Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-13, 16:03   #81
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Men forklar meg dette: Forsvaret og tiltalte har jo visst om disse meldingene i noen dager, ikke sant? Hvordan er det mulig å ikke klare å hoste opp bedre forklaringer på de? Tror han at han er gud?

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 24-04-13, 16:09   #82
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

..og å legge vekt på at hun har hatt mange kjærester? Å kjøre liten-flokse-kortet er så utrolig slemt og usympatisk at jeg ikke har ord, altså. Virkelig ikke. Greit at MYL bare gjør jobben sin. Men det da finnes mer etiske måter å gjøre den jobben på en å sverte en jentunge?

Helt enig. Jeg er målløs og ganske forbanna. Det spiller faktisk ikke noensomhelst rolle om jenta liker å kjøre naken på moped gjennom Guldbrandsdalen eller om hun alltid går med knalltrange/korte miniskjørt. Øygard har gått over streken her, han er den voksne som burde visst bedre.

rine er ikke aktiv  
Gammel 24-04-13, 16:09   #83
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Æsj, æsj, æsj. Han må jo være stokk dum.

Jeg er helt overbevist om at han har en alvorlig personlighetsforstyrrelse og ikke selv hverken ser eller skjønner at han ikke klarer å snakke bort dette. Han anser seg selv som langt mer troverdig enn jenta, bare fordi han er han og kjører derfor på med sitt opplegg. Jeg tror ærlig talt ikke han selv ser hvordan saken hans stadig svekkes for hver ny informasjon med tilhørende idiotiske bortforklaring.
Derfor synes jeg det er merkelig at forsvareren han gått med på noe slikt. Alle skal selvsagt ha rett til å bli forsvart, men for hennes karriere og troverdighet som advokat, må jo dette være uheldig?

Jeg tipper skjerping av dommen i Øygards disfavør blir enden på hele ankesaken.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv  
Gammel 24-04-13, 16:10   #84
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

"Jeg og Reidun var like glade i henne. Dette var et felles prosjekt" Wtf?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv  
Gammel 24-04-13, 16:11   #85
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.805
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Jeg håper noe så inderlig det blir en skjerping av dommen.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 24-04-13, 16:15   #86
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.383
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Men forklar meg dette: Forsvaret og tiltalte har jo visst om disse meldingene i noen dager, ikke sant? Hvordan er det mulig å ikke klare å hoste opp bedre forklaringer på de? Tror han at han er gud?

Har han virkelig visst om alle detaljer som har kommet frem siden sist?

Det som har kommet frem i dag er nesten litt for godt (men tragisk).

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 24-04-13, 16:17   #87
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Men forklar meg dette: Forsvaret og tiltalte har jo visst om disse meldingene i noen dager, ikke sant? Hvordan er det mulig å ikke klare å hoste opp bedre forklaringer på de? Tror han at han er gud?

Dette skulle jeg også spørre om. Men på en annen måte.

Kan de legge ut slike bevis uten at noen har fått info om dette? Siden han svarte så dårlig virker det som det kom plums på han.

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 24-04-13, 16:18   #88
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Har han virkelig visst om alle detaljer som har kommet frem siden sist?

Det som har kommet frem i dag er nesten litt for godt (men tragisk).

Jeg mener det er slik at de har fått innsyn i dokumentene før mandag, og at det var derfor forsvarer ønsket utsettelse. But I could be wrong.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 24-04-13, 16:22   #89
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg er helt overbevist om at han har en alvorlig personlighetsforstyrrelse og ikke selv hverken ser eller skjønner at han ikke klarer å snakke bort dette. Han anser seg selv som langt mer troverdig enn jenta, bare fordi han er han og kjører derfor på med sitt opplegg. Jeg tror ærlig talt ikke han selv ser hvordan saken hans stadig svekkes for hver ny informasjon med tilhørende idiotiske bortforklaring.
Derfor synes jeg det er merkelig at forsvareren han gått med på noe slikt. Alle skal selvsagt ha rett til å bli forsvart, men for hennes karriere og troverdighet som advokat, må jo dette være uheldig?

Jeg tipper skjerping av dommen i Øygards disfavør blir enden på hele ankesaken.

