere dobermann enda litt mer.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 22:56   #44
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Boxervalp - pris?

Min far hadde boxer da han var ung, den slevet visst ut hele bilen hans.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 22:56   #45
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boxervalp - pris?

Se her AC!! Du kan slippe valpeperioden til og med! Og Joika kan være feriepasser!!!

http://www.finn.no/finn/bap/object?f...55&WT.svl=Link

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 22:57   #46
Meta
Heldig
 
Meta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 777
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Sv: Boxervalp - pris?

Hva med kongepuddel?

__________________
Meta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 22:57   #47
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Boxervalp - pris?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Man kan kanskje importere? Jeg ble fortalt (jeg kan ingenting, bare ting jeg hører, haha) en gang at mange valgte leverandører fra f.eks. Sverige siden det her i Norge var mye ueffent.

Det kan man. Det finnes seriøse og flinke oppdrettere her på berget også, men det krever litt med å sile dem ut. Tar man kontakt med Rottweiler-kubben vil jeg tro man kan få god veiledning.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 22:59   #48
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boxervalp - pris?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Se her AC!! Du kan slippe valpeperioden til og med! Og Joika kan være feriepasser!!!

http://www.finn.no/finn/bap/object?f...55&WT.svl=Link

Åj.

Meta, puddeldiskusjonen har jeg allerede hatt med en kompis. Jeg er ikke en puddeldame. Men hundene er dritkule, det skal jeg gå med på.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 23:01   #49
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.485
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Boxervalp - pris?

Opprinnelig lagt inn av Brynhild, her.

Min far hadde boxer da han var ung, den slevet visst ut hele bilen hans.

Dette var et problem med mange boxere før. Tror de for meste har avlet bort dette.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 23:01   #50
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Boxervalp - pris?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Canisa, noen peiling på Dobermann i forhold til barn? Hvis jeg først leker med tanken på å bruke masse spenn på en boxer kan jeg like gjerne vurdere dobermann enda litt mer.

Jeg er litt mer skeptisk til Dobermann, som tross alt er avlet som vakthund, akkurat som jeg er skeptisk til Schäfer ...

Men, en av mine kjepphester når det kommer til hund, er at ingen hunder, uansett rase, er familiehunder/barnevennlige. Det er noe de blir gjennom sosialisering i familien og opplæring. Valpekurs hos en seriøs klubb eller hundeskole burde være obligatorisk for å få kjøpe valp.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 23:02   #51
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Boxervalp - pris?

Jeg synes Leon skal få et nytt hjem!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 23:03   #52
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Boxervalp - pris?

Dobermann: (Rasebeskrivelse fra Canis.no)
http://www.canis.no/oppdretter/rasepres.php?raseid=49

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 23:04   #53
Meta
Heldig
 
Meta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 777
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Sv: Boxervalp - pris?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg er litt mer skeptisk til Dobermann, som tross alt er avlet som vakthund, akkurat som jeg er skeptisk til Schäfer ...

Men, en av mine kjepphester når det kommer til hund, er at ingen hunder, uansett rase, er familiehunder/barnevennlige. Det er noe de blir gjennom sosialisering i familien og opplæring. Valpekurs hos en seriøs klubb eller hundeskole burde være obligatorisk for å få kjøpe valp.

Hund er hund, men likevel synes jeg man bør tenke litt på hva hunden er også. Akita vil vel nesten aldri bli en lydighetschapion eller en typisk kosemosefamiliehund, det samme med doberman...

__________________
Meta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 23:05   #54
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Boxervalp - pris?

Hva med å prøve rasevelgeren fra canis? Da får du et visst inntrykk av hvilke raser som kan passe deg og familien, og deres krav og ønsker for hunden. http://www.canis.no/oppdretter/rasev...hp?mid=126&s=9

I det hele tatt finner du mye nyttig (og unyttig) hundestoff på www.canis.no

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 23:05   #55
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Boxervalp - pris?

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Dette var et problem med mange boxere før. Tror de for meste har avlet bort dette.

Aha, jeg har ikke mye peiling på hunder, men jeg husker godt min far fortalte dette, det var visst da han var hippie på 60-tallet.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 23:07   #56
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boxervalp - pris?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg er litt mer skeptisk til Dobermann, som tross alt er avlet som vakthund, akkurat som jeg er skeptisk til Schäfer ...

Men, en av mine kjepphester når det kommer til hund, er at ingen hunder, uansett rase, er familiehunder/barnevennlige. Det er noe de blir gjennom sosialisering i familien og opplæring. Valpekurs hos en seriøs klubb eller hundeskole burde være obligatorisk for å få kjøpe valp.


Enig med deg der. Jeg tenker det samme om Shäfer og Dobermann, samtidig har begge de rasene kvaliteter jeg er ute etter.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 23:07   #57
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Boxervalp - pris?

Opprinnelig lagt inn av Meta, her.

Hund er hund, men likevel synes jeg man bør tenke litt på hva hunden er også. Akita vil vel nesten aldri bli en lydighetschapion eller en typisk kosemosefamiliehund, det samme med doberman...

Nei, og derfor er det viktig å finne ut hvilke ønsker/krav man har til hunden å velge ut i fra de kriteriene. Du velger ikke en Newfoundlander dersom du vil drive med agillity heller ...

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 23:09   #58
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boxervalp - pris?

Ah, alle rasene jeg har tenkt på kom opp når jeg tok rasevelgeren.

(Shit, dette ser veldig ille ut om man glemmer at det er hunder jeg snakker om!)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 23:09   #59
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.485
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Boxervalp - pris?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Nei, og derfor er det viktig å finne ut hvilke ønsker/krav man har til hunden å velge ut i fra de kriteriene. Du velger ikke en Newfoundlander dersom du vil drive med agillity heller ...

Ser det for meg her.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 23:09   #60
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Boxervalp - pris?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Enig med deg der. Jeg tenker det samme om Shäfer og Dobermann, samtidig har begge de rasene kvaliteter jeg er ute etter.

Uansett hvilken rase du velger er det viktig å ta kontakt med raseklubbene for å bli anbefalt oppdrettere som kan være aktuelle for deg og dine ønsker. Noen avler på utseende, noen på bruksegenskaper og andre bare for å avle ...

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no