Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hunden for oss - drodletråd

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-19, 07:57   #41
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Goldendoodle. Det tror jeg er en super blanding....

http://www.rasehund.no/raser/rase.asp?unit=376

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-19, 08:51   #42
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Bearded collie er herlige hunder i akkurat passe størrelse. De er lærevillige og sosiale og bjeffer lite, og det eneste minuset er pelsstellet - som enkelt løses ved å holde pelsen kort. De lukter ikke hund og røyter lite, og er utrolig morsomme. Savner Pia mi...

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-19, 09:27   #43
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Takk for masse tips!
Det høres morsomt ut med intelligente hunder, og jeg tror godt vi kunne levd med litt bøll, men bjeffing på ting utenfor vinduet går ikke. Jeg ser jo for meg at hunden vil bli alene hjemme på dagtid 1-2 dager i uka på sikt, og da kan ikke den stå i vinduet og bjeffe, ikke minst av hensyn til mannen, som skal ligge hjemme og sove.

Hele familien vår er sånn skrudd sammen at en hel hall full av folk og hundelyder høres ut som helvete på jord, så vi skal garantert ikke fatte noen valg på hundemesse. Jeg tviler på at jeg ville fått dem med meg på å kjøpe hund i det hele tatt, etter en sånn affære. #introvertfamilie

Men hundekurs var lurt. I fjor jobbet jeg dugnad på et hotell akkurat da det var hundemesse, og fikk se veldig mange flotte hunder gå inn og ut døra, så får kanskje heller satse på den taktikken.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-19, 09:31   #44
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.809
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Takk for masse tips!
Det høres morsomt ut med intelligente hunder, og jeg tror godt vi kunne levd med litt bøll, men bjeffing på ting utenfor vinduet går ikke. Jeg ser jo for meg at hunden vil bli alene hjemme på dagtid 1-2 dager i uka på sikt, og da kan ikke den stå i vinduet og bjeffe, ikke minst av hensyn til mannen, som skal ligge hjemme og sove.

Vil ikke de fleste hunder være opptatt av det som skjer utenfor huset, hvis de er alene hjemme og eller det er mye som skjer utenfor huset?

Tror jeg ville prøvd å låne en hund og prøvd hvordan det var å ha i huset, for å få et inntrykk av hvordan det er.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-03-19, 09:36   #45
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Papillon har alt dere ser etter. De er veldig lettlærte, lydige, kan gå lange turer, men koser seg også med sofadager. Ikke noe problem for ungene å håndtere heller.

https://www.nkk.no/raser/papillon-article8142-815.html

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-19, 11:04   #46
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.877
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Jeg tror du bør se mer enn ett individ og snakke med mer enn en eier/oppdretter av de rasene du synes er aktuelle. Jeg leser anbefalingene som kommer her og tenker av og til "oj, det er jo et helt meningsløst forslag", men det handler jo mye om at jeg kjenner et eksemplar av rasen som slett ikke passer til det du skriver at du ønsker deg eller som jeg har dårlig erfaring med. Jeg har f.eks sett en del temmelig "håpløse" utgaver av disse doodle-blandingene blant annet fra den tiden førerhundskolene prøvde seg med noen slike eksemplarer. Der kan man virkelig få hva som helst. Jeg kjenner en dame som har portugisisk vannhund og som synes det er en ekstremt krevende hund og vurderer omplassering. Jeg har også to papillon i området mitt (samme eier) som er noe av det mest slitsomme jeg har møtt med pels og fire bein, så jeg er superskeptisk til den rasen og faktisk også litt redd fordi begge de to har en tendens til å bite. Det er selvsagt ikke nødvendigvis representativt. Det finnes gode og dårlige eksemplarer i alle raser, så se deg godt rundt og prøv om du kan få bli kjent med flere individer fra de aktuelle rasene før du bestemmer deg.
Det finnes helt sikkert en hel del som synes min tibetanske terrier er fryktelig slitsom også, mens jeg stortrives med henne.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-19, 12:40   #47
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Jeg syns at de to rasene dere har snakket om er veldig gode alternativer, men det viktige her er jo at uansett så hunder veldig forskjellige fra hund til hund. F.eks. er jo Pøbelsaras to Havanaiser ganske forskjellige, men utrolig sjarmerende og flotte begge to. Det er dermed ikke minst viktig å velge riktig invidivid etter at man har valgt rase. Enten gjennom å velge selv eller å la oppdretteren se ut riktig valp etter deres behov.

Jeg kan skrive mer om min Havanais og Bolonka når jeg har litt mer tid.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-19, 16:01   #48
Tuddelu
I farta ...
 
Tuddelu sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 1.651
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Jeg har mange av de samme ønskene for hund som dere og har kommet fram til at en Shetland sheepdog vil være et veldig godt valg. Den ligner jo veldig på en Collie også, men har ikke det samme sterke gjeterinstinktet og betegnes som en veldig smart, lærevillig, passe aktiv og fin familiehund. Jeg tenker at dere ikke bør ha en særlig stor hund om ungene skal kunne lufte den. Finsk lapphund kan nok også passe ift mange av kriteriene, men den er litt større.


