Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Beinbrudd hund - noen med erfaring?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-15, 13:13   #301
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Beinbrudd hund - noen med erfaring?

I dag er det seks år siden vår (min og eksens) cairnterriertispe døde. Ikke visste vi at det ville gå denne veien, og ikke fikk vi forberedt oss utover at vi skjønte noe var alvorlig feil.
Det er så inderlig leit å miste disse, og slik du har beskrevet han så tror jeg du vil kunne si det samme som jeg fikk opp på facebook i dag - "Hun var en fantastisk hundesjel"
Jeg har tre hunder nå, men ingen erstatter den som ble borte.

Jeg føler veldig med dere i tapet av fine, flotte hunden.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-15, 14:22   #302
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Beinbrudd hund - noen med erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har jo aldri forstått greia med hunder, men nå som vi har fått oss hund og jeg blir så trist av alt som er trist med hunder. Og rørt og alt det der. Jeg hadde ikke trodd det var mulig å bli så glad i et dyr, og den ubetingede kjærligheten man får tilbake fra de.

Det har du veldig rett i. Umulig aa skjönne saant för man har en hund. Har hatt marsin og katt för, og det var noe helt annet. En hund er virkelig en naer venn.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-15, 14:54   #303
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Beinbrudd hund - noen med erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

I dag er det seks år siden vår (min og eksens) cairnterriertispe døde. Ikke visste vi at det ville gå denne veien, og ikke fikk vi forberedt oss utover at vi skjønte noe var alvorlig feil.
Det er så inderlig leit å miste disse, og slik du har beskrevet han så tror jeg du vil kunne si det samme som jeg fikk opp på facebook i dag - "Hun var en fantastisk hundesjel"
Jeg har tre hunder nå, men ingen erstatter den som ble borte.

Jeg føler veldig med dere i tapet av fine, flotte hunden.

Ja! Det var noe spesielt med han her. Han hadde så mye personlighet! Man blir glad i alle, men "hund er ikke hund". Noen får en helt spesiell plass.

Familien min (mann og barn) har allerede spurt on vi skal få en til (lik rase), men jeg har ikke lyst. Ikke enda i hvert fall. Bare tanken gjør vondt...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-15, 14:55   #304
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Beinbrudd hund - noen med erfaring?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Det har du veldig rett i. Umulig aa skjönne saant för man har en hund. Har hatt marsin og katt för, og det var noe helt annet. En hund er virkelig en naer venn.

Ja! De er alltid der. Alltid like positive og glade!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-15, 15:54   #305
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Beinbrudd hund - noen med erfaring?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Det har du veldig rett i. Umulig aa skjönne saant för man har en hund. Har hatt marsin og katt för, og det var noe helt annet. En hund er virkelig en naer venn.

Jeg blir glad i alle dyra, jeg.
Her gråt både mann og unger (og jeg) så snørr og tårer rant da marsvina døde.
Men, enig, hunder er noe spesielt!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-15, 16:56   #306
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beinbrudd hund - noen med erfaring?

Klem og medfølelse herfra.
Dere gjorde alt dere kunne, og det var nok veldig riktig å ta farvel nå.

Vi er ferske hundeeiere, og det overrasker meg hvor raskt man blir glad i det nye familiemedlemmet.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-15, 01:02   #307
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beinbrudd hund - noen med erfaring?

Klem fra meg også.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-15, 15:20   #308
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beinbrudd hund - noen med erfaring?

Trist, men helt riktig når alt ble slik.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no