Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Utendørssoving og påkledning

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-19, 12:39   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utendørssoving og påkledning

Med fare for å være århundrets hønemor:

Sønn (14) skal overnatte ute i helgen. Verken jeg eller han er vant til å overnatte ute. Vi har heller ikke mye utstyr. (Han er vant til å være på tur, da, kummerlige forhold og sove i sovepose etc, men da i fjellhytter etc.) Nå skal han sove ute-ute. Og det er meldt 5 grader på dagtid, antakelig plussgrader om natten, kanskje det bikker under null, og det skal viset pøse. Jeg TROR de får ligge i en gapahuk, jeg er ikke sikker.

Vi har soveposer, sånne «vanlige». De er ikke tykke. Mannen min mener at dette holder her på Vestlandet, særlig hvis han har en silkepose inni, samt ullundertøy.

Dette er et tøft døgn med diktatur-rollespill, så de har ikke tilgang til skiftetøy. Det de får har med seg er det de står og går i, samt sovepose og liggeunderlag.

Hva slags klær er lurt? Han har kun tynn skalljakke og skallbukse, men mye ull. Og fjellsko av skinn, ikke støvler.

Hilsen Hønemor

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no