Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Vi venter valper/isbjørner :D

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-12, 14:23   #1
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Kul

Vi venter valper/isbjørner :D


Tenke seg til altså.

Var på UL med frøkna mi for noen uker siden, der fikk vi beskjed om 5, MULIGENS 7, men hun trodde 5.

Så bar det på rønten på mandagen som var, som da sa 4, MULIGENS 5.

Vekta til Kiara sa +3kg, noe som er fryktelig mye med tanke på at hun i utgangspunktet veide 6,4kg Og nå er hun altså 9,4.

Røntgen igjen idag, og vetrinæren tok med seg frøkna så kommer hun ut å henter meg. "Dette MÅ du bare se"
Første jeg tenkte var herregud når har hu født valpene der inne mens jeg satt her.

Og der var røntgenbildet klistret på skjermen, og hun begynner å telle, 1-2-3-4 og da avbryter jeg bare "Ja jeg ser det er 7"

Tenk hun venter 7 valper

Også er jeg litt
Dette blir morro

Og nå fikk jeg det ut av systemet.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 14:26   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Oy, så spennende! Krysser fingre for at alt går bra!

Hva slags rase er det?

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 14:27   #3
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Takk Ja det håper jeg, ikke drømmestørrelse med tanke på at hun er førstegangs, men har nå fått tlf nr til vetrinær og alt, så nå er jeg klar tror jeg.

Japansk spisshund Det glemte jeg skrive

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 14:37   #4
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Åh, det blir jo sikkert de nydelige valpene da!

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 14:46   #5
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Så herlig! Og 7 stk!

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 14:49   #6
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av Veritas, her.

Åh, det blir jo sikkert de nydelige valpene da!

Ja vi hadde ett kull i februar-april på den andre tispa, og de blir så himla nydelige når de blir noen uker.

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Så herlig! Og 7 stk!

Ja 7 stk.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 15:01   #7
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Ja vi hadde ett kull i februar-april på den andre tispa, og de blir så himla nydelige når de blir noen uker.



Ja 7 stk.

Likegreit å bare satse for fullt når man først skal i gang. Det blir livlig i stua, men forhåpentligvis får dere litt igjen for den ekstra jobben ved å ha flere valper til salgs.
Jeg håper du vil vise frem bilder av de søte småtassene når den tid lkommer.

Jeg var forresten veldig, veldig fornøyd med å hente hjem burtrent valp for litt over ett år siden.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 15:02   #8
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Å søte små nøstene, da.

De røntgenbildene av gravide hunder er litt spesielle. Ser ut som de har magen full av glidelåser.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 15:09   #9
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Likegreit å bare satse for fullt når man først skal i gang. Det blir livlig i stua, men forhåpentligvis får dere litt igjen for den ekstra jobben ved å ha flere valper til salgs.
Jeg håper du vil vise frem bilder av de søte småtassene når den tid lkommer.

Jeg var forresten veldig, veldig fornøyd med å hente hjem burtrent valp for litt over ett år siden.

Ja jeg kan spamme bilder.

Valpene får når de blir større ett lite sånn reisebur oppi valpegården, som det ofte er himla kamp om å da kommer seg inni

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Å søte små nøstene, da.

De røntgenbildene av gravide hunder er litt spesielle. Ser ut som de har magen full av glidelåser.

Ja det er jaggu.
Og med 7valper i den lille kroppen, så det virkelig helt voldsomt ut.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 15:15   #10
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Åh.
Min første hund var en japansk spisshund, fikk ham på 80-tallet da det fremdeles var en ganske ukjent rase her. Utrolig kvikke og morsomme vesener altså.
Håper det går bra med mor og hele flokken, du oppdaterer vel med bilder etterhvert? Og kommer de rett over nyttår da eller?

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 15:31   #11
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Åh.
Min første hund var en japansk spisshund, fikk ham på 80-tallet da det fremdeles var en ganske ukjent rase her. Utrolig kvikke og morsomme vesener altså.
Håper det går bra med mor og hele flokken, du oppdaterer vel med bilder etterhvert? Og kommer de rett over nyttår da eller?

Bilder kommer vett

Mor går det fint med, men stakkars det er fryktelig tungt, så håper hun snart er igang.

Nei de kommer nå mest sannsynlig i løpet av de neste 48timene.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 15:51   #12
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Ååh japansk spisshund er nydelige hunder! Min første var en japaner. Lykke til. Gleder meg til å se bilder, de er virkelig nydelige.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 15:54   #13
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Så spennende! Forventer live-overføring av fødsel!

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 15:57   #14
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D


Håper hun kommer igang ikveld

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 21:56   #15
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

VI må få se bilde da!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 22:02   #16
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Her ventes det enda.
Jeg trodde ikveld, senest imorra kveld, så får vi se om jeg får rett.

Men syns veeeeeldig synd på frøkna som går på 7valper og 3kg ekstra.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 22:22   #17
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Vil se høygravid hund!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 22:22   #18
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Vil se høygravid hund!

Jaaa!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 22:24   #19
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Så spennende!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 22:29   #20
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Åhhh! Lykke til!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no