Sist redigert av Tuddelu : 15-03-19 kl 16:08.
Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-19, 16:37   #49
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Shetland sheepdog er kjent for å bjeffe litt vel mye, ellers fine hunder som liker å bruke hodet.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-19, 16:43   #50
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Jeg har hatt sheltie, og de passer meg perfekt størrelsesmessig og med tanke på aktivitet, men de må trenes godt for ikke å bli gneldrete. Min var det mye lyd i... De kan også gjete folk og sykler og den slags om de ikke blir aktivisert nok, og de krever en del mental stimuli - men det gjør de jo alle. Jeg ønsker meg cocker spaniel (har hatt amerikaner før - maken til BLID hund), men der følger det gjerne med noe øreproblemer. Mellompuddel vil jeg også slå et slag for, alle jeg har kjent har vært flotte hunder. (Har hatt dvergpuddel sjøl i barndommen. Morsom hund!)

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-19, 21:06   #51
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Mamma har en havaneser og hun er en utrolig artig hund med mye trøkk til å være så liten. Veldig lydig (uten at det noen gang har blitt trent lydighet med henne).
Siden jeg er over snittet interessert i hund og hundetrening har jeg trent litt med henne også, i en alder av 91/2 år og uten treningserfaring tar hun ting kjapt!
Min vil jeg ikke anbefale etter hva du skisserer. Viktig å velge ut i fra hva du kan tilby og hva hunden trenger.
Havanese høres ut som en ypperlig rase.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-19, 22:26   #52
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Tenker at rasevalg gir noen muligheter og begrensninger ifht hvilke instinkter hunden har, men for enkeltindivider er det viktig å se på eieren, også. Endel hunder, særlig ofte små? får ikke så mye trening, kanskje et valpekurs som minimum. Endel atferd som er beskrevet her, feks gneldrehunder, er ofte det fordi hunden ikke har fått korrigering. Alle skjønner at en stor hund må ha trening på atferd, mens mange lar små hunder få utvikle bjeffing, biting, ressursforsvar osv. Etter det HI beskriver høres det ut som om dere kan og vil sosialisere og trene med hunden, det er kjempeviktig for å få et familiemedlem som faller inn i flokken.

Så er det også forskjeller mellom valpene i et kull, og de har sine personligheter som kan komme til sin rett best i ulike familier.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-19, 01:08   #53
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Jeg har mellompuddel og den har alt du ønsker deg tror jeg.
De er smarte, allergivennlige, kan ta en dag på sofaen, og en ti timers tur den neste. Når vi er inne slapper han av. Er vi ute er han glad og energisk. Ungene håndterer han lett på tur, han lukter ikke hund, og elsker å få ligge i sofaen.

Det er litt pelsstell, men han røyter ikke.

Det er et svært enkelt hundehold, det føles litt som hund light, når jeg leser om hvordan det er for andre.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-19, 12:10   #54
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Jeg har ikke puddel selv, men jeg mener også at det du ser etter er en mellompuddel.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-19, 12:20   #55
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Vi har en havaneser på snart halvåret hoppende rundt her. Klin kokos valp, men det skinner gjennom at han har et veldig godt lynne. Så hengiven og glad, og villig til å lære.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-19, 12:27   #56
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Jeg er faktisk enig med de som sier puddel - fortrinnsvis mellompuddel. Og jeg er absolutt ikke puddelmenneske.
En del av de andre rasene som nevnes her har sikkert mange fine enkeltindivider men som rase tenker jeg de fleste ikke passer dere.

Jeg kan jo også nevne en av mine raser, siden jeg har et individ som ville passet deres behov perfekt - men kjøper dere en slik kan dere like gjerne få motsatsen til min.

Sjekk puddel!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-19, 12:31   #57
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Vet ikke om vi tør å se på valper, men.

Med deres behov får dere ikke kjøpe valp av meg så det er ingen fare Men å titte og kose er alltid gøy, særlig hvis man venter på/planlegger egen hund. Så dere er hjertelig velkommen om noen uker!

... fortutsatt at alt går bra. Venter på at fødselen skal sette i gang her og jeg er så nervøs at jeg ikke tenker klart. Det er minst 11 valper i magen...

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-19, 13:52   #58
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Med deres behov får dere ikke kjøpe valp av meg så det er ingen fare


Super innstilling! Jeg liker oppdrettere/hundemennesker som ser at den rasen de selv har ikke passer sammen med det potensielle kjøpere vil ha.



Jeg synes jo cairnterriere er verdens beste, men rasen er ikke for alle og jeg er ikke overivrig på å anbefale dem. (Det gjør jeg vel heller sjelden egentlig, og anbefaler oftere griffon-variantene tror jeg.)

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-19, 15:33   #59
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Jeg er absolutt ikke puddelmemneske, men har en storpuddel, og tror det er god match for dere. Evt en god, gammeldags golden retriever.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-19, 16:19   #60
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hunden for oss - drodletråd

Takk for masse tips!

Jeg ser at det arrangeres puddeltreff en gang i måneden, så det kan være mulig å spørre om vi kan få dra på et. De hundeeiere jeg kjenner pleier å være veldig glade i å prate om hundene sine.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no