Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hunden for oss - drodletråd

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-19, 16:46   #61
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Jeg har en havaneser og kan anbefale dem om man vil ha en smart hund som elsker kos. Den er allergivennlig og røyter ikke. Min har dessverre ikke lest boka der det står at rasen ikke trenger mange og lange turer, så han tror at han elsker å gå på lange turer.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-19, 17:17   #62
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Hva er et puddelmenneske, siden så mange sier de ikke er et?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-19, 17:18   #63
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Dette:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-19, 17:18   #64
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Jeg kan anbefale Facebookgruppen "livet med puddel" der får du se pudler I alle varianter. Utstillingsfine, skitne, skamklipte (min) og kan komme i kontakt med oppdrettere om du skulle ønske.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-19, 17:19   #65
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Dette:

Hahaha Okei.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-19, 18:03   #66
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Jeg synes pudler er nydelige, men helst uten «barbie-styling». Altså at den får være hund og ikke pyntedokke.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-19, 19:15   #67
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Har ikke puddel p.t., men de er sporty, flotte hunder, selv om de færreste som har puddel bruker dem til andejakt, slik de er ment for. De pudlene jeg kjenner, har både av- og på-knapp, og kan både være med på langtur og ta en sløvedag.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-19, 19:45   #68
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Med deres behov får dere ikke kjøpe valp av meg så det er ingen fare Men å titte og kose er alltid gøy, særlig hvis man venter på/planlegger egen hund. Så dere er hjertelig velkommen om noen uker!

... fortutsatt at alt går bra. Venter på at fødselen skal sette i gang her og jeg er så nervøs at jeg ikke tenker klart. Det er minst 11 valper i magen...

Spennende, Embriksmamma! Skjønner godt at du er nervøs, jeg hadde aldri turt tror jeg. Du/dere er godt forberedt, så dette skal nok gå bra.
Gleder meg til bilder!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-19, 00:21   #69
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Jeg kan anbefale Facebookgruppen "livet med puddel" der får du se pudler I alle varianter. Utstillingsfine, skitne, skamklipte (min) og kan komme i kontakt med oppdrettere om du skulle ønske.

Det er mye nyttig der, men det er jammen mange gale puddeldamer der også.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-19, 10:12   #70
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Har dere sett på Amerikansk cocker spaniel?

Den har en fin størrelse, er en kosete og glad "hverdagshund" som blir glad for lang tur, men også tåler bare lite turer i hverdagen. De varsler visstnok MYE mindre/ikke i det hele tatt i forhold til vanlig cocker, noe som for meg er en big deal. Mange sier at "ja, hun sier jo fra hvis det kommer folk, og det er jo greit", men det er ikke greit for meg. Jeg er ganske var på støy og ikke noe glad i bråket fra naboens cockere.



Mye pelsstell om man skal holde den som på de fineste bildene, men den vi kjenner er klippet med kjøkkensaks litt sånn på høgg og belegg, og er aldeles nydelig pjuskesøt, og da er det litt mindre arbeid, selvsagt.

Noe er det nå med pels uansett. Vår trenger null stell, knapt nok en dusj i blant, men røyter tidvis noe enormt (labrador). Eurasieren er uten arbeid mye av tida, men har denne ullfellingen som er ille når det står på. Pudler skal klippes, og om de ikke er kortklipt så drar de med seg hele skogen hjem. Osv.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-19, 10:16   #71
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Ikke-klipte pudler gjør en strålende «feie fortau»-innsats nå i vårløsningen også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-19, 10:20   #72
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Ja, og så nyttige de er når de tar med seg søla av buss og bane!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-19, 10:21   #73
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ikke-klipte pudler gjør en strålende «feie fortau»-innsats nå i vårløsningen også.



Vi har en hund som spyler pote og mage etter hver eneste tur i sølevær (men det har vi gjort med røytende gjester også, altså. Det er en myte at de ikke drar med seg møkk inn.)

Hvis man holder ikke-røytende hunder skikkelig kortklipte, så er det praktisk talt ikke pelsstell med dem, altså. Vår Cobberdog klippes hver andre til tredje måned. Han må spyles når det er veldig sølete ute, men bortsett fra det så er det så og si ikke pelsstell. Og jeg syns det er fantastisk å slippe røytingen. Det blir litt børsting de siste par ukene før klipping, for å unngå tover i pelsen, men bortsett fra det så er pelsen mye mindre jobb enn jeg fikk vite at det var, og siden han har en kombinasjon av "lagotto- og puddelpels", så antar jeg at det vil gjelde for de fleste pudlene også.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-19, 11:13   #74
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.