Enig.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 24-04-13, 16:29   #90
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Nå er jo pedofili klassifisert som en psykisk lidelse, men jeg tror ikke at det er noe mer utifra det.
Jeg tror bare han tror han kan lyve og bli frikjent. Redd for å tape ansikt (men som nå skjer likevel). Kanskje han tilogmed har hatt lyst å gi seg men fått råd fra advokat om å stå løpet ut?
Jeg vet ikke, men jeg nekter å tro på at han selv tror på alt dette tullet han selv sier.

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 24-04-13, 16:30   #91
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg er helt overbevist om at han har en alvorlig personlighetsforstyrrelse og ikke selv hverken ser eller skjønner at han ikke klarer å snakke bort dette. Han anser seg selv som langt mer troverdig enn jenta, bare fordi han er han og kjører derfor på med sitt opplegg. Jeg tror ærlig talt ikke han selv ser hvordan saken hans stadig svekkes for hver ny informasjon med tilhørende idiotiske bortforklaring.
Derfor synes jeg det er merkelig at forsvareren han gått med på noe slikt. Alle skal selvsagt ha rett til å bli forsvart, men for hennes karriere og troverdighet som advokat, må jo dette være uheldig?

Jeg tipper skjerping av dommen i Øygards disfavør blir enden på hele ankesaken.

Jeg også er enig i dette. Han virker veldig merkelig. (Og i lys av dette virker forsvarer hans også temmelig merkelig ...)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv  
Gammel 24-04-13, 16:35   #92
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Jeg tror at Øygard lider av et urokkelig gudskompleks. Han helt og holdent tror han er hevet over andre, og at de lett gjennomskuelige løgnene hans dermed holder vann. Bare av den grunn at de kommer fra Ham.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 24-04-13, 16:40   #93
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Og forsvareren hans mener at de nye smsene underbygger forklaringen om at de IKKE hadde et seksuelt forhold.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 24-04-13, 16:43   #94
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Og forsvareren hans mener at de nye smsene underbygger forklaringen om at de IKKE hadde et seksuelt forhold.

Hvah? Har hun uttalt seg? Hvor da? :følger med på Nyhetskanalen:

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 24-04-13, 16:44   #95
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.865
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Men forklar meg dette: Forsvaret og tiltalte har jo visst om disse meldingene i noen dager, ikke sant? Hvordan er det mulig å ikke klare å hoste opp bedre forklaringer på de? Tror han at han er gud?


Jeg også lurer på dette. For det var jo ikke slik at de visste hvilke meldinger de skulle finne da de anket.

Men noen som vet om tiltalte og forsvarer i det hele tatt visste hvilke meldinger aktor skulle komme med nå som var nye? Når fikk de vite om disse meldingene, tro?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv  
Gammel 24-04-13, 16:45   #96
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.865
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg er helt overbevist om at han har en alvorlig personlighetsforstyrrelse og ikke selv hverken ser eller skjønner at han ikke klarer å snakke bort dette. Han anser seg selv som langt mer troverdig enn jenta, bare fordi han er han og kjører derfor på med sitt opplegg. Jeg tror ærlig talt ikke han selv ser hvordan saken hans stadig svekkes for hver ny informasjon med tilhørende idiotiske bortforklaring.


Samme retning har jeg tenkt i.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv  
Gammel 24-04-13, 16:45   #97
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.844
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Og forsvareren hans mener at de nye smsene underbygger forklaringen om at de IKKE hadde et seksuelt forhold.

Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan hun kan mene det, selv om hun er forsvarer så skjønner jeg det virkelig ikke.


Sist redigert av Chablis : 24-04-13 kl 16:52.
Chablis er ikke aktiv  
Gammel 24-04-13, 16:51   #98
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Jeg kjenner jeg blir fysisk kvalm, og får en intenst tanke om at jeg aldri vil slippe datteren min ut i verden.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 24-04-13, 16:56   #99
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Men hvordan kan han sitte å si at han ikke har bedt henne om å skaffe seg en dekk kjæreste når smser han vedår å ha sendt sier det motsatte?

Jeg synes egentlig han bare ødelegger for seg selv med alle disse rare forklaringene sine.
Hallo mannen, nok nå!!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 24-04-13, 16:57   #100
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Joda, hun sier så. http://www.vgtv.no/#!/video/63691/fo...suselt-forhold

Filifjonka er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no