Hvis man holder ikke-røytende hunder skikkelig kortklipte, så er det praktisk talt ikke pelsstell med dem, altså. Vår Cobberdog klippes hver andre til tredje måned. Han må spyles når det er veldig sølete ute, men bortsett fra det så er det så og si ikke pelsstell. Og jeg syns det er fantastisk å slippe røytingen. Det blir litt børsting de siste par ukene før klipping, for å unngå tover i pelsen, men bortsett fra det så er pelsen mye mindre jobb enn jeg fikk vite at det var, og siden han har en kombinasjon av "lagotto- og puddelpels", så antar jeg at det vil gjelde for de fleste pudlene også.

Setningen "....men bortsett fra det så er det lite pelsstell", er i grunnen veldig illustrerende for punket mitt over, syns jeg.

Generelt tror jeg vi ser sånn på det uansett hvilken pelsdott vi får i hus, og om det er røyting eller klipping eller børsting eller moppeegenskaper man tar på strak arm, av ren kjærlighet.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-19, 11:22   #75
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Jeg ser den, Polyanna. Men jeg ble tutet ørene fulle av hvor utrolig mye mer pelsstell det er med en som ikke røyter enn med en som røyter, så jeg er rett og slett ganske positivt overrasket over hvor lite stell det faktisk er. Vi har jo passet mange røytehunder, og jeg er overlykkelig over å slippe hundehår over alt. Og vi har alltid spylt sølete hunder, når de kommer inn fra tur, så der opplever jeg ingen forskjell. (Vår må spyles når han kommer inn, siden møkka overhodet ikke slipper av seg selv. Det gjør den jo i mye større grad på røytepels.) Jeg opplever derfor en kortklipt, røytefri hund som mindre styrete enn en hund som har røytepels. Men det er selvfølgelig min opplevelse, og er sikkert preget av at jeg hadde innstilt meg på betraktelig mer stell enn det har blitt. En stor ulempe er kramsnø. Da blir vår en skikkelig snøball, hvis han ikke har på seg dress. Det er jo ikke tilfelle med røytepels.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-19, 11:31   #76
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Vi har aldri spylt henne, vi lever lykkelig uvitende om evnt rusk hun drar med seg inn.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-19, 11:38   #77
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det er mye nyttig der, men det er jammen mange gale puddeldamer der også.

Ja hehe man får hele bildet. 😂

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-19, 11:39   #78
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Så søte dere er.

Dette med pelsstell har jeg ingen erfaring med, så jeg har heller ingen meninger om hva som er verst. Antakeligvis blir det som med barna, man tilgir dem alt og gjør det som må til. Men støvsuging har jeg erfaring med, så det vet jeg at er kjedelig.

Hvor mye spyling det blir avhenger kanskje også av hvor man har tenkt å slippe til hunden. Sofahund må være renere på beina enn golvhund, tenker jeg. For ikke å snakke om sengehund, men det har jeg ikke spesielt lyst på.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-19, 12:11   #79
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Pelsen til vår Bolonka gjør vi mer eller mindre ikke noe mer med enn drar til frisøren 3-4 ganger per år og dusjer kanskje annenhver uke. Er han våt og skitten etter tur så får ha tørke i buret og så støvsuger jeg ut tørr skitt i buret.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-19, 13:24   #80
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Sofahund må være renere på beina enn golvhund, tenker jeg. For ikke å snakke om sengehund, men det har jeg ikke spesielt lyst på.

Vår skulle ikke i sofaen, og han skulle i alle fall ikke senga. For det syns jeg egentlig bare var ekkelt. Basta. Mannens familie har alltid holdt hundene unna sofaen og senger, og jeg har virkelig mislikt at hunder vi har passet har hoppet opp i sengen.

Og så fikk vi egen hund. Tre uker gikk det, før han fikk komme opp i sofaen. Og ikke så mye lengre tid før han også fikk ligge i sengen. Han sover ikke der, da. Siden han foretrekker å ligge hardt, og helst kaldt. Men han jumper oppi for litt kos når vi går og legger oss, og pleier å vekke oss med å sitte på hodet mitt, mens han rundsleiker mannen (som er den som står opp med ham seks av syv dager). Så det er en grunn til at han er en veldusjet hund.

(Jeg vil fortsatt ikke ha fremmede hunder i sengen, men de får lov til å komme i sofaen, hvis de har rene poter og mage.)

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no